Het is inderdaad fijn. Helemaal nu ook het zonnetje erbij komtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:07 schreef Ynske het volgende:
Klinkt misschien gek, maar ik vind t buiten zo'n ontzettend lekker weer.
Ok, t uit bed komen gaat wat lastiger, maar als je eenmaal buiten bent, is t net zo dat ademen heerlijk is, en niet te koud. Ik word er helemaal vrolijk van
ik kan hier van kantoor af een hele mooie zonsopkomst zienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:24 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Het is inderdaad fijn. Helemaal nu ook het zonnetje erbij komt![]()
succesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:27 schreef Anthraxx het volgende:
Ook vandaag adoreer ikLiefie_
En nu is het tijd voor een tentamen "Ontwerpen van Digitale Systemen deel 2". Doei
Bespaar je de moeite, de zon komt op vanaf het land...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:27 schreef Ynske het volgende:
ik kan hier van kantoor af een hele mooie zonsopkomst zien
* Ynske heeft zin om naar t strand te gaan
Vandaag doe ik mee!quote:
Mijn uitzicht wordt geblokkeerd door een kantoor van waar volgens mij een hele mooie zonsopkomst te zien isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan hier van kantoor af een hele mooie zonsopkomst zien
* Ynske heeft zin om naar t strand te gaan
Ja, koffie alsjeblieft. Geen melk, geen suiker!quote:
grrrrquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, koffie alsjeblieft. Geen melk, geen suiker!
ik zeg ook niet dat ik er tijd voor hebquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:35 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Mijn uitzicht wordt geblokkeerd door een kantoor van waar volgens mij een hele mooie zonsopkomst te zien is![]()
* Una_Piedra heeft geen tijd om naar het strand te gaan
Lekker, koffie met een bite!quote:
aaahquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:42 schreef Pheno het volgende:
Wilco Terwijn is een standup comedian....
wat let je om niet te gaan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:43 schreef liefie_ het volgende:
ik wil schaatsen!
en ik wil niet naar school
tentamen om 9.15 en dan moet ik om 15.15 weer naa school
ja hallo!
naja tijd om te gaan...
*huil huil*
het feit dat ik dan onmogelijk mijn tentamen kan halenquote:
Wat een oppervlakkige beoordeling...quote:
ze heeft alleen vanmorgen een tentamen, dan hoeft ze vanmiddag niet te gaanquote:
Sommige mensen willen ook gewoon binnen 3,4 jaar hun diploma halen en niet alle vakken herkansen. Daarbij is herkansen best moeilijk als je een vak niet actief heb bijgewoond.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze heeft alleen vanmorgen een tentamen, dan hoeft ze vanmiddag niet te gaan
en tentamens kun je als je echt niet wilt ook herkansen
Pssst, wat ze ook zeggen, het gaat altijd om het uiterlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een oppervlakkige beoordeling...![]()
Ik ben zelf geen haar beter natuurlijk. Dus als ik dat een keer kan projecteren op een ander dan maak ik daar dankbaar misbruik van!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pssst, wat ze ook zeggen, het gaat altijd om het uiterlijk
Dan kan hij daar de beste grappen over makenquote:
zelfspot is goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:21 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dan kan hij daar de beste grappen over maken
Geen beter spot dan zelfspot...
hmm liever niet, dan trek ik de dag nietquote:
Zwaar geirriteerd door een paar collega's,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:22 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ziek nog steeds, en nog steeds met tentamens bezig.. en met jou?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zwaar geirriteerd door een paar collega's,
verder wel goed, bijna weekend
Hoe gaat het met je tentamens?
Met mn tentamens gaat het zwaar kut.. ik ga dan ook maar ff wat maatregelen treffen vandaag. En mijn werkweek begint morgen pas, dus dat weekend duurt nog wel ff voor mijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zwaar geirriteerd door een paar collega's,
verder wel goed, bijna weekend
Hoe gaat het met je tentamens?
dat is natuurlijk altijd leuk hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:37 schreef PhaE het volgende:
Net ff bankrekening gechecked...
Ben er gewoon meer dan 100 euro op vooruit gegaan per maand!
Wat zal ik blij zijn als daar een trein overheen gaatquote:
Hoezo gaat het zwaar kut? en wat voor maatregelen ga je treffen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:30 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Met mn tentamens gaat het zwaar kut.. ik ga dan ook maar ff wat maatregelen treffen vandaag. En mijn werkweek begint morgen pas, dus dat weekend duurt nog wel ff voor mij
En die collega's moet je lekker laten gaan joh, gewoon niet naar luisteren tenzij ze ineens iets boeiends zeggen
Moet dat danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm liever niet, dan trek ik de dag niet
oordopjes in doen gaat zeker niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo gaat het zwaar kut? en wat voor maatregelen ga je treffen?
Ik zit er direct tegenover, en met de hoeveelheid geluid die daar uitkomt is het niet te missen helaas
Ja preciesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is natuurlijk altijd leuk he
en je auto![]()
idd oordopkes misschien als optiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo gaat het zwaar kut? en wat voor maatregelen ga je treffen?
Ik zit er direct tegenover, en met de hoeveelheid geluid die daar uitkomt is het niet te missen helaas
euhm dan ben ik rond een uur of 2 dood te verklaren, dus niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet dat dan
Misschien gaat het wel juist beter dan
dood nog wel, das wel heel erg extreem hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm dan ben ik rond een uur of 2 dood te verklaren, dus niet zo'n goed idee
het gaat wel. nog wel last van een snotterneus, maar wie niet met dit weer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:52 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
dood nog wel, das wel heel erg extreem hoor
Hoest met jou nu verder eigenlijk?
't Is hier nog niet gestort, maar ik vrees het ergste... (nouja, zolang ik er niet op toe hoef te leggen, mag ik nog niet klagen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:37 schreef PhaE het volgende:
Net ff bankrekening gechecked...
Ben er gewoon meer dan 100 euro op vooruit gegaan per maand!
ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat wel. nog wel last van een snotterneus, maar wie niet met dit weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |