Ach.. ik geef een zelfde soort onzinnige reactie als hij plaatste...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoe kun je hem er nou uitschoppen, n00bs worden toch niet geaccepteerd!?
Nee, je denkt je te onderscheiden door iedereen de huid vol te schelden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:24 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag twee keer iemand heb 'uitgescholden'?
Dat is precies wat ik al tijden probeerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Waarom doet iedereen niet eens lief tegen elkaar, en proberen jullie die newbie's te accepteren, misschien wordt het dan nog wel veel gezelliger ?
Omdat het geen leuke newbies zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Waarom doet iedereen niet eens lief tegen elkaar, en proberen jullie die newbie's te accepteren, misschien wordt het dan nog wel veel gezelliger ?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:31 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik al tijden probeer
Door mij georganiseerd...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
utrecht, rotterdam, maastricht, al waren dat wel kleine meets
Dat is juist wat moet gebeuren, maar deze mensen weigeren dat, en daardoor gaan ze lomp zitten reageren, en vervolgens dan ook nog de newbies de schuld gevenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Wie zegt dat alle oldbies zo leuk zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omdat het geen leuke newbies zijn.
hey ik ben gotferdome de huiz dislekt hier jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, je denkt je te onderscheiden door iedereen de huid vol te schelden.
Dat gelul over Talie met d'r vriend (al zit er een kern van waarheid in maar je kan het ook té veel uitmelken) en dan nu dit.
Peet is een dyslect, Sjowhan is net een mongool... prima en aardig maar jij bent een lelijke krullebol met acné en achter je kloontjes kan je je niet verbergen...
Maar hey, niemand is perfect zolang ze anderen er maar niet mee lastig vallen..
Iets wat jij nu wel doet..
Jonge jonge... Talietje noemt me lamer en lelijk... ik vat dat absoluut niet serieus op maar ik neem aan dat het dan geen probleem is als ik op de zelfde manier terug grapquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, je denkt je te onderscheiden door iedereen de huid vol te schelden.
Dat gelul over Talie met d'r vriend (al zit er een kern van waarheid in maar je kan het ook té veel uitmelken) en dan nu dit.
Peet is een dyslect, Sjowhan is net een mongool... prima en aardig maar jij bent een lelijke krullebol met acné en achter je kloontjes kan je je niet verbergen...
Maar hey, niemand is perfect zolang ze anderen er maar niet mee lastig vallen..
Iets wat jij nu wel doet..
je voelt je niet welkomquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Neen, onzer knuffelhomo is de dyslect hier!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey ik ben gotferdome de huiz dislekt hier ja
Rustig maar hoor KS'je.. niemand wil die titel van je afnemen..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey ik ben gotferdome de huiz dislekt hier ja
Heey dribbelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien moet ik me hier eens mee gaan bemoeien![]()
wat ben ik danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, onzer knuffelhomo is de dyslect hier!
Niemand...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wie zegt dat alle oldbies zo leuk zijn
En jij bent de druktemakerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, onzer knuffelhomo is de dyslect hier!
Nou, het humorniveau lag een maand terug een stuk hoger. Sinds de kerstvakantie, toen alle kindertjes geen school hadden, is het als een baksteen naar beneden gegaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wie zegt dat alle oldbies zo leuk zijn
tof idee, nu jij er bent worden alle users verenigd in een groep met als gezammelijke factor de haat voor jouquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien moet ik me hier eens mee gaan bemoeien![]()
Dood.quote:
Ja, jij nodigt meteen iedereen die drie keer post uit voor een meet. En dan sta je nog raar te kijken dat mensen afzeggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Mag ik een second opinion van de newbies zelf?
Ik zeg ook niet dat Talie normaal doet alleen val je haar aan door over haar vriend te mekkeren.... been there done that (hij is net een mongool, ik weet het.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Jonge jonge... Talietje noemt me lamer en lelijk... ik vat dat absoluut niet serieus op maar ik neem aan dat het dan geen probleem is als ik op de zelfde manier terug grap
Ik noemde peet dyslectisch omdat zijn nickname petre is. Dat jullie allemaal zo fel in de verdediging schieten kan ik toch niks aan doen? Ik had niet het idee dat hij er zelf echt last van had.
En verbergen achter mijn kloontjes, de pot verwijt de ketel
Daarbij komt dat ik absoluut niet stiekem doe over mijn klonen, iedereen weet dat ik het ben en ik schroom ook niet om foto's van mezelf te posten, al dan niet belachelijk. Dus wat zeur je nou eigenlijk?
Mja de negeermethode wil wel eens werken op dit soort mensenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja iddzullen we ze gewoon negeren ??
Litso's negeer methodequote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja iddzullen we ze gewoon negeren ??
Ik heb niemand uitgenodigd, alleen guitarist heeft vriendelijk een mailtje gestuurd en daarvan heb ik gezegd dat hij mocht komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, jij nodigt meteen iedereen die drie keer post uit voor een meet. En dan sta je nog raar te kijken dat mensen afzeggen.
Nah ik geloof dat ik onderhand al wel wat vaker als 3 keer heb gepost!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, jij nodigt meteen iedereen die drie keer post uit voor een meet. En dan sta je nog raar te kijken dat mensen afzeggen.
Ik wacht op de repliek van C.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:41 schreef guitarist.nl het volgende:
stilte?
Guitarist ken ik, en dat pluto figuur mag ik ook wel alhoewel het een kloon is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb niemand uitgenodigd, alleen guitarist heeft vriendelijk een mailtje gestuurd en daarvan heb ik gezegd dat hij mocht komen.
En inderdaad, ik probeer de newbies er tenminste een beetje bij te betrekken. Guitarist en pluto_nium vind ik toffe users en ze doen hun best een beetje in te burgeren. Dan doe ik gewoon vriendelijk terug.
Scroll omhoog lits.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik wacht op de repliek van C.
Ah de zal wel weer halfe pagina voltypenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik wacht op de repliek van C.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |