Bron: Nu.nlquote:ROTTERDAM - Meisjes moeten op de basisschool al weerbaar worden gemaakt tegen loverboys. In de hoogste klassen moet het onderwerp in themalessen al aan bod komen. Het thema moet vervolgens ook op het voortgezet- en beroepsonderwijs terugkomen. Dat zei een woordvoerster van de GGD maandag. Het college van burgemeester en wethouders van Rotterdam stemt binnenkort over het voorstel van de GGD en de gemeentelijke onderwijsdienst.
Politie, het Openbaar Ministerie en Prostitutie Maatschappelijk Werk van Humanitas, Bureau Jeugdzorg en de GGD ondertekenden maandag een convenant. Met de richtlijn hopen de betrokken partijen slachtoffers sneller te helpen en de loverboys eerder op te pakken.
nee dat is van de een of de andere dag helemaal opgelostquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:27 schreef ShaoliN het volgende:
Is dat nog steeds zo'n groot probleem dan?
Wat een goede politiemensen hebben wij dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:28 schreef Herald het volgende:
[..]
nee dat is van de een of de andere dag helemaal opgelost
"hallo raamprostituee identiteistcontrole! Haha die heeft u niet bij u in dat jarretelgordeltje gnagnagna. Oh u bent nog geen 14 en hoeft daarom geen ID te dragen..."quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:30 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een goede politiemensen hebben wij dan.![]()
ophangen dan maarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:05 schreef DaMook het volgende:
Loverboys moeten ze gewoon afschieten, maarja dat is mijn mening ( en van een hoop andere) , maar dat kan natuurlijk weer niet
(van de ene kant gelukkig maar
)
Vreemde lui dan daar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:20 schreef Mikado het volgende:
Niet alleen op de basisschool. Toen ik op de universiteit het onderwerp loverboys aansneed was de eerste vraag wat dat precies was. En na uitleg keek men met een vies gezicht weg alsof Mikado wel hele perverse gedachten heeft.
Noem me cynisch hoor... Maar het is niet alleen zo in Nederland. Sterker nog, ik denk dat we wat dit betreft nog best wel wat 'achter' lopen op VEEL andere landen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:02 schreef Idiosincrasico het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk hoe Nederland de laatste 20 jaar in verval is geraakt. Economisch hebben we goede tijden de rug, maar verder is de samenleving grotendeels zwaar verziekt.
Te triest dat meisjes op de basisschool zich al mentaal moeten wapenen tegen dit smerige ongedierte.
Bij Jong is er ooit eens een meisje geweest dat slachtoffer was van een loverboy. Ze had heel groot Waldo in haar nek getatoeerd. Klinkt niet echt Buitenlands. In damesbladen staan ook weleens verhalen, en misschien omdat namen worden gefingeerd, maar de dader heeft meestal toch een vrij Hollandse naam dan. Heb ook eens een verhaal gelezen over een meisje van 15 dat via haar werkgever werd gepimpt. Ze begon daar als koffiemeisje, maar haar vrouwelijke collega's vertelden dat ze veel meer geld kon verdienen net als zij. (Zie ook Loverboys groot probleem ) In eerste instantie moest ik toen aan 'gewoon' blanke daders denken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:42 schreef Gebleekte het volgende:
Zijn het nou altijd allochtonen die dat doen? Of ook wellns gewoon Ned. jongens..
hoor namelijk alleen over allochtonen.
doe mij maar catholic highschool girlsquote:
wat jij wilquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:39 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
ALTIJD WEER DIE KANKER MAROKANEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal je dochter maar wezen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 06:45 schreef thedude0 het volgende:
wat zijn die meiden toch allemaal zielig zegen achterlijk
dan had je ze maar beter op moeten voedenquote:Op woensdag 25 januari 2006 07:02 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Het zal je dochter maar wezen.
Vroegȃh was het allemaal beter he?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:02 schreef Idiosincrasico het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk hoe Nederland de laatste 20 jaar in verval is geraakt. Economisch hebben we goede tijden de rug, maar verder is de samenleving grotendeels zwaar verziekt.
Te triest dat meisjes op de basisschool zich al mentaal moeten wapenen tegen dit smerige ongedierte.
ja , want vroeger hadden we een schone lucht en was de sex viesquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:50 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Vroegȃh was het allemaal beter he?
Idd, sinds de jaren '60 is nu eenmaal alle ontucht al toegenomen. Daarvoor kwam het minder voor en werd het vaak in de doofpot gestopt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:50 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:20 schreef Arnold_fan het volgende:
Het is een kwestie van kinderen leren dat ze niet met marokkanen om moeten gaan, dan kan er ook niets gebeuren
Het is helaas een feit dat loverboys vrijwel altijd marokkanen zijn. Dus het is eenvoudig om de kans op dit te verkleinen door niet met deze mensen om te gaanquote:
jaja , nou weten we het wel .quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:39 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
ALTIJD WEER DIE KANKER MAROKANEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ja altijd maar weer dat "vroegah was alles beter idee", ik geloof daar niet zo in.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:35 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Noem me cynisch hoor... Maar het is niet alleen zo in Nederland. Sterker nog, ik denk dat we wat dit betreft nog best wel wat 'achter' lopen op VEEL andere landen.
Verder natuurlijk wel een afschuwelijke ontwikkeling. Maar ik denk dat veel mensen de jaren '60, '70 en ZEKER de jaren '80 heel erg romantiseren wat dit betreft.
Ik geloof echt compleet niet dat ontucht vroeger minder voor kwam, dat het in de doofpot werd gestopt geloof ik absoluut!quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:07 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Idd, sinds de jaren '60 is nu eenmaal alle ontucht al toegenomen. Daarvoor kwam het minder voor en werd het vaak in de doofpot gestopt.
Nee, maar veel problemen van 'vroeger' hebben we wel weten op te lossen. Veel hedendaagse problemen zijn simpelweg toe te schrijven aan de utopie van een goed functionerende multi-religieuze samenleving. Die hadden prima voorkomen kunnen worden ...quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:50 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ach ja altijd maar weer dat "vroegah was alles beter idee", ik geloof daar niet zo in.
Dit is nog altijd zo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:31 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
My thoughts exactly
"Vroegah" kwam dit soort onzin veel meer voor in de familie,
Stomme mensen, je bedoelt jonge meisjes?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Hopen dat het helpt, maar stomme mensen blijven vaak stom en die zijn nou eenmaal erg kwetsbaar voor manipulatie en misbruik.
Ja in landen als Amerika, Duitsland en Frankrijk gebeurt dit niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:25 schreef J.K. het volgende:
[..]
Bron: Nu.nl
Eigenlijk niet best dat het in Nederland al zo ver gekomen is...
ik kan mij niet voorstellen dat deze zooi gebeurd op de basisschool. of misschien is het iq van de nieuwe generatie meiden extreem gedaald.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef Richie_Rich het volgende:
Jeetje, speelt dit al op de basisschool....
Ik word echt oud![]()
Zal niet gebeuren (althans, dat mag ik hopen van niet), maar als ze op die leeftijd er al op voorbereid moeten wordenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:22 schreef thedude0 het volgende:
[..]
ik kan mij niet voorstellen dat deze zooi gebeurd op de basisschool. of misschien is het iq van de nieuwe generatie meiden extreem gedaald.
Nee, de meeste slachtoffers van lover boys.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:08 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Stomme mensen, je bedoelt jonge meisjes?
Dat zijn dus jonge meisjes.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nee, de meeste slachtoffers van lover boys.
Nee, dat zeg ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Zucht. niet alle jonge meisjes zijn slachtoffers van loverboys.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |