Veel luisterplezier!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:33 schreef Nolius het volgende:
en speciaal voor Svensational:
KLIK HIER OM MET WINAMP TE LUISTEREN
KLIK HIER OM MET WINDOWS MEDIA PLAYER TE LUISTEREN
Ik reageerde en daarna heb ik de OP ge-editquote:Op maandag 23 januari 2006 19:35 schreef Nolius het volgende:
[..]
En och staat het oude FP bericht in de OP![]()
Ik had dat FP bericht aan jou overgelaten, in de hoop dat je het zag.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:34 schreef classpc het volgende:
Is het zo goed, Nolius en Jaguarized?
heh bah, maar goed dat ik m'n bier gewoon uit de fles drinkquote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef Donnie.Darko het volgende:
*zit al plassend op zijn bureaustoel te luisteren*
Ik heb ooit nog eens een topic geopend over de stoerheid van zittend plassen, dus dat kan kloppenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Alleen mannen die zittend plassen luisteren naar fokradio.
Bioslock!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Alleen mannen die zittend plassen luisteren naar fokradio.
Zittend plassen is voor mensen die kotsen van drankquote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog eens een topic geopend over de stoerheid van zittend plassen, dus dat kan kloppen
En wijven en elgerquote:Op maandag 23 januari 2006 20:14 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Zittend plassen is voor mensen die kotsen van drank
Mannen die zittend plassen...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog eens een topic geopend over de stoerheid van zittend plassen, dus dat kan kloppen
Och, alles is wel heel veel, is het niet? Maar ik heb dacht ik geen reden tot klagen.quote:
Voornamelijk monoquote:Op maandag 23 januari 2006 20:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mono, stereo, Mono, stereo, Mono, stereo, Mono, stereo, Mono, stereo,
Etc zeg maar.
Ja, kom we gaan er naar toequote:
Ow het lag dus toch niet aan mij?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mono, stereo, Mono, stereo, Mono, stereo, Mono, stereo, Mono, stereo,
Etc zeg maar.
Nope, zaten daar over de kabels heen te lurken.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:31 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ow het lag dus toch niet aan mij?
Man, de eerste die toegeeft dat zittend plassen okay is, is FlyingFox. Dan wéét je dat je dat je het mis had.quote:
oude layoutquote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef vosss het volgende:
godver; met de oude layoput moet ik eik een witte post hebben ivm mn icoon
Meiskeeehquote:Op maandag 23 januari 2006 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mensen!
Maikuuul heeft een meiske!![]()
Van welke cu2 heeft ie die foto gejat?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mensen!
Maikuuul heeft een meiske!![]()
2e keerquote:Op maandag 23 januari 2006 20:35 schreef sararaats het volgende:
hoi Alexxxxx
mensen, ik ga nooit meer strippen voor FOK!
Hoe weet je dat? Pix?quote:
Werdt tijdquote:
hoeft al niet meer Saartjequote:Op maandag 23 januari 2006 20:35 schreef sararaats het volgende:
hoi Alexxxxx
hey grapjasjequote:Op maandag 23 januari 2006 20:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoeft al niet meer Saartjeik heb genoeg gezien
waarom zwaai je naar me?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:35 schreef sararaats het volgende:
hoi Alexxxxx
Naar Nederland?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
hey grapjasje
mwoah, ik ga toch lekker naar het buitenland
quote:
ikke jou haten?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zwaai je naar me?je haat me
Zoquote:Op maandag 23 januari 2006 20:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
JENNNIIFUUUUUURRR
van Maikuuul dus
Toch heeft ie dat goed voor elkaarquote:Op maandag 23 januari 2006 20:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
JENNNIIFUUUUUURRR
van Maikuuul dus
Watnou goed voor elkaar? Dat mens kijkt wel behoorlijk achterlijk uit haar ogen als je het mij vraagt hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 20:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Toch heeft ie dat goed voor elkaar![]()
Nee je haat me innig, omdat ik je iedere keer als ik je zie posten tot de grond toe afbrandquote:Op maandag 23 januari 2006 20:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
ikke jou haten?
hmmm, heb ik dat ooit gezegd?
sorry hoor, ik verwarde je met iemand anders
Die neuken als konijnenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Watnou goed voor elkaar? Dat mens kijkt wel behoorlijk achterlijk uit haar ogen als je het mij vraagt hoor
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Boh gek mijn hand zit in je hendige sjieke slip
Whahahahaquote:
D'r boven op!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:52 schreef tonks het volgende:
Ze hebben elkaar onmoet bij de c1000. zij wilde een appel en hij zat die dag op het fruit
haha ja en toen vroeg ik 'mag ik die appel waar jij op zit?' en toen stond hij op en gaf me die appelquote:Op maandag 23 januari 2006 20:52 schreef tonks het volgende:
Ze hebben elkaar onmoet bij de c1000. zij wilde een appel en hij zat die dag op het fruit
kutkloonquote:Op maandag 23 januari 2006 20:55 schreef Meiskuuuh het volgende:
haha ja en toen vroeg ik 'mag ik die appel waar jij op zit?' en toen stond hij op en gaf me die appel
romantisch he?
Skypen tijdens het poepenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:56 schreef Italo het volgende:
Yvonne, zit je in een grote lege ruimte? tklinkt wat hol?
Hoi maikuuuulquote:Op maandag 23 januari 2006 20:57 schreef Meiskuuuh het volgende:
[..]
en ik had mezelf nog wel zo beloofd geen kloons meer aan te maken
Pattyquote:Op maandag 23 januari 2006 20:57 schreef Meiskuuuh het volgende:
[..]
en ik had mezelf nog wel zo beloofd geen kloons meer aan te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |