quote:
Demouge niet naar MVV of Den Bosch
Door: Patrick Leemans
26/01/2006 09:26
FC Eindhoven-aanvaller Frank Demouge gaat niet in op de interesse van MVV en FC Den Bosch.
De Nijmegenaar blijft in principe tot eind dit seizoen bij de blauwwiten. „Behalve als zich de komende dagen een eredivisieclub meldt. Dan vertrek ik alsnog”, zei Demouge gisteren.
Een gegadigde uit de Eredivisie zal de aanvaller voor 1 februari moeten overnemen. Dan gaat de transfermarkt weer op slot. Eerder deze week toonden NAC en ADO Den Haag interesse. „Ik heb zelf niks van die clubs vernomen, dus ik weet ook niet hoe het precies zit.”
De aanvaller voerde de afgelopen dagen gesprekken met MVV en FC Den Bosch. Beide clubs wilden hem per direct inlijven. Niettemin geeft Demouge de voorkeur aan zijn huidige werkgever. „FC Eindhoven heeft mij dit seizoen een kans gegeven. Ik ben hier weer helemaal fit geworden. Dan is het wel zo netjes om tot het einde van de competitie hier te blijven”, aldus Demouge, die vorig jaar als speler van NEC lang uit de roulatie was vanwege een ernstige knieblessure.
FC Den Bosch is overigens niet helemaal uit beeld bij de spits. „Wellicht heeft die club eind dit jaar nog steeds interesse. We zullen in ieder geval contact houden.”
Uit: Eindhovens Dagblad
Hij zei dat FCDB dit seizoen zou promoveren en ik zei van nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben er morgen bij ja. Yeahinho niet geloof ik
Eilanden, wat was die weddenschap?
Ik hoop, in het belang van FC, dat jij wint.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij zei dat FCDB dit seizoen zou promoveren en ik zei van niet
Neem je dat van mij niet aan dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:26 schreef LadyFCDB het volgende:
Neem aan dat DG en TR morgen ook in doetinchem zijn. En jij Yeahinho???
Nee jij gaat niet alle uitwedstrijden toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Neem je dat van mij niet aan dan?
Ik niet,arbeit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:26 schreef LadyFCDB het volgende:
Neem aan dat DG en TR morgen ook in doetinchem zijn. En jij Yeahinho???
Ik heb er ook net twee gemistquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:54 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee jij gaat niet alle uitwedstrijden toch?
Ik schat dat je verder nog zo'n 250 FC wedstrijden in totaal op mij achter looptquote:
Yeahinho, waarom zit je altijd zo te kankeren op DG? Het is altijd 'maar DG gaat dit keer niet en ik wel' etc...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb er ook net twee gemist.
meer bezocht dan DG.
haat-liefde verhoudingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yeahinho, waarom zit je altijd zo te kankeren op DG? Het is altijd 'maar DG gaat dit keer niet en ik wel' etc...
Ik ben zijn grote voorbeeld.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yeahinho, waarom zit je altijd zo te kankeren op DG? Het is altijd 'maar DG gaat dit keer niet en ik wel' etc...
Misschien valt het mee, maar mij viel het op dat iedere post van DG door jou met een sneer wordt begeleid. Het ebzoeken van wedstrijden is toch geen wedstrijd? Kan jou het nu schelen of DG vaker gaat dan jij?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:24 schreef Yeahinho het volgende:
Uiteraard is DG mijn grote idool![]()
.
Daarnaast was het gewoon om aan te geven dat ik er écht niet zo heel weinig bezoek. DG bezoekt er heel wat, en ik heb (dit seizoen) zelfs nog meer uitwedstrijden dan hem bezocht. Kortom: zo slecht vind ik het nog niet eens.
Maar geen idee waar ik nog meer (heb ge)kanker(d) op DG, DD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |