Ach, praktijk wijst bijna dagelijks uit dat je beter zelf het oversteek moment kan kiezen dan wachtne op groenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:37 schreef Jordy-B het volgende:
¤25, dacht ik... maar dat kan inmiddels wel hoger zijn (mag ook wel hoger zijn)...
Nieuwe tarieven voor 2006?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:38 schreef kokos het volgende:
Op dat gele briefje wat ik mee kreeg stond ¤50,- dat kan volgens mij niet kloppen?
wie fietste er door rood, diezelfde arme havo scholier, oorzaak en gevolg heet datquote:Op maandag 23 januari 2006 17:41 schreef kokos het volgende:
Wtf, 50 euro.
Nee daar helpen ze me mee als arme havo scholier.
hij die zonder zonden is, werpe de eerste steenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
wie fietste er door rood, diezelfde arme havo scholier, oorzaak en gevolg heet dat![]()
's nachts heeft een rood stoplicht dezelfde betekenisquote:Op maandag 23 januari 2006 17:43 schreef kokos het volgende:
Ja, ook nog op vrijdagnacht om vier uur als er niemand op straat is en ik zowat bevroren snel naar huis wou.
Lees dan meteen de opmerking erbij, geldt alleen voor plaatsen met een APV.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:42 schreef kokos het volgende:
Waat er bestaat een boete voor je fiets niet opslot zetten
Ja, zeg om 3 uur 's nachts stoppen en weer opgang komen met min 2.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
wie fietste er door rood, diezelfde arme havo scholier, oorzaak en gevolg heet dat![]()
dan zal die steen niet van mij afkomenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef Baleog het volgende:
[..]
hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen![]()
ja ja, het is watquote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef kokos het volgende:
[..]
Ja, zeg om 3 uur 's nachts stoppen en weer opgang komen met min 2.
Zonder te kijken? Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
Lees dan meteen de opmerking erbij, geldt alleen voor plaatsen met een APV.
Dat je de volgende keer meteen voor pampus gereden mag worden als je weer eens door rood knalt zonder te kijken. Mag je die 50 euro meteen houden.
Als je had gekeken dan had je wel opgemerkt dat er iemand anders in de buurt was.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:45 schreef kokos het volgende:
Zonder te kijken? Waar baseer je dat op?
je hebt in ieder geval niet in je portomenee gekeken voordat je door het rooie licht crosstequote:Op maandag 23 januari 2006 17:45 schreef kokos het volgende:
[..]
Zonder te kijken? Waar baseer je dat op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |