quote:
Demouge niet naar MVV of Den Bosch
Door: Patrick Leemans
26/01/2006 09:26
FC Eindhoven-aanvaller Frank Demouge gaat niet in op de interesse van MVV en FC Den Bosch.
De Nijmegenaar blijft in principe tot eind dit seizoen bij de blauwwiten. „Behalve als zich de komende dagen een eredivisieclub meldt. Dan vertrek ik alsnog”, zei Demouge gisteren.
Een gegadigde uit de Eredivisie zal de aanvaller voor 1 februari moeten overnemen. Dan gaat de transfermarkt weer op slot. Eerder deze week toonden NAC en ADO Den Haag interesse. „Ik heb zelf niks van die clubs vernomen, dus ik weet ook niet hoe het precies zit.”
De aanvaller voerde de afgelopen dagen gesprekken met MVV en FC Den Bosch. Beide clubs wilden hem per direct inlijven. Niettemin geeft Demouge de voorkeur aan zijn huidige werkgever. „FC Eindhoven heeft mij dit seizoen een kans gegeven. Ik ben hier weer helemaal fit geworden. Dan is het wel zo netjes om tot het einde van de competitie hier te blijven”, aldus Demouge, die vorig jaar als speler van NEC lang uit de roulatie was vanwege een ernstige knieblessure.
FC Den Bosch is overigens niet helemaal uit beeld bij de spits. „Wellicht heeft die club eind dit jaar nog steeds interesse. We zullen in ieder geval contact houden.”
Uit: Eindhovens Dagblad
Hij zei dat FCDB dit seizoen zou promoveren en ik zei van nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben er morgen bij ja. Yeahinho niet geloof ik
Eilanden, wat was die weddenschap?
Ik hoop, in het belang van FC, dat jij wint.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij zei dat FCDB dit seizoen zou promoveren en ik zei van niet
Neem je dat van mij niet aan dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:26 schreef LadyFCDB het volgende:
Neem aan dat DG en TR morgen ook in doetinchem zijn. En jij Yeahinho???
Nee jij gaat niet alle uitwedstrijden toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Neem je dat van mij niet aan dan?
Ik niet,arbeit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:26 schreef LadyFCDB het volgende:
Neem aan dat DG en TR morgen ook in doetinchem zijn. En jij Yeahinho???
Ik heb er ook net twee gemistquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:54 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee jij gaat niet alle uitwedstrijden toch?
Ik schat dat je verder nog zo'n 250 FC wedstrijden in totaal op mij achter looptquote:
Yeahinho, waarom zit je altijd zo te kankeren op DG? Het is altijd 'maar DG gaat dit keer niet en ik wel' etc...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb er ook net twee gemist.
meer bezocht dan DG.
haat-liefde verhoudingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yeahinho, waarom zit je altijd zo te kankeren op DG? Het is altijd 'maar DG gaat dit keer niet en ik wel' etc...
Ik ben zijn grote voorbeeld.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yeahinho, waarom zit je altijd zo te kankeren op DG? Het is altijd 'maar DG gaat dit keer niet en ik wel' etc...
Misschien valt het mee, maar mij viel het op dat iedere post van DG door jou met een sneer wordt begeleid. Het ebzoeken van wedstrijden is toch geen wedstrijd? Kan jou het nu schelen of DG vaker gaat dan jij?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:24 schreef Yeahinho het volgende:
Uiteraard is DG mijn grote idool![]()
.
Daarnaast was het gewoon om aan te geven dat ik er écht niet zo heel weinig bezoek. DG bezoekt er heel wat, en ik heb (dit seizoen) zelfs nog meer uitwedstrijden dan hem bezocht. Kortom: zo slecht vind ik het nog niet eens.
Maar geen idee waar ik nog meer (heb ge)kanker(d) op DG, DD?
Ja en?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Daar straks gehoord, dat er geen nieuwe verkoop komt. Alleen degenen die nu al een kaartje hebben mogen naar de wedstrijd.
Nee, zeg ik ook niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja en?
Ik geloof niet dat dat voor mij een probleem is?
Dat was een goeie inderdaad, jammer trouwens dat we niet in de sv bus zaten, dan hadden we hem iig op ons groundhop lijstje kunnen bijzetten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
Matig grapje dan.
Ik ken wel die grap van die paar Bosschenaren die voor nop naar Doetinchem gingen
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
Matig grapje dan.
Ik ken wel die grap van die paar Bosschenaren die voor nop naar Doetinchem gingen
Nou wat een grap. Wij zaten in het spelershome te wachten omdat we wat aan de vroege kant waren tot er ineens iemand riep dat het afgelast was. Ik dacht dat ik niet goed werd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
Matig grapje dan.
quote:Eerste divisie wordt opgeofferd; Talpa verwerft tv-rechten
HILVERSUM Zaterdag 28 Januari 2006 09:46 uur
Talpa heeft zich verzekerd van de tv-rechten van de KNVB-beker en de eerste divisie. Het moge duidelijk zijn uit de verworven deal met Talpa dat de eerste divisie is opgeofferd door zowel de KNVB als de Eredivisie NV.
In tegenstelling tot de deal met SBS6 – de zender betaalde ruim één miljoen euro aan de CEV – betaalt Talpa géén rechtenbedrag. Dat houdt in dat er wekelijks nog maar een beperkt aantal duels in samenvatting op tv te zien zullen zijn.
Voor de KNVB-beker betaalt de Mol nog maar liefst acht miljoen euro per jaar, twee keer zoveel als SBS6. Daarvoor mag de zender tot en met de finale 22 duels live uitzenden.
bron
Berry Powel heeft weer laten zien hoe hij in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:47 schreef methodmich het volgende:
DG al gezien dat Berry Powel naar Arsenal gaat en dat jij de terugkeer van Ruud bij FCDB hebt tegen gehouden?
Ontopic: al iets bekend over versterkingen, nog maar een paar dagen.
Alleen zullen we weer met de pet rond moeten volgend seizoen, want een nieuwe hoofdsponsor zal er niet gauw meer komen, nu we niet meer (wekelijks) op tv komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:45 schreef Yeahinho het volgende:
Ik hoop echt dat we weer op zaterdagavond gaan spelen.
Dit is niet goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:19 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Eerste divisie naar Talpa, dus misschien wel weer op zaterdag spelen, alleen geen tv-gelden meer.
[..]
Muts,stlet oew eige nie zo aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:20 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nou wat een grap. Wij zaten in het spelershome te wachten omdat we wat aan de vroege kant waren tot er ineens iemand riep dat het afgelast was. Ik dacht dat ik niet goed werd.![]()
Heb je mij daar iets over horen zeggen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Muts,stlet oew eige nie zo aan.
Er zijn mensen ooit voor nop naar Groningen gereden....
Weet niet precies hoe dat everdeeld wordt, maar hiervan zal wel weer het grootste deel naar de top 3 gaan, want die zullen het meest live uitgezonden wordenquote:De clubs uit zowel de eerste- als eredivisie kunnen echter wel meer geld tegemoet zien door hogere opbrengsten uit de rechten van het bekervoetbal. Talpa betaalt liefst twee keer zoveel als SBS6 en mag voor dat bedrag 22 wedstrijden live uitzenden.
Jullie natuurlijk nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:40 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Dan vallen jullie iig buiten de boot![]()
Dan ben je wel heel erg optimistischquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:56 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Wij ook
Wij doen misschien over 10 jaar weer mee ofzo![]()
Schandalig zelfsquote:
Ik zag dat OOSJ het had geplaatst in het gb ja, maar wat is de bron?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:16 schreef DutchGooner het volgende:
Nieuwe speeldatum afgelastingen
Voor twee van de drie afgelaste wedstrijden van afgelopen vrijdag is er een nieuwe datum bekend. De duels MVV - Excelsior en FC Emmen - AGOVV Apeldoorn worden maandag 6 februari ingehaald. Voor het duel De Graafschap - FC Den Bosch is nog geen datum bekend.
http://www.eerstedivisie.info/nieuwsitem.php?pag=Nieuws&nieuws_id=3763quote:Op zondag 29 januari 2006 14:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zag dat OOSJ het had geplaatst in het gb ja, maar wat is de bron?
Dacht dat 6 februari al vast stond..?
Nu wel:quote:Op zondag 29 januari 2006 14:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zag dat OOSJ het had geplaatst in het gb ja, maar wat is de bron?
Dacht dat 6 februari al vast stond..?
quote:Ook De Graafschap – FC Den Bosch naar maandag 6 februari
ZEIST Maandag 30 Januari 2006 17:29 uur
Voor alle drie de afgelaste wedstrijden van vrijdag 27 januari is er een nieuwe speeldatum bekend. De duels MVV – Excelsior, FC Emmen - AGOVV Apeldoorn en De Graafschap - FC Den Bosch worden allen maandag 6 februari ingehaald. De duels beginnen om 20.00 uur.
Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |