River Plate ook...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uniek was het zeker,alleen Vasco en Peru hebben volgens mij zulke shirts tegenwoordig,of beter gezegd,altijd al gehad.
Is vrij logisch:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:34 schreef pekel het volgende:
Is nog niet officieel heKNVB brengt het pas in maart naar buiten.
.
Niks dan logisch dat ze Emmen kiezen, vind het echter vreemd dat ze 2 stadions in Gelderland kiezen.
quote:Aan de eindronde van het Europees kampioenschap, van 9 tot en met 24 juni2007, doen acht landen mee. De deelnemende teams worden verdeeld over twee poules van vier. In totaal telt het toernooi 16 wedstrijden die worden gespeeld in vier stadions. De wedstrijden uit één groep vinden plaats in twee stadions in dezelfde regio.
Allemaal speculatie, niet de moeite om je daar druk over te maken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie staan er op de nominatie om gehuurd te worden?
Verhaegh weg voor zo weinig zou jammer zijn voor de FCDB.
Ik zou er niet raar van staan op te kijken als het zo zou zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:30 schreef Yeahinho het volgende:
Zó stom om Verhaegh voor zo'n schijntje te laten gaan, zullen ze heus wel niet zijn.
Ja, wat een mafkees zegquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:54 schreef DutchGooner het volgende:
Powell (Millwall) mikt op Premier League-club
Berry Powell heeft zijn eerste interview als speler van Millwall achter de rug. Dat heeft de 25-jarige Nederlander, die voor zo’n 180.000 euro is overgenomen van FC Den Bosch, gebruikt om direct zijn ambitie te openbaren. Powell, die de topscorerslijst van de Gouden Gids Divisie dit seizoen aanvoert, wil zijn team behoeden voor degradatie uit de Engelse eerste divisie, The Championship. “Dat is mijn eerste doel. Maar ik wil me ook in de kijker spelen bij een ploeg uit de Premier League. Dat is tenslotte een competitie waarin iedere voetballer wil spelen.” De assistent-manager van Millwall lijkt minder euforisch. Tony Burns: “We hopen dat Berry veel voor ons gaat scoren. Toch is het essentieel dat we nog een paar andere nieuwe spelers kopen voor de transfermarkt sluit.”
Die gast mag blij zijn als ie over 2 jaar in de conference speelt
Ik weet niet hoe je hier bij komt maar volgens OB wordt dit pas in maart beslotenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Helaas, Den Bosch geen speelstad bij EK-21.
Emmen, Arnhem, Heerenveen en Doetinchem zijn het geworden.
Stond hier ergens een nieuwsbericht op forum geloof ik. Maar is inderdaad nog niet officieel zag ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je hier bij komt maar volgens OB wordt dit pas in maart besloten
Ik weet niet of dat de oplossing zou zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:10 schreef ScottTracy het volgende:
Anthony Lurling terug in de Vliert op huurbasis, dat zou DE oplossing zijn natuurlijk! Maar ik weet ook dat ik me niet teveel in mijn hoofd moet halen.Anyway, leuk zo'n apart FC Den Bosch topic op dit forum.
![]()
haha,alles is beter als die prutser wat dat betrefdquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:27 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind het minder erg als Lurling dat doet dan als Rajcomar dat doet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |