Nou dan maar even vol spammenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef TC03 het volgende:
Euw sjitties, dit topic circuleert fout. De hele tijd is dit topic op dinsdag-24-dag vol.
Lijkt me wel, maar het kan ook contractueel een probleem zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een klein rolletje in twee afleveringen moet toch mogelijk zijn,
Weet ik maar daarom is t nog wel een plotholequote:Op maandag 30 januari 2006 18:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Chapelle's dood zou oorspronkelijk gefaked worden, maar omdat dat op spoilersites was verschenen besloot men hem toch maar af te maken. Dus.
Chapelle moest met een kogel vermoord worden, z'n lichaam is daarna meegenomen door de terroristen. Dat is natuurlijk niet te faken...quote:Op maandag 30 januari 2006 16:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
IK was nog vergeten dat ze Jacks dood kunnen faken maar Chapelle's dood niet![]()
Vond haar eerst ook maar vervelend, maar kan haar nu wel waarderen. Ze is namelijk niet gewoon 'loony'.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef kreuk050 het volgende:
Ben benieuwd vannacht wat Jack met die gast van de regering gaat doen. En de vrouw van de president mag er wel uit. Die vind ik irritant.
Ah, ok!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was de herschreven versie ja. Maar zoals gezegd: er was een ander plot, waarin de dood van Chapelle gefaket werd. Dan was 'ie dus ook niet meegenomen
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Tomaz het volgende:
"When Kim Bauer lost her virginity, Jack Bauer found it and put it back."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door CeeJee op 31-01-2006 08:36:29 (spoilered) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar ff tussen tags gezet.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Zal wel in de cliffhanger zijn. In de laatste minuut dus... en dan moeten we weer een week wachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Ik zou ook geen spoilertags gebruiken als het over afleveringen gaat die men al gezien kan hebben. De teasers en spoilers van komende week probeer ik wel altijd te vermijden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:21 schreef Tomaz het volgende:
Kom gewoon niet in 't topic zodra de release er is. Dit topic is bedoeld om over de serie te praten, dus spoilertags zijn niet nodig. Toch?
Nerve gas gebruiken on US soil lijkt me, aangezien ze met het gas wegreden ipv wegvaarden toen Cummings die yellow tie dude sprak over de telefoon.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:21 schreef Tomaz het volgende:
Kom gewoon niet in 't topic zodra de release er is. Dit topic is bedoeld om over de serie te praten, dus spoilertags zijn niet nodig. Toch?
Heerlijke episode, net op school zitten kijken!
+punten:
Nieuwe wending, hoe zullen de terroristen zich wreken op de USA?
Kim bijna terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
Maar ep 6 was wel weer supertofquote:Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |