Hm, het ziet er eigenlijk niet uit. Gewoon weer een third-person shooter waarin je per minuut meer tegenstanders omlegt dan 24 in vijf seizoenen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef CloudStrife het volgende:
Kickuh, trailer 2 en 3!!
http://www.gamespot.com/ps2/adventure/24thegame/media.html?sid=6143166&autoplay=6143166
Ziet er niet uit!?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:13 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Hm, het ziet er eigenlijk niet uit. Gewoon weer een third-person shooter waarin je per minuut meer tegenstanders omlegt dan 24 in vijf seizoenen.
Je moest eens weten aan hoeveel mensen ik 24 geintroduceerd hebquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:01 schreef Richardfun het volgende:
Ja, ik heb er ook menig mens aan verslaafd gemaakt. Zit nu weer elke week te mailen met een oud huisgenoot over de nieuwe ep
Ik ken twee 24-kijkers en die wachten pas tot seizoen 5 is afgelopen. Voor de rest interesseert niemand 24quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:03 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Je moest eens weten aan hoeveel mensen ik 24 geintroduceerd heb![]()
Het grappige is: ze vinden het allemaal kick-ass![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:34 schreef H.Flick het volgende:
Wat bedoel je precies met stemverander ding? Ik heb totaal geen idee waar je het over hebt.
Een heliumballonnetje?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]Dat ding dat in deel 2 zat
Of was t deel 1?
Oooh! Dat ze die audio-recording in elkaar gezet hadden als fake bewijs zodat de oorlog zou beginnen! Seizoen 2 was dat, met de atoombom.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]Dat ding dat in deel 2 zat
Of was t deel 1?
Ja, lijkt me duidelijk dat ze dat gebruikt hebben om mevrouw Logan om de tuin te leidenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Oooh! Dat ze die audio-recording in elkaar gezet hadden als fake bewijs zodat de oorlog zou beginnen! Seizoen 2 was dat, met de atoombom.
Aan het eind van S3 huilt ie toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:32 schreef Spideyman het volgende:
"Jack Bauer's tears cure cancer. Too bad he has never cried. Ever. "
Die zijn van Chuck Norris... Jack kent wel emoties.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:32 schreef Spideyman het volgende:
Wat een held is die Bauer zeg! Van horen zeggen zijn de volgende dingen over hem waar:
"Jack Bauer does not sleep. He waits."
"Jack Bauer's tears cure cancer. Too bad he has never cried. Ever. "
"Jack Bauer's blood type is AK+. Ass-Kicking Positive. It is compatible only with gas, oil en kerosine."![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |