Ik gaf je al antwoord PLquote:
Mocht je hier nog vragen over hebben kun je terecht in het feedbacktopicquote:Op maandag 20 maart 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat ie gemeen was voor TS idd
We hebben al eerder ergens aangegeven dat het TS bashen in KLB echt de spuigaten uitloopt. Vandaar dat we er behoorlijk streng op zijn. Misschien dat de teugels weer iets losser kunnen over een tijdje. Voor nu ging ie over de grens....
Ik vond 'm trouwens wél grappig
ik heb geen vragen meerquote:Op maandag 20 maart 2006 19:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik gaf je al antwoord PL
[..]
Mocht je hier nog vragen over hebben kun je terecht in het feedbacktopic
Insomaniac helpt een handje idd... En daar zijn we heel blij meequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is Insomaniac de KLB-dictator ofzo? Nou is d'r al helemáál geen zak meer aan.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is Insomaniac de KLB-dictator ofzo? Nou is d'r al helemáál geen zak meer aan.
Eens.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er wordt nu wel heel erg overactief gemod hier, ik hoop maar dat het geen obsessie wordt voor de mods en er nog wel leuke topics met potentie overblijven en KLB er in ieder geval niet op achteruit gaat.![]()
Succes ermee verder.
Mensen die zich door "een tirade" af laten schrikken horen hier niet thuisquote:Op maandag 23 januari 2006 17:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Users gaan en komen, en heel veel blijven niet hangen, of durven niet te posten na een tirade.
Dit is pure discriminatie van domme mensen. Dit is tegen alle regels van goed fatsoenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:02 schreef Camplo het volgende:
Wat ergens anders eens stond klopt best wel. Die eerste paar posts moeten zwaar gemodereerd worden. Daarmee staat of valt een topic. Een te domme klacht moet natuurlijlk per direct gesloten worden.
Helemaal mee oneens!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er wordt nu wel heel erg overactief gemod hier, ik hoop maar dat het geen obsessie wordt voor de mods en er nog wel leuke topics met potentie overblijven en KLB er in ieder geval niet op achteruit gaat.
Succes ermee verder.
Eens.
Dat krijg je alleen met kutmensen ....quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Op woensdag 22 maart 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is Insomaniac de KLB-dictator ofzo? Nou is d'r al helemáál geen zak meer aan .
Geef het goede voorbeeld, en lazer op zou ik zeggen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:10 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Dat krijg je alleen met kutmensen ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |