Nou denk dat ik toch het goedkoopst voetbal kijk. Mijn kaartjes zijn namelijk voor niksquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zit toch liever in het uitvak dan tussen die boertjes. Kost me nog minder ook.. kan ik lekker 2 lauwe balletjes nemen in de rust![]()
Baas boven baasquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:05 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nou denk dat ik toch het goedkoopst voetbal kijk. Mijn kaartjes zijn namelijk voor niks![]()
En liever tussen die boertjes dan opgesloten zitten in zo'n dierentuin kooi....
Je bedoelt de 2e klasser? Ben bang dat ie dat niveau zelfs niet eens aan kanquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Leitoe is gekocht. Als PSV Rajcomar kan overnemen, moeten ze dat meteen doen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:36 schreef Hathor het volgende:
Is het nou iets of niet, die Rajcomar ?
Dat meen je serieus ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Leitoe is gekocht. Als PSV FC Den Bosch Rajcomar kan overnemen, moeten ze dat meteen doen.
Ja, en nu snap ik er dus geen kut meer van.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
1. waarom zou PSV moeten veranderen in FCDB?
2. waarom zou het hij (niet) menen?
Ik had DD's post-aanpassing gemist, vandaar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, en nu snap ik er dus geen kut meer van.![]()
Nou, heel af en toe hoor je ook wel eens iets positiefs. De vraag is alleen, wie heeft er nou het meest verstand van voetbal ? Diegenen die Rajcomar een natte krant vinden, of diegenen die hem wel potentie vinden hebben ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:09 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Is dat nog niet duidelijk na al die opmerkingen hier.
Nou 4 goals uit +- 30 wedstrijden is voor een spits toch wel wat karig. En zo'n bal als maandag die de keeper laat schieten en uiteindelijk nog op de lijn gekeerd word. Die moet toch gewoon met keeper en al die goal in.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja: ik vind Rajcomar een prima speler voor FCDB.
Even opgezocht:quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:49 schreef Hathor het volgende:
Misschien is het gewoon de zoveelste Emiel Monsanto ?![]()
Zo'n probleemkind is prince volgens mij nietquote:- Monsanto weg bij FC Den Bosch.
FC Den Bosch reist morgen zonder Emiel Monsanto af naar Venlo om daar de strijd om de titel van de 3e periode te openen tegen FC VVV. Monsanto is deze week door manager/trainer Ad Zonderland te verstaan gegeven dat hij niet langer welkom is bij FC Den Bosch. De problemen tussen club en speler liggen op het persoonlijke vlak. Voor de start van het seizoen kwam Monsanto over van FC Den Haag in verband met onder andere privé-problemen. Sindsdien maakte hij zich onmogelijk bij twee pleeggezinnen, verkoos toen te gaan wonen bij een tante in Amsterdam, maar kreeg op de vraag of FC Den Bosch bereid was de te maken reiskosten te vergoeden, een resoluut neen als antwoord.
Als mijn info helemaal correct is, werd ie uiteindelijk bij DB weggestuurd omdat er sporen van cocaine in zijn bloed waren aangtroffen. Technisch was ie top, maar hij had geen snelheid, en geen ruggegraat, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Even opgezocht:
[..]
Zo'n probleemkind is prince volgens mij niet![]()
Ah oke, ik had dat verhaal van:quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:17 schreef Hathor het volgende:
Als mijn info helemaal correct is, werd ie uiteindelijk bij DB weggestuurd omdat er sporen van cocaine in zijn bloed waren aangtroffen. Technisch was ie top, maar hij had geen snelheid, en geen ruggegraat, als je begrijpt wat ik bedoel.
Bedankt voor de jeugdsentimenten, het lezen van de naam "Piet Kamps" pinkte bijna een traantje bij me los, zo maken ze ze tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah oke, ik had dat verhaal van:
http://www.fcdenbosch.nl/content/nieuws.php?page=1&newsID=532
ik doe je morgen even toevoegen op msn, nu slapen
Hier nog een stel verhalen uit die goede oude tijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:03 schreef Hathor het volgende:
Bedankt voor de jeugdsentimenten, het lezen van de naam "Piet Kamps" pinkte bijna een traantje bij me los, zo maken ze ze tegenwoordig niet meer.![]()
Hij heeft alle jeugdselecties doorlopen, dus er moet toch wel iets inzitten? Maar ik zie het ook niet hoor, dat er enig talent of motivatie inzit..quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Yeahinho het volgende:
ChocoPrince is echt een apart geval. Je kunt gewoon zien dat er echt wel voetbal in zit, maar zelfs na bijna 30 wedstrijden is het er nog steeds niet uitgekomen...
Gelijk gebookmarked...het leest iets beter als ik ietsje minder onder invloed ben.... bedankt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hier nog een stel verhalen uit die goede oude tijd:
http://www.fcdenbosch.nl/content/archief.php?search=FC+DEN+BOSCH+25+JAAR+GELEDEN&cat=7
Elridge Rojer heeft ook alle jeugdselecties doorlopen, maar daar komt t ook nog steeds niet uit...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij heeft alle jeugdselecties doorlopen, dus er moet toch wel iets inzitten? Maar ik zie het ook niet hoor, dat er enig talent of motivatie inzit..
Kansloos.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Prince onder contract bij de FC zou ik zeer toejuichen, als Bos zijn rendement kan verhogen
Klopt wel denk ik ja. Op de tribune fluit (!!) iedereen om me heen hem uit, ik klap voor hem. Ach ja...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kansloos.
Volgens mij ben jij wel de enige die hem graag ziet.
Sorry maar dit was echt één grote drama-scheids. Alles kapotgefloten. Geef mij dan maar die 'rooie kut' van maandag...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:08 schreef fanneke het volgende:
Weer 3 punten erbij. Was nog niet echt goed, maar wel beter dan afgelopen maandag.
Andere uitslagen, op die van Volendam na, waren vanavond zeer gunstig.
Scheidsrechter was wel erg consequent, bleef maar met kaarten zwaaien.
Lullige kaart voor Davids omdat ie niet snel genoeg ingooide. Is hierdoor nu wel geschorst nu tegen De Graafschap (evenals Raymaekers).
Het is ongelooflijk maar het kan gewoon nog wel zeg...quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ark en Krul scheren zich al kaal als we kampioen worden
Noem dan maar eens een tegenprestatie voor mijquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Held. Daar kun je de vissen nog niet mee voeren.
Met een ManU-shirtje aan naar de eerste thuiswedstrijd in het nieuwe seizoen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Noem dan maar eens een tegenprestatie voor mij
Is niet over te praten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met een ManU-shirtje aan naar de eerste thuiswedstrijd in het nieuwe seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |