Haha, nee, gewoon zo'n huis, tuin, grijs gestreept keukenmodel, maar wel heel lief (voor mij althans).quote:
pff alsof elke man met lange wimpers meteen homo is zegquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:16 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja dat zal het idd zijn, een soort praatgroepje ofzo.Maar verder idd niet echt relevant. Ik moet zeggen dat mijn 'gaydar' ook wel al bij hem was afgegaan, hij voldoet wel aan een aantal stereotiepe eigenschappen van een homo, maar dat zegt niks en mijn gaydar heeft het ook zovaak mis gehad.
Maar zijn eventuele gevecht met zijn geaardheid kan natuurlijk wel duiden op weer een extra factor voor een moeilijke jeugd, die pa lijkt me ook niet echt makkelijk daarin.
![]()
Rightquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:18 schreef Lady-MOH het volgende:
Ik geloof zeker wel in hem!
Eerder hem dan char
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:19 schreef Indirah het volgende:
[..]
pff alsof elke man met lange wimpers meteen homo is zeg![]()
Nou ja de homobells rinkelden immers? Waardoor dacht je dit dan?quote:
Als jij z'n post vind bestaan uit 'interessante moeilijke woorden' zegt dat meer over jou dan over hem hoor..quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:11 schreef Indirah het volgende:
[..]
Weet je, je denkt indruk te maken met zogeheten interessante moeilijke woorden die je hier neerkalkt
Sorry maar dit is imho. weer een beetje een 'miepen'-antwoord.quote:maar ben jij wel real?
Volgens mij wil je heel slim en intelligent overkomen ook door neer te kijken op alles wat niet in je straatje past. Zie jij nog wel de schoonheid van een volle maan of de pracht van dauw in een spinnenweb? En nee! Hiermee bedoel ik niet je vriendin of a.s hoewel ik vermoed dat je gevoelens niet overeenkomen met een pianist die zijn piano kan bespelen![]()
Niet meer of minder dan in de lijn der verwachting ligt, juist mensen als jij zorgen voor een zwart wit pat stelling. Robbert is welkom hier en vooral als hij eerlijk is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:13 schreef Indirah het volgende:
[..]
Die arme jongen wordt hier levendig gevilt als hij zijn neus laat zien
wohaaaaaaaaaa![]()
Lees mijn post effe terug. Of ben je naast naief ook nog debiel ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:21 schreef Indirah het volgende:
[..]
Nou ja de homobells rinkelden immers? Waardoor dacht je dit dan?
*want alle mannen met lange wimpers zijn in principe homo*
Waarom zou dit iets zeggen over mij? Weet je als je zinnen bestaan uit enkel moeilijke woorden wil je iets bewijzen t.o anderen, iets waar je zelf nog niet van overtuigd was nmlquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:21 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Als jij z'n post vind bestaan uit 'interessante moeilijke woorden' zegt dat meer over jou dan over hem hoor..![]()
[..]
blieblie
Je draagt niet bij aan de discussie, je polariseert, als je deze uitdrukking kent. Robbert is welkom, met zijn eigen verhaal, met de waarheid.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:18 schreef Indirah het volgende:
[..]
aah nee is hij nu al homo? En hij was nog maar zo kort op tv? Is het besmettelijk daar?![]()
Ik viel nog wel zo op hem![]()
*gebrokenhartheeftnu*
(arme jongen!een fantast, een leugenaar, een faker, een gestoorde,boehoeeeeeee en nog homo ook? maar ja wat wil je met zo'n vader met een sm zweepje
)
En bij mij?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:16 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja dat zal het idd zijn, een soort praatgroepje ofzo.Maar verder idd niet echt relevant. Ik moet zeggen dat mijn 'gaydar' ook wel al bij hem was afgegaan, hij voldoet wel aan een aantal stereotiepe eigenschappen van een homo, maar dat zegt niks en mijn gaydar heeft het ook zovaak mis gehad.
Maar zijn eventuele gevecht met zijn geaardheid kan natuurlijk wel duiden op weer een extra factor voor een moeilijke jeugd, die pa lijkt me ook niet echt makkelijk daarin.
![]()
Ik wil je wel helpen hoor, welke woorden vond je moeilijk dan ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:23 schreef Indirah het volgende:
[..]
Waarom zou dit iets zeggen over mij? Weet je als je zinnen bestaan uit enkel moeilijke woorden wil je iets bewijzen t.o anderen, iets waar je zelf nog niet van overtuigd was nml![]()
Ontopic maar weer
*mensen zoals jij* het echoot na in mijn orenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan in de lijn der verwachting ligt, juist mensen als jij zorgen voor een zwart wit pat stelling. Robbert is welkom hier en vooral als hij eerlijk is.
mijn toch al niet goed functionerende gaydar laat het al helemaal afweten bij vrouwen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:25 schreef Stenny het volgende:
[..]
En bij mij?Is daar je gaydar ook al afgegaan?
![]()
pfff ga jij nu maar weer slapen, je snapt de hele strekking niet eens,quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:25 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen hoor, welke woorden vond je moeilijk dan ?
'beroepssector' ?
of 'charlatan' ?
Verder staat er namelijk geen word in die post die de gemiddelde 1-vmbo'er niet zou snappen.
Hoera, we hebben weer een dom wicht erbij in de threadquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:18 schreef Lady-MOH het volgende:
Ik geloof zeker wel in hem!
Eerder hem dan char
Sorry probeerde alleen jou na te doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:27 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hoera, we hebben weer een dom wicht erbij in de thread
Wordt hij dan wel gelooft?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:24 schreef Stenny het volgende:
[..]
Je draagt niet bij aan de discussie, je polariseert, als je deze uitdrukking kent. Robbert is welkom, met zijn eigen verhaal, met de waarheid.
Niks voor jou?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:27 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hoera, we hebben weer een dom wicht erbij in de thread
Van wat IK zie op tv lijkt het mij wel echt hoor.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:26 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
mijn toch al niet goed functionerende gaydar laat het al helemaal afweten bij vrouwen.![]()
![]()
Whahahah dat soort antwoorden gaf ik ook toen ik drie wasquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:27 schreef Lady-MOH het volgende:
[..]
Sorry probeerde alleen jou na te doen![]()
Wow knap van jequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:29 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Whahahah dat soort antwoorden gaf ik ook toen ik drie was![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |