Vaag. Ben benieuwd wie dat geintje flikte, want niet veel mensen hebben mijn nummer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:42 schreef ook_gek het volgende:
is dat niet van voice buster of zo iets. Dat IP bellen gebeuren?
die nummers beginnen met een 9
Ik ben 2 keer gebeld en 2 keer werd er niet gereageerd op mijn hallo of hello.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:44 schreef ook_gek het volgende:
bel je terug naar het nummer
Nee, die heeft geen XXX op het eind!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Het was Osama
Wtf!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:49 schreef skiczukie het volgende:
Ik zou ook niet terug bellen. Heb namelijk eens gehoord dat ze je kunnen hacken ofzo als je een abo hebt.
Daarom doe ik dat soort dingen nooit. Vooral juist omdat ik dit nummer (heb liefst 4 nummers) alleen aan vrienden geef. Dus vreemde nummers bel ik nooit terug en mensen die bellen zonder nummerweergave neem ik niet eens op.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:49 schreef skiczukie het volgende:
Ik zou ook niet terug bellen. Heb namelijk eens gehoord dat ze je kunnen hacken ofzo als je een abo hebt.
Don't shoot the messenger.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:51 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wtf!. Je moet ook niet van rtl5 naar veronica zappen, want dan kunnen ze op jouw kosten pizza's bestellen, heb ik gehoord!
Dit soort dingen (met je mobiel) gebeuren echt hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:51 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wtf!. Je moet ook niet van rtl5 naar veronica zappen, want dan kunnen ze op jouw kosten pizza's bestellen, heb ik gehoord!
Ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:52 schreef -Wolf- het volgende:
Dit soort dingen (met je mobiel) gebeuren echt hoor.
Waarom denk je dat ik dat nooit drink dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja.
En van Bailey's met 7-up ga je hartstikke de pijp uit...![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:09 schreef doctor.starbucks het volgende:
Bailey's en tonic en je sterft langzaam aan een gruwelijke dood, maar dat geld alleen op een even dag in een oneven weeknummer als de maan schijnt en reflecteerd in verse ochtenurine
Ik niet, misschien jij?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:40 schreef buzzer het volgende:
verder nog iemand iets zinnigs toe te voegen ?
Dank je, heb je net uitgelegt waarom je dat nummer in je display had...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:59 schreef -Wolf- het volgende:
Hij mag dicht van mij hoor. Dit leidt toch nergens meer naar.
ben je bang dat je wordt achtervolgt?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:51 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat soort dingen nooit. Vooral juist omdat ik dit nummer (heb liefst 4 nummers) alleen aan vrienden geef. Dus vreemde nummers bel ik nooit terug en mensen die bellen zonder nummerweergave neem ik niet eens op.
Misschien wel naar de beller??!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:59 schreef -Wolf- het volgende:
Hij mag dicht van mij hoor. Dit leidt toch nergens meer naar.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:52 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dit soort dingen (met je mobiel) gebeuren echt hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |