Het is inderdaad fijn. Helemaal nu ook het zonnetje erbij komtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:07 schreef Ynske het volgende:
Klinkt misschien gek, maar ik vind t buiten zo'n ontzettend lekker weer.
Ok, t uit bed komen gaat wat lastiger, maar als je eenmaal buiten bent, is t net zo dat ademen heerlijk is, en niet te koud. Ik word er helemaal vrolijk van
ik kan hier van kantoor af een hele mooie zonsopkomst zienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:24 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Het is inderdaad fijn. Helemaal nu ook het zonnetje erbij komt![]()
succesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:27 schreef Anthraxx het volgende:
Ook vandaag adoreer ikLiefie_
En nu is het tijd voor een tentamen "Ontwerpen van Digitale Systemen deel 2". Doei
Bespaar je de moeite, de zon komt op vanaf het land...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:27 schreef Ynske het volgende:
ik kan hier van kantoor af een hele mooie zonsopkomst zien
* Ynske heeft zin om naar t strand te gaan
Vandaag doe ik mee!quote:
Mijn uitzicht wordt geblokkeerd door een kantoor van waar volgens mij een hele mooie zonsopkomst te zien isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan hier van kantoor af een hele mooie zonsopkomst zien
* Ynske heeft zin om naar t strand te gaan
Ja, koffie alsjeblieft. Geen melk, geen suiker!quote:
grrrrquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, koffie alsjeblieft. Geen melk, geen suiker!
ik zeg ook niet dat ik er tijd voor hebquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:35 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Mijn uitzicht wordt geblokkeerd door een kantoor van waar volgens mij een hele mooie zonsopkomst te zien is![]()
* Una_Piedra heeft geen tijd om naar het strand te gaan
Lekker, koffie met een bite!quote:
aaahquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:42 schreef Pheno het volgende:
Wilco Terwijn is een standup comedian....
wat let je om niet te gaan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:43 schreef liefie_ het volgende:
ik wil schaatsen!
en ik wil niet naar school
tentamen om 9.15 en dan moet ik om 15.15 weer naa school
ja hallo!
naja tijd om te gaan...
*huil huil*
het feit dat ik dan onmogelijk mijn tentamen kan halenquote:
Wat een oppervlakkige beoordeling...quote:
ze heeft alleen vanmorgen een tentamen, dan hoeft ze vanmiddag niet te gaanquote:
Sommige mensen willen ook gewoon binnen 3,4 jaar hun diploma halen en niet alle vakken herkansen. Daarbij is herkansen best moeilijk als je een vak niet actief heb bijgewoond.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze heeft alleen vanmorgen een tentamen, dan hoeft ze vanmiddag niet te gaan
en tentamens kun je als je echt niet wilt ook herkansen
Pssst, wat ze ook zeggen, het gaat altijd om het uiterlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een oppervlakkige beoordeling...![]()
Ik ben zelf geen haar beter natuurlijk. Dus als ik dat een keer kan projecteren op een ander dan maak ik daar dankbaar misbruik van!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pssst, wat ze ook zeggen, het gaat altijd om het uiterlijk
Dan kan hij daar de beste grappen over makenquote:
zelfspot is goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:21 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dan kan hij daar de beste grappen over maken
Geen beter spot dan zelfspot...
hmm liever niet, dan trek ik de dag nietquote:
Zwaar geirriteerd door een paar collega's,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:22 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ziek nog steeds, en nog steeds met tentamens bezig.. en met jou?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zwaar geirriteerd door een paar collega's,
verder wel goed, bijna weekend
Hoe gaat het met je tentamens?
Met mn tentamens gaat het zwaar kut.. ik ga dan ook maar ff wat maatregelen treffen vandaag. En mijn werkweek begint morgen pas, dus dat weekend duurt nog wel ff voor mijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zwaar geirriteerd door een paar collega's,
verder wel goed, bijna weekend
Hoe gaat het met je tentamens?
dat is natuurlijk altijd leuk hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:37 schreef PhaE het volgende:
Net ff bankrekening gechecked...
Ben er gewoon meer dan 100 euro op vooruit gegaan per maand!
Wat zal ik blij zijn als daar een trein overheen gaatquote:
Hoezo gaat het zwaar kut? en wat voor maatregelen ga je treffen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:30 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Met mn tentamens gaat het zwaar kut.. ik ga dan ook maar ff wat maatregelen treffen vandaag. En mijn werkweek begint morgen pas, dus dat weekend duurt nog wel ff voor mij
En die collega's moet je lekker laten gaan joh, gewoon niet naar luisteren tenzij ze ineens iets boeiends zeggen
Moet dat danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm liever niet, dan trek ik de dag niet
oordopjes in doen gaat zeker niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo gaat het zwaar kut? en wat voor maatregelen ga je treffen?
Ik zit er direct tegenover, en met de hoeveelheid geluid die daar uitkomt is het niet te missen helaas
Ja preciesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is natuurlijk altijd leuk he
en je auto![]()
idd oordopkes misschien als optiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo gaat het zwaar kut? en wat voor maatregelen ga je treffen?
Ik zit er direct tegenover, en met de hoeveelheid geluid die daar uitkomt is het niet te missen helaas
euhm dan ben ik rond een uur of 2 dood te verklaren, dus niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet dat dan
Misschien gaat het wel juist beter dan
dood nog wel, das wel heel erg extreem hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm dan ben ik rond een uur of 2 dood te verklaren, dus niet zo'n goed idee
het gaat wel. nog wel last van een snotterneus, maar wie niet met dit weer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:52 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
dood nog wel, das wel heel erg extreem hoor
Hoest met jou nu verder eigenlijk?
't Is hier nog niet gestort, maar ik vrees het ergste... (nouja, zolang ik er niet op toe hoef te leggen, mag ik nog niet klagen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:37 schreef PhaE het volgende:
Net ff bankrekening gechecked...
Ben er gewoon meer dan 100 euro op vooruit gegaan per maand!
ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat wel. nog wel last van een snotterneus, maar wie niet met dit weer.
Barbaar!quote:
die is er nog niet geweestquote:
Ik ga thee zettenquote:
Dat wil ik helemaal niet weten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:09 schreef GF het volgende:
En schijten.
Dat dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:42 schreef Pheno het volgende:
Wilco Terwijn is een standup comedian....
Kom dan even hierheen rond een uur of 1, staat nog wel wat apparatuur waar ik mee wil spelenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm dan ben ik rond een uur of 2 dood te verklaren, dus niet zo'n goed idee
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Koffie [14.gif]
Ik zat gisteren met mijn mp3 speler aan, werd ook niet op prijs gesteldquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:48 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
oordopjes in doen gaat zeker niet?
Mja.. de rest vertel ik je nog wel.. maar niet hier en niet nu
wat voor apparatuur?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom dan even hierheen rond een uur of 1, staat nog wel wat apparatuur waar ik mee wil spelen![]()
He, ik ben niet helemaal wereldvreemdquote:
waarom dat dan niet, dat doe ik hier ook als t me gewoon echt teveel wordtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren met mijn mp3 speler aan, werd ook niet op prijs gesteld
Die dingen waar stroom uit komt, nog wat scalpels etc, spuiten, naalden, zagen en zo veel meerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat voor apparatuur?
* Ynske vind t leuk om proefkonijn te zijn, vooral met mri, ctg en eegs
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die dingen waar stroom uit komt, nog wat scalpels etc, spuiten, naalden, zagen en zo veel meer
MRI, CTG en EEG zijn leuk ja, ook van die monitoren op de ic zijn heel leuk. Vooral als je eraan ligt en dan zo'n platte lijn krijgt![]()
Spring maar in de pan dan!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:40 schreef Pheno het volgende:
Ik ben graag proefkonijn als het op eten aan komt
Hoezoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb stage gelopen in het AZM
toen was ik vaker proefkonijn, was altijd leuk jah
jij mag mij nietquote:
als in een flatline?quote:
das knap hoe krijg je dat voor mekaar?quote:
Het plakkertje was losgegaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
das knap hoe krijg je dat voor mekaar?
Zeker wel, mits goed klaargemaakt!quote:
Je zei konijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:40 schreef Pheno het volgende:
Ik ben graag proefkonijn als het op eten aan komt
OH my god!quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het plakkertje was losgegaan
Stond net een verpleegster naast me, die wist me ook te vertellen dat ik volgens het apparaat toch wel heel erg dood was![]()
Haquote:
Vond het toch niet overdreven erg om daar te liggen hoor. Ja *&*#$&*#($* dat ik ziek was maar op zich heb ik er nog wel lol gehad ookquote:
Niets mis met een beetje extra vlees,..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een zwanger konijn?
Die wil je toch niet eten![]()
Dat zou zielig zijn![]()
boomknuffelaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een zwanger konijn?
Dat zou zielig zijn![]()
een soort verrassingskonijn... wat zou erin zittenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een zwanger konijn?
Dat zou zielig zijn![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
een soort verrassingskonijn... wat zou erin zitten
dus niet de brandweer wagenquote:
Wat lieeeffquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat lieeeffdie boom brengt de verdwaalde katjes terug naar huis!
quote:
Ik hoop dat hij ze opvreet!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat lieeeffdie boom brengt de verdwaalde katjes terug naar huis!
--> PUBquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:41 schreef liefie_ het volgende:
godver de godver...
komt ook nog mn ex beste vriendin voorbij die er vandoor is gegaan met mijn vriendin
zegt ze hooooi
pfff hoi
val dood
owkej nu ben ik weer vrolijk hoor
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ze opvreet!
Kut katten![]()
Bedacht je dat vòòr of nadat je haar hele fotoboek volspamde?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:41 schreef liefie_ het volgende:
godver de godver...
komt ook nog mn ex beste vriendin voorbij die er vandoor is gegaan met mijn vriendin
zegt ze hooooi
pfff hoi
val dood
dat gaat snelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:41 schreef liefie_ het volgende:
godver de godver...
zegt ze hooooi
pfff hoi
val dood
Dr voorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedacht je dat vòòr of nadat je haar hele fotoboek volspamde?![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
Een zwanger konijn?
Dat zou zielig zijn![]()
ja blijven sippen heeft toch geen zinquote:
Katten zijn heilig ja!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laat me lekker!
Ik heb het niet op die beesten![]()
En ik maar denken dat God evenveel van al zijn schepsels houdt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laat me lekker!
Ik heb het niet op die beesten![]()
Ik kan je voor dit specifieke geval nog geeneens ongelijk geven ook! Tijd voor een [PUB] V S&G post!quote:
Jaloers dat annie zijn aandacht verlegd heeft?quote:
huh?quote:
dan is t een half konijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
met een mes ken je het stukje baby erafsnijden hoor, dan hou je alleen konijn over![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat God evenveel van al zijn schepsels houdt.![]()
je postmanierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
huh?
sinds wanneer val ik weer onder pubers?
Wil je weer wat te neuken hebben dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan je voor dit specifieke geval nog geeneens ongelijk geven ook! Tijd voor een [PUB] V S&G post!![]()
Met dank aan Litpho!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat God evenveel van al zijn schepsels houdt.![]()
Had nog niemand je dat verteld?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
huh?
sinds wanneer val ik weer onder pubers?
Ik heb de bijbel nooit gelezen maar ik vermoed dat je het nu over de zondvloed hebt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:50 schreef Frezer het volgende:
[..], lees de bijbel nog een keer zou ik zeggen. Hint: o.a. iets met heul veel water.
bootquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:50 schreef Frezer het volgende:
[..], lees de bijbel nog een keer zou ik zeggen. Hint: o.a. iets met heul veel water.
Ja ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jaloers dat annie zijn aandacht verlegd heeft?
Hoezo weer?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je weer wat te neuken hebben dan?
quote:
ow naja laat ik t maar van de zonnige kant bekijkenquote:
Ik heb gisteren nauwelijks gepost.quote:
*knuf*quote:
Ja hele mooie wangenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan je voor dit specifieke geval nog geeneens ongelijk geven ook! Tijd voor een [PUB] V S&G post!![]()
Je miste mequote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nauwelijks gepost.![]()
Althans pas in de avond.
Heel goed. Ik heb ooit een kinderbijbel gelezen,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb de bijbel nooit gelezen maar ik vermoed dat je het nu over de zondvloed hebt.![]()
En die ogen!quote:
Ja, ik moest de hele dag aan je denken en vond het vreselijk dat ik je niet kon bereiken.quote:
* nixxx bakje aangeeft en haren uit je gezicht houdtquote:
quote:
whahaha jij hebt echt een zwak voor hamsters he?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ja, voor maar een paar mensen, de saddist!
Daarom stammen wij allemaal van Noah af.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ja, voor maar een paar mensen, de saddist!
Excuses.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je miste het woord vrouwen ervoor...![]()
Wat heeft Annie opvallend vaak in jouw fotoboek gepost.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whahaha jij hebt echt een zwak voor hamsters he?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom stammen wij allemaal van Noah af.![]()
ja gelukkig want nu is t berichtje met mn email ook weer verdwenenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heeft Annie opvallend vaan in jouw fotoboek gepost.![]()
Tieten zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:58 schreef Tranceptor het volgende:
Vrouwen
Kusjekroel en hallo grote tieten.
Hij mailt je ook al, nu wordt het spannend.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja gelukkig want nu is t berichtje met mn email ook weer verdwenen
Je hebt nog nooit van editten gehoord?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
annie had het gequotequote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit van editten gehoord?
ik kon het niet veranderen want het stond in mijn fotoboek en dat berichtje was niet door mij geplaats...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit van editten gehoord?
Je had ook aan de desbetreffende user kunnen vragen het te editten natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kon het niet veranderen want het stond in mijn fotoboek en dat berichtje was niet door mij geplaats...
ik ben misschien een beetje blond maar niet achtelijk
en neej niemand mailt mij
Wat zeg je nu??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:02 schreef Pheno het volgende:
Ga eens werken !
sorry hoor maar denk je nu echt dat ik stom ben of zo?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je had ook aan de desbetreffende user kunnen vragen het te editten natuurlijk.
bierquote:
* nixxx kwijlend kijkt naar de fles McChouffe hier naast mequote:
Oke danquote:
Ik zal het nooit meer doenquote:
quote:
quote:
quote:
haha ik heb een pauze van 5 uurquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
Maar het schijnt zo te zijn dat smaken verschillen
En die je ook wat aan je school? Of is dat alleen maar moeten?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ik heb een pauze van 5 uur
naja kan me hier best vermaken
en ondertussen wat schoolwerk af maken
braaf braaf
Hoezo in denail, het is of blijft smerige troep, niets tegenin te brengen hoor . Dat jouw smaak kapot en weg is is jouw probleemquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:19 schreef nixxx het volgende:
[..]jullie weten nog niet dat je koffie lekker vind, je bent in denial
nope!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die je ook wat aan je school? Of is dat alleen maar moeten?
Ik had het de koffiehaters niet beter kunnen zeggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
Dat jouw smaak kapot en weg is is jouw probleem
in zou douchen met koffie als het konquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo in denail, het is of blijft smerige troep, niets tegenin te brengen hoor . Dat jouw smaak kapot en weg is is jouw probleem
ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sorry hoor maar denk je nu echt dat ik stom ben of zo?
tuurlijk heb ik dat gevraagt maar daar kwam naar mijn weten geen reactie op of iig t berichtje was al verdwenen voor dat een reactie nodig was
Goed zoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope!
ik ben braaf aan t werken!
ik heb al 1 opdracht af!
nog maar een te gaan en dan heb ik weer niks meer te doen haha
moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
in zou douchen met koffie als het kon
Dat kan hoor, of je daar lekkerder van gaat ruiken is maar de vraagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
in zou douchen met koffie als het kon
Koffie die naar badschuim ruikt?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
moet kunnen toch?
ik heb ergens nog wel koffie met chocolade geur badschuim geloof ik...
Klik maar op "alle reacties". Dat berichtje komt vanzelf terugquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:05 schreef liefie_ het volgende:
t berichtje was al verdwenen voor dat een reactie nodig was
haha ik ben bang dat de onderwerpen van jou mij niet zo liggen....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Doe je de mijne toch ook even
Gaat mij ook ietwat verquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Koffie die naar badschuim ruikt?![]()
Speltip 1: Neem Twisted nooit serieus, dat neemt zij de stemmen in haar hoofd ook niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:27 schreef liefie_ het volgende:
en twisted fok
sorry als ik een keer op je teentjes heb getrapt of zo
naja meer ga ik er niet over zeggen sorry
:|quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klik maar op "alle reacties". Dat berichtje komt vanzelf terug.
TCquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Speltip 1: Neem Twisted nooit serieus, dat neemt zij de stemmen in haar hoofd ook niet.
Gewoon een mailtje naar knut@fok.nl, die regelt het probleemloos voor je.quote:
maar je wordt er wel wakker vanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan hoor, of je daar lekkerder van gaat ruiken is maar de vraag
Koffie drinken daarentegen,quote:
dank u!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon een mailtje naar knut@fok.nl, die regelt het probleemloos voor je.
Als je een vrouwbeest was geweest zou ik je accuut ten huwelijk vragenquote:
Studiereis.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
TC![]()
![]()
Wat was je trouwens doen in Berlijn?
gefeli!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb al mijn herkansing tentamens gehaald.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:40 schreef Anthraxx het volgende:
En kijk uit met Knut. Die lult je ook meteen het bed in.
Iedereen die van lekkere volle wangen houdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:44 schreef nixxx het volgende:
[..]en wie doet dat nog meer?
felies met je tentamens
![]()
hoezo? heeft ie dat bij jou ook gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze al de nodige aanbiedingen heeft gehad.quote:
Nee, ik ben nog nooit naast Knut wakker geworden geloof ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoezo? heeft ie dat bij jou ook gedaan![]()
en gefeliciteeeeerd!
Ik lul ze niet het bed in. Bij mij zijn ze zo moe na mijn gelul dat ze meteen met iemand anders het bed in duiken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:44 schreef nixxx het volgende:
[..]en wie doet dat nog meer?
felies met je tentamens
![]()
ja maar ik deel mijn bed niet met mannenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze al de nodige aanbiedingen heeft gehad.
Dat klopt. Die man dat gezegd heeft ben ik. Aangenaam.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik deel mijn bed niet met mannen
ik wacht braaf op de ware!
ik geloof dat er zo'n man was en die heette god en die zei dat je dan eerst moet trouwen voor je het bed mag delen met t andere geslacht...
![]()
ow nou dat wou ik je dus altijd al vragen... wrom heb je dat in hemelsnaam zo verzonnen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat klopt. Die man dat gezegd heeft ben ik. Aangenaam.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat klopt. Die man dat gezegd heeft ben ik. Aangenaam.
Ik heb niets verzonnen. Jullie zijn allemaal bugs in mijn creatieve schepping.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nou dat wou ik je dus altijd al vragen... wrom heb je dat in hemelsnaam zo verzonnen?
wat dat niet zo'n film?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb niets verzonnen. Jullie zijn allemaal bugs in mijn creatieve schepping.
Goeie tip! *opnoteert*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klik maar op "alle reacties". Dat berichtje komt vanzelf terug.
*mail check*quote:
Gelukkig kan ik nog genoeg andere plekken verzinnen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wacht braaf op de ware!
ik geloof dat er zo'n man was en die heette god en die zei dat je dan eerst moet trouwen voor je het bed mag delen met t andere geslacht...
![]()
.... Juist....quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik moest blozenquote:
Ha, die slet!quote:
Fake je vaker?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee... Ik fake mijn aanwezigheid...![]()
hmm bij jou ook al meer?quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:40 schreef Anthraxx het volgende:
altijdquote:
Vrouwen die fakenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee... Ik fake mijn aanwezigheid...![]()
hier ook nog niets, maar dat is verwachtquote:
Check, bijna 100 euro netto meer!quote:
alsof het de mannen uitmaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Neh... Geen zin om mannen te "belonen" die het niet verdienen
hier eigenlijk ook wel. de ene keer rond de 30e de andere keer rond de 1equote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
hier ook nog niets, maar dat is verwacht
Ja, t is wel meer, maar niet echt super veel ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm bij jou ook al meer?
hier nog altijd niets verschenen
Verdien ik het?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik hou wel van die beloningquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg goed kunnen fakenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Minder? Dat zou wel heel knap zijn dan hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef Pheno het volgende:
Ik vermoed dat ik wat minder krijg dan normaal, maar dat komt door wetje walvis
Aan de andere kant krijg ik voor het eerst belasting terug voor 2006
Tuurlijk wel, na afloop zijn ze zo van de wereld dat ze je gewoon geloven als je zegt dat je 'per ongeluk' hun gezicht raakte...quote:
jepquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Minder? Dat zou wel heel knap zijn dan hoor
en wetje walvis
Per ongeluk?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, na afloop zijn ze zo van de wereld dat ze je gewoon geloven als je zegt dat je 'per ongeluk' hun gezicht raakte...![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, na afloop zijn ze zo van de wereld dat ze je gewoon geloven als je zegt dat je 'per ongeluk' hun gezicht raakte...![]()
http://www.wetwalvis.nl/quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en wetje walvis
De combinatie van is het mooiste!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Per ongeluk?
Gezicht is mis!
Het moet die mond in
Liefie? Zou jij er intrappen denk je?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:14 schreef nixxx het volgende:
[..]zo dom zijn blondines ook weer niet
Voor de dagelijkse hoeveelheid eiwitten en proteïne!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Per ongeluk?
Gezicht is mis!
Het moet die mond in
Ah!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:14 schreef nixxx het volgende:
[..]zo dom zijn blondines ook weer niet
Wat maakt mij het uit wat je er uithaald!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voor de dagelijkse hoeveelheid eiwitten en proteïne!![]()
nouhouquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liefie? Zou jij er intrappen denk je?
Dagelijksquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voor de dagelijkse hoeveelheid eiwitten en proteïne!![]()
nog niet gehadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah!
Jij was het die het ene slimme blondje had![]()
Een simpel: 'Jaquote:
lease auto die nu per maand betaald gaat worden, omdat er gefraudeerd werd met catalogusprijzen bij de jaarlijkse belastingsaanslagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en wetje walvis
naja eerlijk gezegt snap ik het niet zo goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een simpel: 'Ja' was voldoende geweest en had ook veel meer tot de verbeelding gesproken!
![]()
Dit antwoord is nog vele malen beter!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja eerlijk gezegt snap ik het niet zo goed
als je t een beetje goed doet verlaat dat ding je mond toch niet?
of ligt dat nou aan mij?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of ligt dat nou aan mij?
never mind volgens mij kan ik me hier beter buiten houden haha
Die slierten zijn een genot op zichquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of ligt dat nou aan mij?
never mind volgens mij kan ik me hier beter buiten houden haha
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit antwoord is nog vele malen beter!![]()
![]()
Praat me er niet van. Ik weet nu voor geen meter waar ik aan toe ben. Ik ga er maar van uit dat ik een stap(je) achteruit gaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
lease auto die nu per maand betaald gaat worden, omdat er gefraudeerd werd met catalogusprijzen bij de jaarlijkse belastingsaanslag
Ik ga het vanzelf merken
zullen we met zijn allen verhuizen naar de PUB SC ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
Jullie zijn ook echt een stel pubers bij elkaar he![]()
tieten niet dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:27 schreef Frezer het volgende:
, dit onderwerp was idd al lang niet langs gekomen.
We vallen iig niet op tussen de echte pubers.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
zullen we met zijn allen verhuizen naar de PUB SC ?
mijn voorkeur gaat naar SEXquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:29 schreef Frezer het volgende:
Schopje naar PUB, schopje naas SEX? Het wordt wel erg ingewikkeld nu.
Hypocriet, wedden dat je nu nog intensiever met haar gaat MSN'en dan je al deed?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
Jullie zijn ook echt een stel pubers bij elkaar he![]()
alleen met typstijl danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We vallen iig niet op tussen de echte pubers.
Vermoedelijk ben je in de minderheidquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn voorkeur gaat naar SEX
heb geen zin in BrEeZaH-sletjes
* eensch isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn voorkeur gaat naar SEX
heb geen zin in BrEeZaH-sletjes
volwassen vrouwen die van wanten wetenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vermoedelijk ben je in de minderheid.
Man, ik heb haar MSN niet eensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hypocriet, wedden dat je nu nog intensiever met haar gaat MSN'en dan je al deed?![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
volwassen vrouwen die van wanten weten![]()
breezahsletjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |