Ach.. ik geef een zelfde soort onzinnige reactie als hij plaatste...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoe kun je hem er nou uitschoppen, n00bs worden toch niet geaccepteerd!?
Nee, je denkt je te onderscheiden door iedereen de huid vol te schelden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:24 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag twee keer iemand heb 'uitgescholden'?
Dat is precies wat ik al tijden probeerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Waarom doet iedereen niet eens lief tegen elkaar, en proberen jullie die newbie's te accepteren, misschien wordt het dan nog wel veel gezelliger ?
Omdat het geen leuke newbies zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Waarom doet iedereen niet eens lief tegen elkaar, en proberen jullie die newbie's te accepteren, misschien wordt het dan nog wel veel gezelliger ?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:31 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik al tijden probeer
Door mij georganiseerd...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
utrecht, rotterdam, maastricht, al waren dat wel kleine meets
Dat is juist wat moet gebeuren, maar deze mensen weigeren dat, en daardoor gaan ze lomp zitten reageren, en vervolgens dan ook nog de newbies de schuld gevenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Wie zegt dat alle oldbies zo leuk zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omdat het geen leuke newbies zijn.
hey ik ben gotferdome de huiz dislekt hier jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, je denkt je te onderscheiden door iedereen de huid vol te schelden.
Dat gelul over Talie met d'r vriend (al zit er een kern van waarheid in maar je kan het ook té veel uitmelken) en dan nu dit.
Peet is een dyslect, Sjowhan is net een mongool... prima en aardig maar jij bent een lelijke krullebol met acné en achter je kloontjes kan je je niet verbergen...
Maar hey, niemand is perfect zolang ze anderen er maar niet mee lastig vallen..
Iets wat jij nu wel doet..
Jonge jonge... Talietje noemt me lamer en lelijk... ik vat dat absoluut niet serieus op maar ik neem aan dat het dan geen probleem is als ik op de zelfde manier terug grapquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, je denkt je te onderscheiden door iedereen de huid vol te schelden.
Dat gelul over Talie met d'r vriend (al zit er een kern van waarheid in maar je kan het ook té veel uitmelken) en dan nu dit.
Peet is een dyslect, Sjowhan is net een mongool... prima en aardig maar jij bent een lelijke krullebol met acné en achter je kloontjes kan je je niet verbergen...
Maar hey, niemand is perfect zolang ze anderen er maar niet mee lastig vallen..
Iets wat jij nu wel doet..
je voelt je niet welkomquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Neen, onzer knuffelhomo is de dyslect hier!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey ik ben gotferdome de huiz dislekt hier ja
Rustig maar hoor KS'je.. niemand wil die titel van je afnemen..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey ik ben gotferdome de huiz dislekt hier ja
Heey dribbelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien moet ik me hier eens mee gaan bemoeien![]()
wat ben ik danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, onzer knuffelhomo is de dyslect hier!
Niemand...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wie zegt dat alle oldbies zo leuk zijn
En jij bent de druktemakerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, onzer knuffelhomo is de dyslect hier!
Nou, het humorniveau lag een maand terug een stuk hoger. Sinds de kerstvakantie, toen alle kindertjes geen school hadden, is het als een baksteen naar beneden gegaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wie zegt dat alle oldbies zo leuk zijn
tof idee, nu jij er bent worden alle users verenigd in een groep met als gezammelijke factor de haat voor jouquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien moet ik me hier eens mee gaan bemoeien![]()
Dood.quote:
Ja, jij nodigt meteen iedereen die drie keer post uit voor een meet. En dan sta je nog raar te kijken dat mensen afzeggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Mag ik een second opinion van de newbies zelf?
Ik zeg ook niet dat Talie normaal doet alleen val je haar aan door over haar vriend te mekkeren.... been there done that (hij is net een mongool, ik weet het.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Jonge jonge... Talietje noemt me lamer en lelijk... ik vat dat absoluut niet serieus op maar ik neem aan dat het dan geen probleem is als ik op de zelfde manier terug grap
Ik noemde peet dyslectisch omdat zijn nickname petre is. Dat jullie allemaal zo fel in de verdediging schieten kan ik toch niks aan doen? Ik had niet het idee dat hij er zelf echt last van had.
En verbergen achter mijn kloontjes, de pot verwijt de ketel
Daarbij komt dat ik absoluut niet stiekem doe over mijn klonen, iedereen weet dat ik het ben en ik schroom ook niet om foto's van mezelf te posten, al dan niet belachelijk. Dus wat zeur je nou eigenlijk?
Mja de negeermethode wil wel eens werken op dit soort mensenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja iddzullen we ze gewoon negeren ??
Litso's negeer methodequote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja iddzullen we ze gewoon negeren ??
Ik heb niemand uitgenodigd, alleen guitarist heeft vriendelijk een mailtje gestuurd en daarvan heb ik gezegd dat hij mocht komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, jij nodigt meteen iedereen die drie keer post uit voor een meet. En dan sta je nog raar te kijken dat mensen afzeggen.
Nah ik geloof dat ik onderhand al wel wat vaker als 3 keer heb gepost!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, jij nodigt meteen iedereen die drie keer post uit voor een meet. En dan sta je nog raar te kijken dat mensen afzeggen.
Ik wacht op de repliek van C.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:41 schreef guitarist.nl het volgende:
stilte?
Guitarist ken ik, en dat pluto figuur mag ik ook wel alhoewel het een kloon is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb niemand uitgenodigd, alleen guitarist heeft vriendelijk een mailtje gestuurd en daarvan heb ik gezegd dat hij mocht komen.
En inderdaad, ik probeer de newbies er tenminste een beetje bij te betrekken. Guitarist en pluto_nium vind ik toffe users en ze doen hun best een beetje in te burgeren. Dan doe ik gewoon vriendelijk terug.
Scroll omhoog lits.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik wacht op de repliek van C.
Ah de zal wel weer halfe pagina voltypenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
overheen gelezenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
En een (frikan)delletje metquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:42 schreef killswitch het volgende:
[ontopic]
BIER GOD-VER-DOMME KANKERSLETTEN, BIEEEEEEEEERRRRRRRRR
dont mind if i doquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:42 schreef Janetje het volgende:
Ja gvd.. neem verdomme allemaal een biertje en niet meer zeiken.
Nogmaals, ik bedoelde beide gevallen meer als grap dan als aanval. Ja haha ja. In het verkeerde keelgat geschoten dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Talie normaal doet alleen val je haar aan door over haar vriend te mekkeren.... been there done that (hij is net een mongool, ik weet het.)
En over peet gesproken, heeft hij jou aangevallen dan of zocht je ruzie?
En ik verberg me niet achter kloontjes hoor, ik post er alleen mee omdat de usernaam me aanstaat op dat moment..... het kan zijn dat ik wel eens iets ben begonnen met een kloon (dat imberr gedoe) maar toen was ik toch dronken waarschijnlijk.
En dit is waarover ik zeur: Waar zeur jij in hemelsnaam over... val talie aan als het over talie gaat en val peet aan als hij jou aanvalt.
En tevens kan het me geen reet schelen want al dat getyp begint me te irriteren.
als je daar nou ook ff litso negeren bijzet, scheelt jou ook weer typenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:44 schreef cerror het volgende:
Weetje, al dat gemekker om niets.
Als Talie je aanvalt, negeren.
Als DL je aanvalt, negeren.
Zeker als ik je aanval, negeren.....
Zodra je posts op een forum serieus gaat nemen maak ik me zorgen.
Als ik iemand 'aanval' kan je het dus ook gewoon negerenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:44 schreef cerror het volgende:
Weetje, al dat gemekker om niets.
Als Talie je aanvalt, negeren.
Als DL je aanvalt, negeren.
Zeker als ik je aanval, negeren.....
Zodra je posts op een forum serieus gaat nemen maak ik me zorgen.
Nee absoluut nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:44 schreef petre86 het volgende:
D.D ik bèn dyslectisch
en homo
so?
hejje doah problemen mee?
Agh iedereen heeft wel wat hierzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:44 schreef petre86 het volgende:
D.D ik bèn dyslectisch
en homo
so?
hejje doah problemen mee?
Ik lijk op adjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Agh iedereen heeft wel wat hierzo
ik heb adhd en nog een heleboel
kortom we zijn allemaal losersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Grappen kunnen heel anders, namelijk op de persoon af.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:44 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nogmaals, ik bedoelde beide gevallen meer als grap dan als aanval. Ja haha ja. In het verkeerde keelgat geschoten dus
En blijkbaar verschuilen we ons dus evenmin achter klonen.
En ik ben gewoon enigszins chaggie omdat ik dus speciaal voor de meet vrij heb gevraagd en dingen heb geprobeerd te regelen en uiteindelijk niemand komt.
Als ik mensen beledigd hebt spijt me dat voor ze, maar ik heb het gewoon niet zo bedoeld.
Nu ga ik je vriendje lelijk noemen hoor!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
wat noem jij mij een newbie, jij stomme krulkankerhomo
ik zei homo![]()
Ja wat doen we anders om 3 uur 's nachts op fok?!?!quote:
Ik zeg niet dat ze niet aardig zijn. Ik kan er alleen totaal niet mee lachen ofzo. Als dat hier al niet lukt, zal dat op een meet niet veel beter worden, lijkt me zo. En ik heb het idee dat ik niet de enige ben.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb niemand uitgenodigd, alleen guitarist heeft vriendelijk een mailtje gestuurd en daarvan heb ik gezegd dat hij mocht komen.
En inderdaad, ik probeer de newbies er tenminste een beetje bij te betrekken. Guitarist en pluto_nium vind ik toffe users en ze doen hun best een beetje in te burgeren. Dan doe ik gewoon vriendelijk terug.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm. Ach, dat gebeurt met gothics.
Tja, ik had dus gehoopt dat er deze keer wél mensen zouden komen... iedereen was zo enthousiast in het beginquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Grappen kunnen heel anders, namelijk op de persoon af.
En klonen, goh ik maak er zo weer één aan.
Tevens, als je BeF even een paar topics had doorgelezen en had verdiept in de lui die er posten had je kunnen ontdekken dat zeker 7/8e zou afmelden.
BeF bestaat voornamelijk uit igor's (schuchtige mensen) en die willen liever niet in publiek worden gezien.
hier heb ik ff niks op terug te zeggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:48 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nu ga ik je vriendje lelijk noemen hoor!
ook nooit zeggen dat je uitgelult bent, newbiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hier heb ik ff niks op terug te zeggen![]()
Meer van: "Zis iz mai azzistend, IGORRRRR!"quote:
En nu moeten we weer in de verdediging springen voor Alexxxxquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet aardig zijn. Ik kan er alleen totaal niet mee lachen ofzo. Als dat hier al niet lukt, zal dat op een meet niet veel beter worden, lijkt me zo. En ik heb het idee dat ik niet de enige ben.
Goed voorbeeld van een humorloos iemand:
[..]
Het was niet grappig bedoeld, en ik was geenzins van plan om op een meeting te komenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet aardig zijn. Ik kan er alleen totaal niet mee lachen ofzo. Als dat hier al niet lukt, zal dat op een meet niet veel beter worden, lijkt me zo. En ik heb het idee dat ik niet de enige ben.
Goed voorbeeld van een humorloos iemand:
[..]
Helaas, komt me niet bekend voorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Meer van: "Zis iz mai azzistend, IGORRRRR!"
james bond ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
It's olgaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
frankensteinquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
tenzij Janetje in tijgerprint er isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het was niet grappig bedoeld, en ik was geenzins van plan om op een meeting te komenEn als je wilt lachen meot je naar een cabaretvoorstelling, niet naar een meeting
Ach ja, sucks dude.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:49 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Tja, ik had dus gehoopt dat er deze keer wél mensen zouden komen... iedereen was zo enthousiast in het begin
allo allo if i'm not mizzzstakinquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
james bond ?
of vergis ik me nou![]()
quote:
Báh peet...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
tenzij Janetje in tijgerprint er is
En wat ging er mis aangezien alleen de oude garde mócht komen ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach ja, sucks dude.
En de echte "oude garde" is meestal wel fel als het gaat om meets.
Ja inderdaad. Ach, mocht iemand nog een poging ondernemen dan zal ik me zeker aanmelden, maar ik laat het even voor wat het isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach ja, sucks dude.
En de echte "oude garde" is meestal wel fel als het gaat om meets.
Ik had guitarist uitgenodigd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En wat ging er mis aangezien alleen de oude garde mócht komen ?
Frank.. hou eens op zeg... bah... je weet niet waar je het over hebt men...quote:
mooi, genoeg gezeurd over meets die niet doorgaan en weet ik het wat, volgende onderwerpquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:54 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Je inderdaad. Ach, mocht iemand nog een poging ondernemen dan zal ik me zeker aanmelden, maar ik laat het even voor wat het is
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:56 schreef cerror het volgende:
Komop, als bef een oude garde heeft is dit gewoon een waardeloze kliek.
We zijn gewoon contactgestoord, zets ze truth.
Man.. téring zeg.. zit nou toch in godsnaam eens niet zo te zeiken over die kutmeet...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:54 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ach, mocht iemand nog een poging ondernemen dan zal ik me zeker aanmelden, maar ik laat het even voor wat het is
Hoewel de meesten elkaar al wel kennenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:56 schreef cerror het volgende:
Komop, als bef een oude garde heeft is dit gewoon een waardeloze kliek.
We zijn gewoon contactgestoord, zets ze truth.
jammerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Frank.. hou eens op zeg... bah... je weet niet waar je het over hebt men...
Wat een sneue reactiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het was niet grappig bedoeld, en ik was geenzins van plan om op een meeting te komenEn als je wilt lachen meot je naar een cabaretvoorstelling, niet naar een meeting
ja, ik laat de oldbies ondelring lekker discussierenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:56 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ow sorry, we hoorden je niet. Er is eindelijk weer eens een discussie van niveau bezig hier
nee ook nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een sneue reactie
Dan zal je nu wel zeggen dat dit wel als grap bedoeld was
Echt, ga in je eigen paupersub-forum spelen vent
Ik hou al op hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:56 schreef Janetje het volgende:
[quote]Op dinsdag 24 januari 2006 02:54 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ach, mocht iemand nog een poging ondernemen dan zal ik me zeker aanmelden, maar ik laat het even voor wat het is
[/quotes
Man.. téring zeg.. zit nou toch in godsnaam eens niet zo te zeiken over die kutmeet...
Ik heb 4 keer een poging gedaan een meet te organiseren.. waarbij telkens een man of 3 kwam opdagen.. als je zo graag die meet wil, hou hem dan alsnog of hou je bek erover...
Meesten?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:56 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hoewel de meesten elkaar al wel kennen
quote:
KS kent DD en VM, ik meende dat er ook mensen waren die DL al hadden gemeet, van Tietje weet ik het eigenlijk nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Meesten?
Ik ken alleen Killswitch en Janetje .... (ok en guitarist, mimic en dazzled) but that's it.
Hoe die inteelt werkt weet ik niet, maar vanuit mijn perspectief alleen KS, J, G.nl, _M en Daz.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:58 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
KS kent DD en VM, ik meende dat er ook mensen waren die DL al hadden gemeet, van Tietje weet ik het eigenlijk niet
Nou dat zijn er al 5 meer dan ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe die inteelt werkt weet ik niet, maar vanuit mijn perspectief alleen KS, J, G.nl, _M en Daz.
ik ken j c peet hans dd en vm iddquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:58 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
KS kent DD en VM, ik meende dat er ook mensen waren die DL al hadden gemeet, van Tietje weet ik het eigenlijk niet
Morgen meppel meet @ clouso ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe die inteelt werkt weet ik niet, maar vanuit mijn perspectief alleen KS, J, G.nl, _M en Daz.
Ik ken c, rompompom, petre, DL, KS.. zoiets..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:58 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hier, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ken j c peet hans dd en vm idd
en tal kent alleen sjo voor zover ik weet
en j en peet hebben dl al gemeet
Dude, waarom zulks?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Morgen meppel meet @ clouso ?
Dan nog liever verder over de meetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
Okee, genoeg geweest over de meet![]()
Feyenoord heeft Pierre van Hooijdonk binnen gehaald
(zul je zien dat niemand hier ene fuck om voetbal geeft)
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
as you shouldquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:00 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hier, dat bedoel ik
Ik voel me vereerd dat ik überhaupt mocht komen
whehe was ook maar grapje hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude, waarom zulks?
Doordeweeks in de kroeg, nono.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
Kunnen ze wel nog gebruiken voorinquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
Nope alleen maar muziekanten en computernerdsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
Heul misschien dit weekend.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
whehe was ook maar grapje hoorheb ik geen eens the money voor
van't weekend weer!!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kunnen ze wel nog gebruiken voorin![]()
Als dat goed gaat lopen![]()
Die woont idd ook in arnhemquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ga zaterdag trouwens naar Roosbeef. Erg tof.
En stiekem heb ik dan een minimeet met Remlof
truequote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nope alleen maar muziekanten en computernerds
Hij vroeg al als je vrijdag naar de kloes ging..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Heul misschien dit weekend.
Ik bel Dazzled wel ff deze week.
hoe bijzonderquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik ga maart naar de kaiser chiefs en kan misschien back stage komen![]()
als ik het speel voel ik me dom, kun je nagaan hoe ik me voel als ik er naar kijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:03 schreef cerror het volgende:
Voetbal.... ik snap gewoon niet wat er leuk is aan voetbal.
Het spelen wel (zelf) maar het kijken ernaar niet.
kaiser chiefs zijn cuwl, ik heb ze op LL gezien ditvorig jaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Die woont idd ook in arnhem
Maar alleen met z'n 2en ?
Ik kijk ook alleen samenvattingen van nederlandse competitie, en als Nederland speelt dan meestal wel de wedstrijden, als het saai wordt gaat de tv ook uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:03 schreef cerror het volgende:
Neh ik ga met vrienden, maar hij zou er ook zijn. Hij werkt waar ze optreden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Die woont idd ook in arnhem
Maar alleen met z'n 2en ?
Tsja, ieder z'n meug hè. Ik word er wél blij van in ieder geval, het spelen en (wat minder) het kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:03 schreef cerror het volgende:
Ik zou het tof vindenquote:
jep me 2quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kaiser chiefs zijn cuwl, ik heb ze op LL gezien ditvorig jaar
Och, als het over Fok!kers in het algemeen gaat win ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:03 schreef rompompom het volgende:
Lijstjes topic.
Pats *hier* met het aantal BeF'ers die je irl hebt gezien
J, KS, P86
Ik kwam er pas later achter dat hij zo hinkelde omdat zijn been was gebrokenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik zou het tof vinden![]()
[..]
jep me 2
heel de tent: "Oh my god i can't believe it i've never been this far away from home"![]()
ik heb 98 fokkers op msnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Och, als het over Fok!kers in het algemeen gaat win ik.
Yvonne, Danny, Knor, Cynix, Dagonet, Iteejer, Sjeen, Brighteyes, Mike, Stranger, Tijn, Livelived, Alicey, -B-, Otherside, en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Maar wel tof dat ze niet daardoor optredens gecancelled haddenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik kwam er pas later achter dat hij zo hinkelde omdat zijn been was gebroken![]()
Ik stond vooraan, heb nog een foto ergens van heel dichtbij *zoekt*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik kwam er pas later achter dat hij zo hinkelde omdat zijn been was gebroken![]()
Daarom had ik ook BeF'ers neergezetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Och, als het over Fok!kers in het algemeen gaat win ik.
Yvonne, Danny, Knor, Cynix, Dagonet, Iteejer, Sjeen, Brighteyes, Mike, Stranger, Tijn, Livelived, Alicey, -B-, Otherside, en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Ik stond ook vooraanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik stond vooraan, heb nog een foto ergens van heel dichtbij *zoekt*
Ah het was een filmpjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik stond vooraan, heb nog een foto ergens van heel dichtbij *zoekt*
Ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:10 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik stond ook vooraan![]()
in het rechtervak
Ja ik ben ook weg, moet er over 4 uurtjes uitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:13 schreef Donnie.Darko het volgende:
Owja, het is nu voor mij ook echt tijd om te maffen.
Later!
Wow dat was echt geweldig!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Bij prodigy ook helemaal vooraangestaan dat was echt gekkehuis![]()
![]()
Ik 41quote:
Ik had het warm bij de dropkickmurphy's zownbeetje de grootste pit waar ik tot nu toe in heb gestaan!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:15 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Wow dat was echt geweldig!
Maar wel warm zeg.. pff
dat heb ik nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:11 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Oef... en ik dacht dat ik erg was met meer fokkers dan vrienden op msn
trustequote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat heb ik niet
1e msn is vol (kon toen nog maar 150?) deze heeft 98 fokkers, 56 anderen, en 4 familie + 4 klasgenoten
truste iig
Had ik laatst ook, gelukkig kan je met msn plus zien wanneer je voor het laatst met iemand gechat hebt, dus kon ik meer dan de helft wegpleuren, allemaal van die cu2 vriendjes die ik toch nooit sprakquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat heb ik niet
1e msn is vol (kon toen nog maar 150) deze heeft 98 fokkers, 56 anderen, en 4 familie + 4 klasgenoten
Voor de rest ook niet nodig, de helft spreek ik ook alleen maar als ze met de boodschap komen, "ik heb een tof topic geopend, ga ff posten"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:19 schreef cerror het volgende:
Ik heb geloof ik niet zoveel fokkers in mijn lijst.
Gelukkig.
Precies, dat soort geneuzel... interesseert me niet echt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Voor de rest ook niet nodig, de helft spreek ik ook alleen maar als ze met de boodschap komen, "ik heb een tof topic geopend, ga ff posten"![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Er zijn nog een zooi die geblocked moeten worden
ik heb lekker stuk minderquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:26 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl drinkt nog een glaasje ranjaen gaat dan pitten!
mun postgemiddelde is ook weer veel te hoog!!
Fok is een beetje verslavendquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik heb lekker stuk minder
ook 2 maanden niet gepost ofzo, dan neemt het aantal per dag weer af![]()
Ja nogal, ik moet ook veel meer tijd aan m'n tentamens bestedenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Fok is een beetje verslavend
Ja en ik ga nu maar eens slapen, moet er morgen om 7 uur uit, 7.48 met de treinquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja nogal, ik moet ook veel meer tijd aan m'n tentamens besteden![]()
Ik ga ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja en ik ga nu maar eens slapen, moet er morgen om 7 uur uit, 7.48 met de trein
Leerze morgenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik ga ook
ik ga 9 uur opstaan om te leren![]()
truste![]()
Moggûhquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Leerze morgen
Edit: OMG k*nkernerd: 1860 (gemiddeld 58 per dag)
Dat is wel een fors bedrag zeg!! Naheffing?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef rompompom het volgende:
De Belastingdienst is niet lief. Twee aanslagen van bij elkander ruim ¤3500
Leuker kunnen we het niet maken
Ze zeggen dat ik te veel heb verdiend. Belachelijk natuurlijk! En dit nadat ik in november ook al ¤2100 heb mogen afschuivenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is wel een fors bedrag zeg!! Naheffing?
dat zeg ik! vroegâh, was alles beter!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef rompompom het volgende:
De Belastingdienst is niet lief. Twee aanslagen van bij elkander ruim ¤3500
Leuker kunnen we het niet maken
Maar klopt t wel allemaal dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik te veel heb verdiend. Belachelijk natuurlijk! En dit nadat ik in november ook al ¤2100 heb mogen afschuiven
betaal dan in termijnen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:35 schreef rompompom het volgende:
Ook zoiets hilarisch: Die van dit jaar mag in elf termijnen worden betaald, maar als ik het in één keer betaal, krijg ik een ruige korting van liefst ¤21! Dat is maar liefst 1,2%
Duh! Kan je nagaan, als zelfs sparen al meer oplevert dan datquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
betaal dan in termijnen!
als je dat geld op een spaarrekening zet, strijk je aan rente meer op!
Damn.. niks aan te doen dus, waardeloos.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, allemaal voor verschillende jaren![]()
Ach ja, het is wel zoals m'n vader zegt: ik betaal liever heel veel belasting, want dat betekent dat ik ook veel verdiend heb. Kern van waarheid is wel aanwezig natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Damn.. niks aan te doen dus, waardeloos.
Mwaoh. Op dat belasting incident na, valt het niet tegenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef Misstique het volgende:
Wat een ontzettende KUTdag is dit overigens!!
Hier wel. Enorm veel gezeik op mn werk. Ik wil naar huis en me volgieten met alcoholquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef rompompom het volgende:
Mwaoh. Op dat belasting incident na, valt het niet tegen
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hier wel. Enorm veel gezeik op mn werk. Ik wil naar huis en me volgieten met alcohol![]()
Dit is allemaal op basis van m'n aangiftes. Als je die niet doet, krijg je een dikke boete. Als je alleen een bijbaantje hebt, moet je het echt wel doen trouwens, de kans is vrij groot dat je geld terug krijgt. Maar ja, dat moet je zelf weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik vul nooit de belastingteruggaaf in!!
mun moeder heeft het vroeger ook eens gehad en we hadden toen thuis al niet zo ruim moest ze ook iets van 2500 terug betalen, was geen leuke tijd!!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:03 schreef tho_Omas het volgende:
Belasting?
Leuke tekenfilm.quote:
Oeh oeh, ik wel, ik wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
ik ken iemand die had dat ook gedaan, hadden ze het vet scheef geknipt!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, m'n haar is net geknipt door een studente van een kapstersschool. Niet veele raf, maar nu is het tenminste allemaal gelijk en zit er een beetje een model in.
Voetbal.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:47 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nee da's lekker wakker worden.
Voetbal
Ze kreeg een 7 voor mij te knippen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ken iemand die had dat ook gedaan, hadden ze het vet scheef geknipt!![]()
J. had dacht ik het record van anderhalve dag.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat was wel een echte idd!
p.s. voetbal zuigt.
Ik heb het een keer laten doen en zou er geld voor krijgen... het was én lelijk, én ik heb het geld nooit gehadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ken iemand die had dat ook gedaan, hadden ze het vet scheef geknipt!![]()
geluk heb je!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze kreeg een 7 voor mij te knippen.. Mijn haar is goed.
Het was gratis en heb van dat meisje celbrations gekregen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:49 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb het een keer laten doen en zou er geld voor krijgen... het was én lelijk, én ik heb het geld nooit gehad
welke J?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
J. had dacht ik het record van anderhalve dag.
Niet welke J. er is maar 1 J.quote:
hier dat klinkt wel goed!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het was gratis en heb van dat meisje celbrations gekregen..
Janetje natuurlijk, JDude is JD.quote:
Meervoud?quote:
Het gaat niet om de account maar de persoon erachter!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
puur technisch gezien ben je zelf ook een redelijke newbie
daarom had ik het ook louter over de technische gegevens in het profielquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het gaat niet om de account maar de persoon erachter!
Kut verkeerde topicquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand belang bij: guitarsignature licks, het tab boek van SRV in PDF formaat?
Signature Licks - The Guitar Style Of Stevie Ray Vaughan - Tabs.pdf 52MB
voeg me dan maar ff toe op msn dan verstuur ik um wel
ik ben nu naar gitaarles
Ik zat al te denken, kan je gitaren frituren?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, kan je gitaren frituren?.
owquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef petre86 het volgende:
HOMO 1580 | De Jammerende Jeanet.
bij die naam moest ik aan iemand denken
Goed dat je dat onderkentquote:
Is goed meisquote:
Yup en heb hier geen MSNquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tof 14.gif
jij bent nog werken zeker!?
Thanx, maar daarvoor moet ik mn pop-up blokkering uitschakelen en dat kan niet...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://webmessenger.msn.com/
het is een noodoplossing, maar het werkt!
Ik wil ook naar huisquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:59 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
whehehe ik ben al sinds 13:00 thuis
Langer nog zelfs.quote:
tot 17.30 uurquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
oh das balen... tot hoelaat moet je?
of je tyft gewoon op!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:08 schreef Maikuuul het volgende:
Stel je voor je bent op fok en denkt: wtf is dat voor gaar topcije, tjeh dan kan je dit plaatje neerzetten als je zin hebt
[afbeelding]
of je reageert niet op emquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:14 schreef Bizznitch het volgende:
Stel je voor je bent op Fok! en je denkt: wtf is dat voor gare kut newbie dan kan je gewoon dit plaatje neerzetten....
[afbeelding]
Nou inderdaad..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:27 schreef guitarist.nl het volgende:
fok is wel weer kenker traag!!
bij mij nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:27 schreef guitarist.nl het volgende:
hier ook nietquote:
Idd net moest ik +- 20 seconden wachten op 'my active topics'quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:33 schreef Janetje het volgende:
Mwah.. bij vlagen is het traag...
Minder nogquote:
of deze:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:14 schreef Bizznitch het volgende:
Stel je voor je bent op Fok! en je denkt: wtf is dat voor gare kut newbie dan kan je gewoon dit plaatje neerzetten....
[afbeelding]
hoi!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Neen ik wacht tot Underworld: evolution klaar is met downloaden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:51 schreef mcDavid het volgende:
zit iedereen nog te wachten tot de pagina weer geladen is ofzo
de teringquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Minder nog![]()
En dan nog anderhalf uur reizen..
Ach, ben t gewendquote:
dat mag helemaal niet man!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen ik wacht tot Underworld: evolution klaar is met downloaden.
Zit op 99%.![]()
Wat let je?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef Janetje het volgende:
Ik zit te wachten tot ik eindelijk geld uit mag gaan geven in de supermarkt..
tofquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen ik wacht tot Underworld: evolution klaar is met downloaden.
Zit op 99%.![]()
Het feit dat ik nog even op Lotte moet wachten die haar informatie voor de presentatie in het spreekschema aan het zetten is..quote:
kun je niet eerst naar de supermarkt en dan die informatie bekijken enzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het feit dat ik nog even op Lotte moet wachten die haar informatie voor de presentatie in het spreekschema aan het zetten is..
School gaat om kwart voor 6 dicht, moet vandaag ingeleverdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kun je niet eerst naar de supermarkt en dan die informatie bekijken enzo?
mag je dat niet meer e-mailen enzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
School gaat om kwart voor 6 dicht, moet vandaag ingeleverd
Ja gvd, natuurlijk niet, anders zat ik toch niet op school?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mag je dat niet meer e-mailen enzo
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja gvd, natuurlijk niet, anders zat ik toch niet op school?
[/frustratie]
Hoi. Ik kom net binnenvallen in dit topic, maar ik neem aan dat je wel snapt dat ik dit plaatje niet wil zien?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:14 schreef Bizznitch het volgende:
[afbeelding]
Ah. Uw meest meesterlijke kloon!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:39 schreef Blonde_Engel het volgende:
NJ.
Deze spant de kroon.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Ze kunnen er allemaal wat van.
ja oke maar geef toe... zou je niet eens willen dat maikuuul onder een auto kwam met een mislukte slip?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Hoi. Ik kom net binnenvallen in dit topic, maar ik neem aan dat je wel snapt dat ik dit plaatje niet wil zien?
Mijn haat is groter naar de humorloze idioten die hem na proberen te doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja oke maar geef toe... zou je niet eens willen dat maikuuul onder een auto kwam met een mislukte slip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |