jah terechtquote:
En je had nog een leuke vrouw + hondje gehad...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:24 schreef Socratestikel het volgende:
Die rol had ik graag gehad als ik daarvoor even Tatjana's tiet vast mocht houden.![]()
Met die instelling voorspel ik je een leven zonder tieten.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:24 schreef Socratestikel het volgende:
Die rol had ik graag gehad als ik daarvoor even Tatjana's tiet vast mocht houden.![]()
Prachtig he!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
En je had nog een leuke vrouw + hondje gehad...
Pepitaatje, waar ben je...?
Ik mag hopen dat ik een leven zonder tieten tegemoet ga.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met die instelling voorspel ik je een leven zonder tieten.![]()
Ik moet altijd denken aan Jensen danquote:Op maandag 23 januari 2006 22:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
"Maar buurman, wat doet u nu?"
Mooi, welke zender?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:50 schreef Rainboww het volgende:
Sjakie van Kooten!!
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Volgende week Flodder in Amerika op TV!![]()
RTL7...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Mooi, welke zender?
Heerlijk deuntje op de achtergrond als ze die Le Rouge Moulin gaan verbouwen....
"...die de benzine onder hoge druk de cylinder in spuit"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:39 schreef Nuvole het volgende:
Kees: "Wattun mooie waaaaaage!"
Neuteboom: "Dit is een Citroën CX 25 GTi met injectiemotor."
Hij is oud gewordenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:50 schreef Rainboww het volgende:
Sjakie van Kooten!!
![]()
Dat is ook zo'n geweldige film. Ben een paar jaar geleden met een vriend van me naar NY op vakantie geweest en we zijn allebei fan van de flodders. In het vliegtuig alle quotes nagedaan zo lachen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:50 schreef Rainboww het volgende:
sbs d8 ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:50 schreef Rainboww het volgende:
Sjakie van Kooten!!
![]()
ik kan geen pics vinden van dat wijf!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:56 schreef El_Rolando het volgende:
De man van die schorrie-morrie-roeper.![]()
is in Belgie een vrij bekende acteur trouwens hoor, al in verschillende Vlaamse series gespeeld.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:18 schreef fratsman het volgende:
Je moet toegeven na het bekijken van Flodder dat dit toch de echte ster van die film is!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
We horen te weinig van deze man!![]()
En in 1 deel zegt Johnny: 'ja kees, je kent Sjakie he.. hij is altijd een beetje egoistisch"quote:Op maandag 30 januari 2006 19:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat ook zo mooi is, ze negeren Sjakie altijd. en vinden het vreselijk als'ie over de vloer komt. terwijl ze alles aan hem te danken hebben
En dan die kop van Keesquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:39 schreef Aernoud het volgende:
'En hoe wensen de heren te betalen..?Visa, Mastercard, cheque?'
...
'Polaroid..'
té vet
Eigen familie eerstquote:Op maandag 30 januari 2006 19:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat ook zo mooi is, ze negeren Sjakie altijd. en vinden het vreselijk als'ie over de vloer komt. terwijl ze alles aan hem te danken hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |