Hoezo? Erfelijk?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:33 schreef Little_Angel het volgende:
Ik heb het niet, gelukkig.. Maar de kans is voor mijn moeder en mij wel aanwezig dat we het kunnen krijgen.
Ja, helaas wel. De kans is aanwezig dat een van ons het krijgt na het krijgen van kinderen, of bij situaties die stress met zich meebrengen (althans, dat is er tegen mij gezegd). Soms meet ik het wel op, bij mijn oma; zij heeft wel diabetes, maar alles is tot nu toe altijd in orde geweest.quote:
Ík is Nieuwschierig Aagje, waarom koop je dan zo'n meter en waar?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik heb geen diabetes, maar ik heb een tijdje geleden voor de gein een bloedsuikerapparaatje gekocht (LifeScan One Touch Ultra), deze was toen in de aanbieding voor 25 euro ofzo ivm een speciale actie.
Even naar de huisarts.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef 2609 het volgende:
hoe weet je of je dat hebt ut zit ook bij mijn in de familie
Over diabetes, dat zegt ie toch! Tast diabetes ook je ogen aan? Dacht het niet hoor!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:14 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Ik heb diabetes. Waar wil je over babbelen dan?
Ja, diabetes tast de ogen aan. Maar ook de zenuwen en dat heet neuropathie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:15 schreef Markster het volgende:
[..]
Over diabetes, dat zegt ie toch! Tast diabetes ook je ogen aan? Dacht het niet hoor!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:15 schreef Markster het volgende:
[..]
Over diabetes, dat zegt ie toch! Tast diabetes ook je ogen aan? Dacht het niet hoor!
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:19 schreef Markster het volgende:
heeft me pa daarom een bril ?
Ik heb hem gekocht bij http://www.mijnapotheek.nlquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ík is Nieuwschierig Aagje, waarom koop je dan zo'n meter en waar?
Die 2-jaarlijkse checkup bij de oogarts is echt niet voor de lol hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:15 schreef Markster het volgende:
[..]
Kan gebeurenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:25 schreef Markster het volgende:
Godverdomme, denk ik wat leuks te zeggen, blijkt het nog waar te zijn ook!
Type 1 of 2? En hoelang heb je het al?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:14 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Ik heb diabetes. Waar wil je over babbelen dan?
Aangenaam ik weet sinds anderhalf jaar dat ik ook al 3 jaar rond loop met type 1, het kwam alleen dat ze er zo laat achterkwamen omdat ik alle symptonen van type 2 had, en wie gaat er nou van uit dat iemand type 2 zou hebben.....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:18 schreef doka het volgende:
[..]
Type 1 of 2? En hoelang heb je het al?
Ik weet sinds een paar maand dat ik Type 1 heb (loop er waarschijnlijk al een jaar of 2 meer rond)
Dus je had niet die extreme dorst, vaak plassen en erg afvallen enzo?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:22 schreef hydrah het volgende:
[..]
Aangenaam ik weet sinds anderhalf jaar dat ik ook al 3 jaar rond loop met type 1, het kwam alleen dat ze er zo laat achterkwamen omdat ik alle symptonen van type 2 had, en wie gaat er nou van uit dat iemand type 2 zou hebben.....
Het zelfde geldt met mijn gluten allergie die is ontdekt 3 maanden later nadat ik officieel diabetes had. Die 2 dingen blijken vaker met elkaar te maken te hebben.
Type 1 en heb het al acht jaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:18 schreef doka het volgende:
[..]
Type 1 of 2? En hoelang heb je het al?
Ik weet sinds een paar maand dat ik Type 1 heb (loop er waarschijnlijk al een jaar of 2 meer rond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |