Wel opvallend dan dat Palmer (democraat) werd neergezet als zeer goede president en Logan (republikein) als een slechte president.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:10 schreef H.Flick het volgende:
24 is van Fox. Lijkt me niet dat ze Bush proberen af te zeiken
Inderdaad! Zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel opvallend dan dat Palmer (democraat) werd neergezet als zeer goede president en Logan (republikein) als een slechte president.
Het leuke is dan dat je je gaat afvragen of het in werkelijkheid misschien ook wel zo gaatquote:Op zondag 29 januari 2006 23:55 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb net Ep. 5 pas gezien. Wat een meest irritante kerel is die Logan zeg.
Hij geilt op een baantje en op macht, maar alle verantwoordelijkheid schuift hij af op anderen. Hij is volledig afhankelijk van anderen, beslist niets fatsoenlijk zelf en stelt dus ook geen reet voor. Ontzettend veel misplaatste arrogantie.
Ik heb even een moment stilte ervoor genomen...quote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef TC03 het volgende:
Palmer is nu op RTL5 in seizoen 4, voor de mensen die het nog niet verwerkt hebben.
[afbeelding] R.I.P [afbeelding]
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef Merkie het volgende:
Bij deze ook maar meteen een momentje gepaste stilte voor Chapelle en Mason.
Chapelle was wel triest, maar erg jammer vond ik het niet. Ik heb de man geen moment gemist. Mason ook niet echt.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef Merkie het volgende:
Bij deze ook maar meteen een momentje gepaste stilte voor Chapelle en Mason.
Hij huilde aan t eind van Day 3. En in de deleted scenes na het vermoorden van Chapelle.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:32 schreef Spideyman het volgende:
"Jack Bauer's tears cure cancer. Too bad he has never cried. Ever. "
een zwangere Kim?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:42 schreef SunChaser het volgende:
Wat raar trouwens dat jack niet even met Kim belt om te zeggen dat ie nog leeft. Hoop dat Chase terugkomt dit seizoen en dat Kim zwanger is ofzo.
Ik zou het wel heel onrealistisch vinden als die nu ineens de actie in gaat etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Michelle mis ik dan weer veel minder. Tony daarentegen... dat was een goede en betrouwbare kerel, die mag van mij dit seizoen nog wel mee gaan helpen
Vanavond in de VS, dus vannacht hier.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:06 schreef Mute_Me het volgende:
wanneer komt 6? vanavond?
Waarom denk je dat hij naar het CTU ziekenhuis is afgevoerd?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef Wytze het volgende:
[..]
Ik zou het wel heel onrealistisch vinden als die nu ineens de actie in gaat etc.
Laten we even reeel blijven, als ik half opgeblazen wordt dan ben ik de eerste 2 weken echt nog niet in staat om actief te gaan doen.
En Tony is ook geen Jack Bauer
Tony is nadat hij is geraakt in zn hoofd door een kogel na 2 uur al actief, maar Paul konden ze niet even in leven houden aan t infuus.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij naar het CTU ziekenhuis is afgevoerd?Die rukt binnen no-time het infuus uit zijn arm om aan de terroristenjacht mee te gaan doen!
![]()
![]()
Hey!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Tony is nadat hij is geraakt in zn hoofd door een kogel na 2 uur al actief, maar Paul konden ze niet even in leven houden aan t infuus.![]()
IK was nog vergeten dat ze Jacks dood kunnen faken maar Chapelle's dood nietquote:Op maandag 30 januari 2006 16:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hey!Laat de integriteit van de verhaallijnen van 24 met rust!
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
IK was nog vergeten dat ze Jacks dood kunnen faken maar Chapelle's dood niet![]()
Euh welke kogel? Hij werd knock-out gemept zegmaar door de kracht van de explosie waar hij zo'n beetje middenin zatquote:Op maandag 30 januari 2006 16:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Tony is nadat hij is geraakt in zn hoofd door een kogel na 2 uur al actief, maar Paul konden ze niet even in leven houden aan t infuus.![]()
dat staat echt maar een paar posts boven je vraagquote:Op maandag 30 januari 2006 17:38 schreef Jasza het volgende:
Eerste 5 afleveringen gezien en ziet er goed uitOp welke dag word het eigenlijk in Amerika uitgezonden
![]()
In seizoen 3 werd ie ook neergeschoten weet je nogquote:Op maandag 30 januari 2006 16:53 schreef truSteh het volgende:
[..]
Euh welke kogel? Hij werd knock-out gemept zegmaar door de kracht van de explosie waar hij zo'n beetje middenin zat
Chapelle's dood zou oorspronkelijk gefaked worden, maar omdat dat op spoilersites was verschenen besloot men hem toch maar af te maken. Dusquote:Op maandag 30 januari 2006 16:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
IK was nog vergeten dat ze Jacks dood kunnen faken maar Chapelle's dood niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |