quote:Naast mij laat een hooligan zijn broek zakken. Zijn straal urine vliegt dertig meter naar beneden en klettert op ruime afstand van de groep op de grond. Toch krijgt hij complimenten van zijn maten. Het was goed geprobeerd.
Heel simpel:quote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef smook.biz het volgende:
Digger, vraag van het thuisfront, hoe krijg jij het voor elkaar om de wedstrijden van Napoli te bekijken? Of woon je in italie?
Niks van gezien, had (kraam)visite.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:52 schreef smook.biz het volgende:
Ik lijk niet op Ruud Krol.....:)
Digger, wat vond je van de wedstrijd gisteren......
quote:Genni haalt weer zijn schouders op. Hij lijkt het wel te geloven. Wil terug naar huis. Terug naar bed. Hij schudt moedeloos zijn hoofd.
“Hier ben ik dan speciaal om elf uur voor opgestaan.”
Het is geen grapje.
Arresteren? Doe maar niet....quote:Op maandag 3 april 2006 10:15 schreef pfaf het volgende:
Wat staat er op de 2e foto?
Ga je kijken? Heeft Guido al kaarten kunnen bemachtigen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:35 schreef smook.biz het volgende:
Foggia - Napoli is verplaatst naar dinsdag 11 april 15.00 ivm veiligheid.....
Nee, Napoli heeft geen grote politieke bewegingen/stromingen onder de fans.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:42 schreef LostBoyz het volgende:
Wat ik me afvraag, is ook Napoli beinvloed door rechts-extremistische ideeen? Zoals dat bij sommige clubs in Italie het geval is?
Officieel wel ja, Napoli moet 6 punten halen en Frosinone moet er dan minder dan 6 halen uit de komende 2 wedstrijden, dan zijn ze officieel kampioen. Officieus zijn ze met 6 punten sowieso al kampioen, Frosinone gaat natuurlijk nooit aan het doelsaldo en aantal zeges van Napoli komen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:31 schreef smook.biz het volgende:
Uit mijn hoofd moet Napoli dan zondag of maandag winnen in Foggia en dan thuis winnen van Perugia. Frosinone moet dan in die twee wedstrijden minstens 1 keer punten laten liggen.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:39 schreef DIGGER het volgende:
Er wordt ook al gesproken over de mogelijke 11 van Napoli volgend jaar: Iezzo, Cassetti, P.Cannavaro, Maldonado, Rullo, Montervino, Bogliacino, Esposito, Morfeo(Locatelli), Langella, Bucchi(Calaiò). All. Reja
Ach mooi voorbeeld: Vlak voor Euro 2000 was er de Amstecup match Feyenoord - Den Haag om 20.00 uur. Verzamelen was op station Holland Spoor, om 15.00 uur al.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:24 schreef smook.biz het volgende:
Ik wil niet populair doen, maar de politie vraagt met die controle om problemen. Bij een wedstrijd als afgelopen zondag tegen Chieti gebeurt er gewoon helemaal niks als de politie niet moeilijk doet. Wanneer ze dan zo een overdreven en treiterige maatregelen gaan nemen, dan begint het te irriteren. Je kent dat gevoel wel, dat je buiten in de rij staat, onnodig en het duurt lang, en dat je binnen in het stadion al het zingen, fluiten hoort van het publiek. Dan wil je gewoon naar binnen.
Dat was begin vorig seizoen, de Braziliaanse superaanvaller Toledo (gelukkig rap weer afgevoerd ... gevalletje Via Toledo !)quote:Geloof dat de laatste donkere Napoli speler alweer dateert van 2 jaar terug, de toenmalige rechtsbuiten (die zo'n indruk op me gemaakt heeft dat ik geen idee meer heb van z'n naam).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |