Vond ik ook een beetje gek, maar hij wat waarschijnlijk niet meer verteld dan dat Walt hem gestuurd had, iets wat ze nu ook al voor 90% weten. Dus voor de serie maakt het verder niet uit, maar Sjek wist dat toen nog helemaal niet. Ach boeie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:56 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Mooi aktie id. Maar, logisch? Niet echt.
"Ok, ik heb de enige persoon die me verder kan helpen in mijn macht, laten we hem gaan ondervragen!"
"Nee, ik ros liever die schaar nog even dwars door z'n strot"
Logica is niet altijd het sterkste punt van 24 geweest, maar toch, ik zit wel weer iedere aflevering te genieten.
Can't wait till next week!
Jack werd aangevallen, misschien heeft hij niet direct de link gelegd dat dat wel eens de enige persoon zou zijn die hem zou kunnen helpen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:56 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Mooi aktie id. Maar, logisch? Niet echt.
"Ok, ik heb de enige persoon die me verder kan helpen in mijn macht, laten we hem gaan ondervragen!"
"Nee, ik ros liever die schaar nog even dwars door z'n strot"
Logica is niet altijd het sterkste punt van 24 geweest, maar toch, ik zit wel weer iedere aflevering te genieten.
Can't wait till next week!
Dat is dus jammer en maakt het allemaal iets minder verrassend. Maar wel logisch. Na de eerste 4 seizoenen is het duidelijk dat er altijd een moll in CTU zit.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat Spenser een mol kon zijn had iedereen wel gedacht denk ik.
Elk nieuw persoon binnen CTU is per definitie al verdacht.
Doet me denken aan Aliasquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:57 schreef Merkie het volgende:
Maar Spencer was niet echt een "dirty" mol, aangezien hij dacht voor de president te werken.
Inderdaad! Heb er zelf ook eentje gesubmit net:quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die buiten de top30 zitten ook toppers bij
In 't Nederlands nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:55 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
pss, het is 'mole'.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:27 schreef Tomaz het volgende:
Inderdaad! Heb er zelf ook eentje gesubmit net:
"If it was Jack Bauer's mission to return the One Ring to Mordor, the Lord of the Rings Trilogy had ended 535 minutes earlier."
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |