Ach.. ik geef een zelfde soort onzinnige reactie als hij plaatste...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoe kun je hem er nou uitschoppen, n00bs worden toch niet geaccepteerd!?
Nee, je denkt je te onderscheiden door iedereen de huid vol te schelden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:24 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag twee keer iemand heb 'uitgescholden'?
Dat is precies wat ik al tijden probeerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Waarom doet iedereen niet eens lief tegen elkaar, en proberen jullie die newbie's te accepteren, misschien wordt het dan nog wel veel gezelliger ?
Omdat het geen leuke newbies zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Waarom doet iedereen niet eens lief tegen elkaar, en proberen jullie die newbie's te accepteren, misschien wordt het dan nog wel veel gezelliger ?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:31 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik al tijden probeer
Door mij georganiseerd...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
utrecht, rotterdam, maastricht, al waren dat wel kleine meets
Dat is juist wat moet gebeuren, maar deze mensen weigeren dat, en daardoor gaan ze lomp zitten reageren, en vervolgens dan ook nog de newbies de schuld gevenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Wie zegt dat alle oldbies zo leuk zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omdat het geen leuke newbies zijn.
hey ik ben gotferdome de huiz dislekt hier jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, je denkt je te onderscheiden door iedereen de huid vol te schelden.
Dat gelul over Talie met d'r vriend (al zit er een kern van waarheid in maar je kan het ook té veel uitmelken) en dan nu dit.
Peet is een dyslect, Sjowhan is net een mongool... prima en aardig maar jij bent een lelijke krullebol met acné en achter je kloontjes kan je je niet verbergen...
Maar hey, niemand is perfect zolang ze anderen er maar niet mee lastig vallen..
Iets wat jij nu wel doet..
Jonge jonge... Talietje noemt me lamer en lelijk... ik vat dat absoluut niet serieus op maar ik neem aan dat het dan geen probleem is als ik op de zelfde manier terug grapquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, je denkt je te onderscheiden door iedereen de huid vol te schelden.
Dat gelul over Talie met d'r vriend (al zit er een kern van waarheid in maar je kan het ook té veel uitmelken) en dan nu dit.
Peet is een dyslect, Sjowhan is net een mongool... prima en aardig maar jij bent een lelijke krullebol met acné en achter je kloontjes kan je je niet verbergen...
Maar hey, niemand is perfect zolang ze anderen er maar niet mee lastig vallen..
Iets wat jij nu wel doet..
je voelt je niet welkomquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Neen, onzer knuffelhomo is de dyslect hier!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey ik ben gotferdome de huiz dislekt hier ja
Rustig maar hoor KS'je.. niemand wil die titel van je afnemen..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey ik ben gotferdome de huiz dislekt hier ja
Heey dribbelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien moet ik me hier eens mee gaan bemoeien![]()
wat ben ik danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, onzer knuffelhomo is de dyslect hier!
Niemand...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wie zegt dat alle oldbies zo leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |