Precies en inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef Nashje het volgende:
Laten we het er maar op houden dat Urby zowel linksachter als linksmidden kan spelen. En het huren van Juanfran was gewoon logisch. We zaten krap in de linksachters en dat blijkt ook een goede keuze te zijn geweest (zie de blessure van Urby afgelopen weken).
Precies en tevens exactly.quote:
quote:Frank de Boer komt terug als jeugdtrainer
Dinsdag 24 januari, door JK, Amsterdam, 15.33u GMT+01.00, VI
Met ingang van het nieuwe seizoen wordt Frank de Boer jeugdtrainer bij Ajax. Daarnaast gaat de verdediger, die momenteel in Qatar voetbalt, bij de KNVB de cursus coach betaald voetbal volgen.
Al lange tijd gingen er geruchten dat Frank de Boer als trainer terug zou keren bij Ajax.
Tussen 1988 en 1999 speelde de 112-voudig international bij de Amsterdammers. Vervolgens nam Barcelona hem over, daar maakte hij vijf seizoenen vol. Na nog bij Glasgow Rangers en Galatasaray gespeeld te hebben, kwam hij in Qater bij Al-Rayyan terecht. Bij Al-Rayyan speelde hij dit seizoen zestien duels, waarin hij vijf keer tot scoren kwam.
Die ziet het jeugdtrainerschap dus duidelijk als een leuke leerperiode voor het grotere werk. Wanneer hij zijn trainerscertificaat heeft, gaat 'ie voor het grote werk, lijkt me.quote:
Ofschoon hij me NU AL beter lijkt dan lassiehond Danny Blind.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Als hij maar niet meteen doorstoot tot het eerste
Dat zou echt te triest voor woorden zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Als hij maar niet meteen doorstoot tot het eerste
Omdat Blind geen coachervaring heeft en De Boer... uhm... dat ook niet heeft?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ofschoon hij me NU AL beter lijkt dan lassiehond Danny Blind.²
Je begint weer aardig in je oude bekende troll- gedrag te vervallen met je lassiehond-opmerking.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ofschoon hij me NU AL beter lijkt dan lassiehond Danny Blind.²
Ik baseer dit alleen al als het aankomt op autoritaire hoedanigheden en voetbal knowhow lijk Frank me een betere optie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Omdat ze allebei geen enkele coachervaring hebben?
Ja, want Blind was in zijn tijd als verdediger ook helemaal geen autoritaire speler in de verdediging.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik baseer dit alleen al als het aankomt op autoritaire hoedanigheden en voetbal knowhow lijk Frank me een betere optie.²
Die uhm, deed je dat expresquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Omdat Blind geen coachervaring heeft en De Boer... uhm... dat ook niet heeft?
Nou nou, ik noem één koosnaam en ben gelijk aan het trollen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je begint weer aardig in je oude bekende troll- gedrag te vervallen met je lassiehond-opmerking.
Ben jaloers op de jongetjes die onder zijn leiding komen te staanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Frank de Boer binnen de vereniging hebben is sowieso goed. Lijkt me een uitstekende jeugdtrainer en vanuit die rol kan hij doorgroeien als het trainerschap hem bevalt.
1 foto zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:28 schreef Suijk het volgende:
Tja, ik was nooit zo onder de indruk van de verbale kwaliteiten van Frank de Boer. Het uitleggen, ook in tv programma's bijvoorbeeld, vond ik niet altijd even goed. Hij kan goed fronsen, maar goed, Michels zei ook weinig.
Dat is zonder twijfel een van de mooiste doelpunten ooit gemaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
1 foto zegt meer dan 1000 woorden.
[afbeelding]
De bekende pass op Bergkamp
Een doelpunt dat ik nooit vergeet, samen met het doelpunt dat Bergkamp maakte tegen Newcastle de mooisten die ik ooit heb gezien.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is zonder twijfel een van de mooiste doelpunten ooit gemaakt. De pass is daar volledig onderdeel van: de perfecte snelheid en diepgang, samen met de perfecte aanname van Bergkamp, om de bal vervolgens met buitenkant rechts te scoren.
De 3-2 tegen ?Leicester mocht er ook zijn. Die wedstrijd maakte hij er 3; die maand had hij meen ik de top3 goals bij MOTD. Dennis kon geen lelijke doelpunten maken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een doelpunt dat ik nooit vergeet, samen met het doelpunt dat Bergkamp maakte tegen Newcastle de mooisten die ik ooit heb gezien.²
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:42 schreef Messenga het volgende:
Als we het er nu toch over hebben : Dennis Bergkamp, 100 Fantastische Goals.
Mooie DVD
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:42 schreef Messenga het volgende:
Als we het er nu toch over hebben : Dennis Bergkamp, 100 Fantastische Goals.
Mooie DVD
quote:'Vervoersonderhandeling NS en Ajax vast'
Woensdag 25 januari, door SV, Amsterdam, 08.34u GMT+01.00, Novum
Ajax heeft de verkoop van toegangsbewijzen aan eigen supporters voor het uitduel tegen Feyenoord op 5 februari uitgesteld. Dat meldt Trouw woensdag.
De financiële risico's die de Amsterdamse club loopt door eventueel wangedrag van supporters zou te groot zijn om een contract te tekenen met de Nederlandse Spoorwegen (NS).
NS heeft de Amsterdamse voetbalclub een standaardcontract voorgelegd, met een clausule dat alles dat kapot gaat wordt vergoedt, zegt een woordvoerder van de Spoorwegen in de ochtendkrant. Ook vervolgschade moet worden vergoed. De uitval van treinen door wangedrag van supporters valt hier ook onder. V
Volgens de krant wil NS deze kosten op de club kunnen verhalen en heeft daarbij les getrokken uit de supportersrellen van april vorig jaar rond de wedstrijd Feyenoord-Ajax. Toen werd een trein zo ernstig gesloopt dat deze niet meer kon rijden.
De aansprakelijkheidsrisico's bij eventuele schade zijn een knelpunt zijn zegt een woordvoerder van Ajax zegt in het dagblad. De club probeert desondanks de supporters in de Rotterdamse Kuip te krijgen.
quote:Spurs wil 1,5 miljoen betalen voor De Jong
Woensdag 25 januari, door SV, Amsterdam, 08.42u GMT+01.00, The Sun
De Engelse tabloid The Sun meldt dat Tottenham Hotspur deze maand nog middenvelder Nigel de Jong van Ajax over wil nemen voor een transferbedrag van 1,5 miljoen euro.
De Jong zou zeker wel geinteresseerd zijn in een transfer naar de ploeg van Dick Jol. Gisteren werd bekend dat na Sevilla en Borussia Dortmund ook Hamburger SV de Amsterdammer wil contracteren.
Wel érg toevallig dat de onderhandelingen tussen Ajax en de NS muurvast zitten en dat dezelfde week wordt bekendgemaakt dat Ajax één uitwedstrijd geen supporters mag meenemen, dit wordt natuurlijk op een akkoordje gegooid en ook in seizoen 2005/06 kunnen de Ajax-spelers hun overwinning niet met het eigen publiek vieren. Best jammer, hoop maar dat mijn vermoeden niet uitkomt.quote:
quote:Ajax praat vandaag met Grygera
De Telegraaf meldt dat technisch directeur Martin van Geel vandaag om de tafel zit met de Tsjech Grygera. De verdediger heeft tot 1 februari de eind gekregen al dan niet op het aanbod van Ajax voor contractverlenging in te gaan. Het is nog de enige speler wiens contract volgend seizoen afloopt.
Dit is toch hopelijk een slechte grap he........quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
Deze poster moet er voor zorgen dat Ajax - Internazionale uitverkocht raakt:
[afbeelding]
Hebben ze KJ erbij gefotoshopt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
Deze poster moet er voor zorgen dat Ajax - Internazionale uitverkocht raakt:
[afbeelding]
kijk links bij z'n hoofdquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hebben ze KJ erbij gefotoshopt?
Nee hoor, had hem ook in de bus...quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:40 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dit is toch hopelijk een slechte grap he........
quote:Nourdin Boukhari wil zijn carriere voortzetten in een buitenlandse competitie, zo meldt het Brabants Dagblad. De buitenspeler zou een voorkeur hebben voor Spanje en Engeland.
Een overstap naar Willem II ziet Boukhari niet zitten. Dit heeft de Marokkaanse international inmiddels laten weten
Maar wie zou hem nou willen? Hij gaat echt een stap terug maken, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nourdin Boukhari wil zijn carriere voortzetten in een buitenlandse competitie, zo meldt het Brabants Dagblad. De buitenspeler zou een voorkeur hebben voor Spanje en Engeland.
Een overstap naar Willem II ziet Boukhari niet zitten. Dit heeft de Marokkaanse international inmiddels laten weten
Dat is logisch, hij zit nu bij de mooiste club die er bestaat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij gaat echt een stap terug maken, daar ben ik van overtuigd.
Ja daar zal hij gewaardeerd worden door de aanhang..quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Is het niet iets voor Utrecht (als vervanger van vd bergh)?
Zou echt een tyfus-actie zijn als jax het zo zou spelen!quote:'Geen Ajax-supporters bij Klassieker'
Thijs Freriks | Trouw
Op 5 februari 2006 staat Feyenoord - Ajax op het programma en Trouw meldt dat er wellicht opnieuw geen Ajax-supporters bij aanwezig zullen zijn. Vorig seizoen liep de Klassieker uit de hand en kon de Amsterdamse club haar 3-2 overwinning niet met de eigen aanhang vieren.
De NS en Ajax zijn nog in onderhandeling, maar een woordvoerder van Ajax meldt dat de Amsterdamse club de clausule van de NS niet accepteert dat Ajax moet opdraaien voor de kosten bij eventuele schades. Dat zou ook gelden voor vervolgschades van uitval van andere treinen of verlate reizigers als gevolg van problemen met supporterstreinen.
Ajax heeft haar supporters al op de hoogte gebracht van de prblemen met de NS: "We hebben supporters gemeld dat het knelpunt de verdeling is van aansprakelijkheidsrisico’s bij eventuele schades. We doen er niettemin alles aan om onze supporters in de Kuip te krijgen."
Naar aanleiding van de ongeregeldheden tijdens FC Utrecht - Ajax mag de Amsterdamse club één uitwedstrijd geen supporters meenemen, vooralsnog zou dit gaan om de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo op 26 februari. De geruchten gaan echter dat de KNVB, NS en de gemeente Rotterdam aansturen op een Klassieker zonder Ajax-supporters.
Denk je dat Ajax dit zo wil spelen? Het is de KNVB, NS en Gemeente Rotterdam. Afgelopen jaar geen Ajax-supporters in de Kuip, maar dit jaar hopelijk wel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zou echt een tyfus-actie zijn als jax het zo zou spelen!
Ondanks dat ik een gruwelijke hekel heb aan ajacieden, is een Klassieker zonder vol uitvak niet hetzelfde.....
Niet dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ja daar zal hij gewaardeerd worden door de aanhang..
Sorry, je hebt gelijk. Is had het niet goed gelezen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
Denk je dat Ajax dit zo wil spelen? Het is de KNVB, NS en Gemeente Rotterdam.
Inderdaad. Ajax speelt het niet zo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk je dat Ajax dit zo wil spelen? Het is de KNVB, NS en Gemeente Rotterdam. Afgelopen jaar geen Ajax-supporters in de Kuip, maar dit jaar hopelijk wel.
Ik hoop het maar! Het kan natuurlijk ook zijn dat Ajax de supporters nog even rustig wilt houden en begin volgende week met de melding komt dat er geen akkoord komt met de NS en dat er in overleg met de KNVB en de Gemeente Rotterdam is besloten zonder supporters af te reizen naar Rotterdam.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar de KNVB, die er zou moeten zijn voor de supporters, doet er echt alles aan om de fanatiekere kern de kop in te drukken.
Juist. Dat is natuurlijk gewoon de situatie waar de KNVB heen wil. Geen uitsupporters bij dit soort wedstrijden. En mocht het wel doorgaan, dan beroepen ze zich bij het minste of geringste hier op:quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik hoop het maar! Het kan natuurlijk ook zijn dat Ajax de supporters nog even rustig wilt houden en begin volgende week met de melding komt dat er geen akkoord komt met de NS en dat er in overleg met de KNVB en de Gemeente Rotterdam is besloten zonder supporters af te reizen naar Rotterdam.
quote:24/8/2005 - Waarschuwing: 'Geen uitsupporters meer bij Ajax en Feyenoord na volgende rel'
(Gepost door )
Een eerstvolgende rel tijdens de voetbalklassieker tussen Ajax en Feyenoord zal tot gevolg hebben dat er voor een periode van vijf jaar geen Ajacieden in de Kuip en geen Feyenoorders meer in de ArenA worden toegelaten bij een onderling treffen tussen Ajax en Feyenoord. Deze maatregel is afgesproken tussen de clubs, de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam en de KNVB. Ajax en Feyenoord gaan de supporters ook intensiever fouilleren en hebben afspraken gemaakt met betrekking tot de gang van zaken op de supporterstreinen.
Ik zei het weken geleden al.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik hoop het maar! Het kan natuurlijk ook zijn dat Ajax de supporters nog even rustig wilt houden en begin volgende week met de melding komt dat er geen akkoord komt met de NS en dat er in overleg met de KNVB en de Gemeente Rotterdam is besloten zonder supporters af te reizen naar Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |