Dat is zonder twijfel een van de mooiste doelpunten ooit gemaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
1 foto zegt meer dan 1000 woorden.
[afbeelding]
De bekende pass op Bergkamp
Een doelpunt dat ik nooit vergeet, samen met het doelpunt dat Bergkamp maakte tegen Newcastle de mooisten die ik ooit heb gezien.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is zonder twijfel een van de mooiste doelpunten ooit gemaakt. De pass is daar volledig onderdeel van: de perfecte snelheid en diepgang, samen met de perfecte aanname van Bergkamp, om de bal vervolgens met buitenkant rechts te scoren.
De 3-2 tegen ?Leicester mocht er ook zijn. Die wedstrijd maakte hij er 3; die maand had hij meen ik de top3 goals bij MOTD. Dennis kon geen lelijke doelpunten maken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een doelpunt dat ik nooit vergeet, samen met het doelpunt dat Bergkamp maakte tegen Newcastle de mooisten die ik ooit heb gezien.²
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:42 schreef Messenga het volgende:
Als we het er nu toch over hebben : Dennis Bergkamp, 100 Fantastische Goals.
Mooie DVD
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:42 schreef Messenga het volgende:
Als we het er nu toch over hebben : Dennis Bergkamp, 100 Fantastische Goals.
Mooie DVD
quote:'Vervoersonderhandeling NS en Ajax vast'
Woensdag 25 januari, door SV, Amsterdam, 08.34u GMT+01.00, Novum
Ajax heeft de verkoop van toegangsbewijzen aan eigen supporters voor het uitduel tegen Feyenoord op 5 februari uitgesteld. Dat meldt Trouw woensdag.
De financiële risico's die de Amsterdamse club loopt door eventueel wangedrag van supporters zou te groot zijn om een contract te tekenen met de Nederlandse Spoorwegen (NS).
NS heeft de Amsterdamse voetbalclub een standaardcontract voorgelegd, met een clausule dat alles dat kapot gaat wordt vergoedt, zegt een woordvoerder van de Spoorwegen in de ochtendkrant. Ook vervolgschade moet worden vergoed. De uitval van treinen door wangedrag van supporters valt hier ook onder. V
Volgens de krant wil NS deze kosten op de club kunnen verhalen en heeft daarbij les getrokken uit de supportersrellen van april vorig jaar rond de wedstrijd Feyenoord-Ajax. Toen werd een trein zo ernstig gesloopt dat deze niet meer kon rijden.
De aansprakelijkheidsrisico's bij eventuele schade zijn een knelpunt zijn zegt een woordvoerder van Ajax zegt in het dagblad. De club probeert desondanks de supporters in de Rotterdamse Kuip te krijgen.
quote:Spurs wil 1,5 miljoen betalen voor De Jong
Woensdag 25 januari, door SV, Amsterdam, 08.42u GMT+01.00, The Sun
De Engelse tabloid The Sun meldt dat Tottenham Hotspur deze maand nog middenvelder Nigel de Jong van Ajax over wil nemen voor een transferbedrag van 1,5 miljoen euro.
De Jong zou zeker wel geinteresseerd zijn in een transfer naar de ploeg van Dick Jol. Gisteren werd bekend dat na Sevilla en Borussia Dortmund ook Hamburger SV de Amsterdammer wil contracteren.
Wel érg toevallig dat de onderhandelingen tussen Ajax en de NS muurvast zitten en dat dezelfde week wordt bekendgemaakt dat Ajax één uitwedstrijd geen supporters mag meenemen, dit wordt natuurlijk op een akkoordje gegooid en ook in seizoen 2005/06 kunnen de Ajax-spelers hun overwinning niet met het eigen publiek vieren. Best jammer, hoop maar dat mijn vermoeden niet uitkomt.quote:
quote:Ajax praat vandaag met Grygera
De Telegraaf meldt dat technisch directeur Martin van Geel vandaag om de tafel zit met de Tsjech Grygera. De verdediger heeft tot 1 februari de eind gekregen al dan niet op het aanbod van Ajax voor contractverlenging in te gaan. Het is nog de enige speler wiens contract volgend seizoen afloopt.
Dit is toch hopelijk een slechte grap he........quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
Deze poster moet er voor zorgen dat Ajax - Internazionale uitverkocht raakt:
[afbeelding]
Hebben ze KJ erbij gefotoshopt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
Deze poster moet er voor zorgen dat Ajax - Internazionale uitverkocht raakt:
[afbeelding]
kijk links bij z'n hoofdquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hebben ze KJ erbij gefotoshopt?
Nee hoor, had hem ook in de bus...quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:40 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dit is toch hopelijk een slechte grap he........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |