hebben jullie in de wc dan ook een been om tegen aan te rijden?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:39 schreef okkie-man het volgende:
Wij hebben thuis gewoon een toilet om onze behoeften in te doen.
Alleen als ik moet poepen ligt er een been inquote:Op maandag 23 januari 2006 18:39 schreef Baleog het volgende:
[..]
hebben jullie in de wc dan ook een been om tegen aan te rijden?![]()
dan word dat " er tegen aan rijden" idee toch een beetje ranzig..quote:Op maandag 23 januari 2006 18:41 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Alleen als ik moet poepen ligt er een been in![]()
Das waar, maar het zaakje loopt dan wel gesmeerdquote:Op maandag 23 januari 2006 18:42 schreef Baleog het volgende:
[..]
dan word dat " er tegen aan rijden" idee toch een beetje ranzig..![]()
Zeer irritant inderdaad..quote:Op maandag 23 januari 2006 18:29 schreef ChicaneBT het volgende:
Mensen die constant tegen je aan lopen te zeiken.
Doe dit , doe dat, ga eens vroeger naar bed, kom er eens vroerger uit![]()
![]()
.
lekker die stukjes in je plasbuisquote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Das waar, maar het zaakje loopt dan wel gesmeerd![]()
Maar dat mag je niet zeggen van je moederquote:Op maandag 23 januari 2006 18:48 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die de hele dag: Ik ben moe zeggen
Mag ik niet zeggen voor me moeder.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:59 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen van je moeder?
ik wou ff zeggen dat je dat wel vet gedaan hebt met ja avater!!!! BAMBMAMBMAMBAMBMAMBMAM !!! WOWOWO ZIEK!!!quote:
Ach, als het nut heeft is het natuurlijk irritant maar ook wel voorstelbaar. Ik erger me meer aan gezeur dat nergens over gaat en me alleen van m'n bezigheden afhoudt. En nee, ik ben niet geïnteresseerd in dat geblaat. En ja, stel je open voor mijn afwijzende signalen omdat ik je anders in keiharde bewoordingen terecht moet wijzen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:29 schreef ChicaneBT het volgende:
Doe dit , doe dat, ga eens vroeger naar bed, kom er eens vroerger uit![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |