Laat ik gelijk maar beginnen met wat mij overkomen is:
op 9 december had ik een vlucht met Transavia van Rotterdam naar London Stansted. Toen ik die vrijdavond aankwam op Rotterdam Airport werd mij verteld dat er die avond niet gevlogen werd vanuit Rotterdam
![]()
Wegens hevige mist en omdat er die middag een toestel van de baan gegleden was werden alle vluchten vanuit Schiphol gedaan. Kortom er stond een bus voor de deur en die zou je naar Schiphol brengen.
De Transavia vrouw wees mij de bus aan, dus ik ingestapt. Het was een volle bus vol met engelsen en hollanders. De deuren gingen dicht en de bus ging rijden
![]()
Omdat het zo mega mistig was had ik niet echt veel zicht waar we heen reden, totdat ik wel wat kon zien en we over de van Brienenoord brug reden
![]()
Ik dus maar is aan mijn medepassagiers gevraagd van waar gaat deze bus heen. Kortom zat niet in de bus naar Schiphol maar in de bus naar Antwerpen, De bus van de VLM.
de VLM week uit naar Antwerpen en Transavia naar Schiphol. Kortom ik maar is gaan bellen naar Rotterdam Airport, die konden niets voor mij doen, maar er was nog wel een stoel vrij op de vlucht van Antwerpen naar London-City. Die ticket hielden ze voor mij appart. Op Antwerpen aangekomen kon ik dus 160 euro betalen voor dat enkeltje (top airline by the way, beenruimte, mooie steardess, broodje, biertje (in een glas)).
De volgende ochtend Transavia maar is gebeld en mijn verhaal gedaan. De man aan de telefoon zei stuur een email naar de klachtenafdeling en die gaan het voor je oplossen aangezien het niet jouw fout is. Ik dus mailtje gestuurd. Krijg ik 2 dagen later een bief terug dat klachtenafhandeling daar dus tussen de 8 en 12 weken duurt
Anyway wacht dus nu nog op mijn geld