abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 02:27:25 #26
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34402316
Mooi lijstje
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34404191
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 02:11 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Uniek was het zeker,alleen Vasco en Peru hebben volgens mij zulke shirts tegenwoordig,of beter gezegd,altijd al gehad.
River Plate ook...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34420583
Helaas, Den Bosch geen speelstad bij EK-21.

Emmen, Arnhem, Heerenveen en Doetinchem zijn het geworden.
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 januari 2006 @ 18:32:48 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_34420839
Jammer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34420907
Is nog niet officieel he KNVB brengt het pas in maart naar buiten. .

Niks dan logisch dat ze Emmen kiezen, vind het echter vreemd dat ze 2 stadions in Gelderland kiezen.
Hoi.
pi_34429997
Volgens Millwall zelf hebben ze 125000 pond (ongeveer 190000 euro) voor Powel betaald. Lijkt me een betrouwbaardere brond dan het BD.

Voor Verhaegh zou 115.000 ontvangen zijn, volgens iemand op het GB. Mocht dat waar zijn.....
pi_34431067
Wie staan er op de nominatie om gehuurd te worden?

Verhaegh weg voor zo weinig zou jammer zijn voor de FCDB.
That's all folks!
pi_34431186
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:34 schreef pekel het volgende:
Is nog niet officieel he KNVB brengt het pas in maart naar buiten. .

Niks dan logisch dat ze Emmen kiezen, vind het echter vreemd dat ze 2 stadions in Gelderland kiezen.
Is vrij logisch:
quote:
Aan de eindronde van het Europees kampioenschap, van 9 tot en met 24 juni2007, doen acht landen mee. De deelnemende teams worden verdeeld over twee poules van vier. In totaal telt het toernooi 16 wedstrijden die worden gespeeld in vier stadions. De wedstrijden uit één groep vinden plaats in twee stadions in dezelfde regio.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_34431279
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie staan er op de nominatie om gehuurd te worden?

Verhaegh weg voor zo weinig zou jammer zijn voor de FCDB.
Allemaal speculatie, niet de moeite om je daar druk over te maken.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_34431471
Zó stom om Verhaegh voor zo'n schijntje te laten gaan, zullen ze heus wel niet zijn .
  woensdag 25 januari 2006 @ 00:31:45 #36
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34433588
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:30 schreef Yeahinho het volgende:
Zó stom om Verhaegh voor zo'n schijntje te laten gaan, zullen ze heus wel niet zijn .
Ik zou er niet raar van staan op te kijken als het zo zou zijn.

Bron is het GB,nuff said.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34433652
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:23 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Is vrij logisch:
[..]

Hehe, dat wist ik nog niet. Ben inmiddels ingelezen. .
Hoi.
pi_34440754
Lurling traint niet eens meer mee met selectie FC Köln
door Max van der Put

Woensdag 25 januari 2006 - Keulen - Anthony Lurling heeft nog een contract bij FC Köln tot medio 2008, maar hij lijkt zijn langste tijd gehad te hebben bij de Duitse club. De Bosschenaar mag sinds deze week niet eens meer meetrainen met de selectie van de nieuwe trainer, de Zwitser Latour. Lurling: „Onze selectie telt 29 spelers, maar de trainer wil maar met een groep van 24 werken. Ik heb te horen gekregen dat ik daar niet bij zit.“

De linker-aanvaller zou zelf het liefst bij een club in Nederland gaan voetballen. „Twee weken geleden was er interesse van een Nederlandse club die me wilde huren. FC Köln hoefde geen huursom, maar die club moest wel een bepaald deel van mijn salaris gaan betalen. Dat lukte niet.“
Lurling hoopt dat hij voor het sluiten van de transfermarkt, 31 januari, nog ergens onderdak vindt. „Anders wordt het niet gemakkelijk. Zoals bekend heb ik het hier al niet zo naar m’n zin. En dat wordt er niet beter op als ze me dan het voetbal afpakken.... Pfft. Dan weet ik het niet meer.“ Volgens Lurling is hij nog wel topfit. „We speelden vorige week een zaalvoetbaltoernooi en daar werd ik uitgeroepen tot beste speler.“
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:54:13 #39
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34441602
Powell (Millwall) mikt op Premier League-club
Berry Powell heeft zijn eerste interview als speler van Millwall achter de rug. Dat heeft de 25-jarige Nederlander, die voor zo’n 180.000 euro is overgenomen van FC Den Bosch, gebruikt om direct zijn ambitie te openbaren. Powell, die de topscorerslijst van de Gouden Gids Divisie dit seizoen aanvoert, wil zijn team behoeden voor degradatie uit de Engelse eerste divisie, The Championship. “Dat is mijn eerste doel. Maar ik wil me ook in de kijker spelen bij een ploeg uit de Premier League. Dat is tenslotte een competitie waarin iedere voetballer wil spelen.” De assistent-manager van Millwall lijkt minder euforisch. Tony Burns: “We hopen dat Berry veel voor ons gaat scoren. Toch is het essentieel dat we nog een paar andere nieuwe spelers kopen voor de transfermarkt sluit.”

Die gast mag blij zijn als ie over 2 jaar in de conference speelt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34441692
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:54 schreef DutchGooner het volgende:
Powell (Millwall) mikt op Premier League-club
Berry Powell heeft zijn eerste interview als speler van Millwall achter de rug. Dat heeft de 25-jarige Nederlander, die voor zo’n 180.000 euro is overgenomen van FC Den Bosch, gebruikt om direct zijn ambitie te openbaren. Powell, die de topscorerslijst van de Gouden Gids Divisie dit seizoen aanvoert, wil zijn team behoeden voor degradatie uit de Engelse eerste divisie, The Championship. “Dat is mijn eerste doel. Maar ik wil me ook in de kijker spelen bij een ploeg uit de Premier League. Dat is tenslotte een competitie waarin iedere voetballer wil spelen.” De assistent-manager van Millwall lijkt minder euforisch. Tony Burns: “We hopen dat Berry veel voor ons gaat scoren. Toch is het essentieel dat we nog een paar andere nieuwe spelers kopen voor de transfermarkt sluit.”

Die gast mag blij zijn als ie over 2 jaar in de conference speelt
Ja, wat een mafkees zeg Nog geen wedstrijd gespeeld of hij wil al weer hogerop
pi_34441694
Powel is niet vrij van een belachelijke dosis grootheidswaanzin...

Wat een joef zeg.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:04:55 #42
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34441933
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Helaas, Den Bosch geen speelstad bij EK-21.

Emmen, Arnhem, Heerenveen en Doetinchem zijn het geworden.
Ik weet niet hoe je hier bij komt maar volgens OB wordt dit pas in maart besloten
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34442086
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je hier bij komt maar volgens OB wordt dit pas in maart besloten
Stond hier ergens een nieuwsbericht op forum geloof ik. Maar is inderdaad nog niet officieel zag ik.
  Trouwste user 2022 woensdag 25 januari 2006 @ 20:11:52 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_34458254
Powel

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34469115
Anthony Lurling terug in de Vliert op huurbasis, dat zou DE oplossing zijn natuurlijk! Maar ik weet ook dat ik me niet teveel in mijn hoofd moet halen. Anyway, leuk zo'n apart FC Den Bosch topic op dit forum.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  donderdag 26 januari 2006 @ 01:13:30 #46
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34469166
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 01:10 schreef ScottTracy het volgende:
Anthony Lurling terug in de Vliert op huurbasis, dat zou DE oplossing zijn natuurlijk! Maar ik weet ook dat ik me niet teveel in mijn hoofd moet halen. Anyway, leuk zo'n apart FC Den Bosch topic op dit forum.
Ik weet niet of dat de oplossing zou zijn.

Lurling is typisch zo'n gevalletje wat met de hoofd omhoog verwaand rond zou gaan lopen bij "zijn" FC.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34469393
Ik vind het minder erg als Lurling dat doet dan als Rajcomar dat doet.
  donderdag 26 januari 2006 @ 01:32:47 #48
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34469467
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 01:27 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind het minder erg als Lurling dat doet dan als Rajcomar dat doet.
haha,alles is beter als die prutser wat dat betrefd
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34469547
Daarom. Ik las trouwens dat ze nu ook interesse hebben in Demouge, maar daar ben ik ook niet zo van gecharmeerd...
  donderdag 26 januari 2006 @ 01:41:18 #50
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34469569
Die mag van mij wel komen,een typische GGD-spits.

Wel een betaalbare oplossing mijn inziens al zou ik ook niet tegen eigen jeugd zijn.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')