liegen?quote:op maandag 23 januari 2006 15:58 schreef vipers het volgende:
[..]
je mag niet liegen he.
ik hoop dat je beter nederlands spreekt dan schrijft![]()
![]()
op fok is het bijna onmogelijk maar ook verder zijn er zeer veel vooroordelen.quote:op maandag 23 januari 2006 16:09 schreef iblardi het volgende:
[..]
is dat iets nederlands, of iets foks?
wáár moet ik precies iets aan doen?quote:op maandag 23 januari 2006 16:17 schreef enderonline het volgende:
doe er dan wat aan ipv huilend naar het buitenland te vluchten. verzet je, pleeg een aanslag, start een politieke partij, of zo.
daar heb ik zelden last van, maar zoals gezegd, ik zie er mediterraans uit.quote:op maandag 23 januari 2006 16:19 schreef pracissor het volgende:
sterk verhaaltje, ik ken ook wel joden, die hebben geen last van racisme van nederlanders. maar ik lees wel verhalen van joden die last hebben van racisme van marokkanen...
ik schrok van de 'grappen' van mevrouw duisenberg.quote:daarnaast is er op de neo-nazi's en een enkele idioot na weinig levend anti-semitisme onder de nederlandse bevolking.
het is ook lang niet altijd, hoor. ik kleed me niet specifiek als een marokkaan, gewoon netjes, dacht ik.quote:misschien kleed je je wel als een marokkaan en heb je daarom last van het deurbeleid, ik zelf ga ook uit met een 2m lange neger en die wordt ook nooit geweigerd. terwijl bij dezelfde tent van die opgefokte/gangster marokkaantjes wel geweigerd worden.
ik leer het van de beste!quote:ook spreek je wel erg verdacht goed nederlands voor iemand die het pas een jaartje leert
dat was nou die enkele idiootquote:op maandag 23 januari 2006 16:22 schreef iblardi het volgende:
ik schrok van de 'grappen' van mevrouw duisenberg.
de slechte acceptatie van buitenlanders door blanke nederlanders, daar gaat dit topic toch over?quote:op maandag 23 januari 2006 16:18 schreef iblardi het volgende:
[..]
wáár moet ik precies iets aan doen?
het gaat er eigenlijk om dat jullie jezelf in de voet schieten.quote:op maandag 23 januari 2006 16:26 schreef enderonline het volgende:
[..]
de slechte acceptatie van buitenlanders door blanke nederlanders, daar gaat dit topic toch over?
maar dat komt nou juist uit de linkse hoek geallieerd aan allerlei 'islamitsche' groeperingen, heeft niet iets te doen met acceptatie van buitenlanders, in tegendeel.quote:op maandag 23 januari 2006 16:22 schreef iblardi het volgende:
daar heb ik zelden last van, maar zoals gezegd, ik zie er mediterraans uit.
[quote]
de meeste joden eh.
[quote]
ik schrok van de 'grappen' van mevrouw duisenberg.
hoe weet je eigenlijk zo zeker dat je werd geweigerd vanwege je 'mediterrane uiterlijk'?quote:het is ook lang niet altijd, hoor. ik kleed me niet specifiek als een marokkaan, gewoon netjes, dacht ik.
jaja...quote:ik leer het van de beste!![]()
mwah er gaat ook allemaal blank vmbo uitschot weg omdat hier teveel buitenlanders zitten, dus het heft elkaar wel ongeveer op.quote:op maandag 23 januari 2006 16:28 schreef iblardi het volgende:
[..]
het gaat er eigenlijk om dat jullie jezelf in de voet schieten.
misschien moet je gewoon een keer je grote muil houden pakspulquote:
ok leg me nou eens een keer goed uit wat er nou zo links is aan allerlei 'islamitische groeperingen'?quote:op maandag 23 januari 2006 16:28 schreef pracissor het volgende:
[..]
maar dat komt nou juist uit de linkse hoek geallieerd aan allerlei 'islamitsche' groeperingen, heeft niet iets te doen met acceptatie van buitenlanders, in tegendeel.
maakt het uit uit welke hoek het komt?quote:op maandag 23 januari 2006 16:28 schreef pracissor het volgende:
[..]
maar dat komt nou juist uit de linkse hoek geallieerd aan allerlei 'islamitsche' groeperingen, heeft niet iets te doen met acceptatie van buitenlanders, in tegendeel.
omdat mijn vriendin me naar binnen loodste met een "hij hoort bij mij, hoor".quote:[..]
hoe weet je eigenlijk zo zeker dat je werd geweigerd vanwege je 'mediterrane uiterlijk'?
[..]
ja, conspiracytheorieen! cool!quote:jaja...je houdt net zo'n hoog post-tempo aan als floripas zelf, allemaal een beetje verdacht.
![]()
de spanningen hier zijn misschien groot, maar vergeleken met landen als frankrijk, belgie en italie, is de mate van racisme etc. maar betrekkelijk.quote:op maandag 23 januari 2006 16:28 schreef iblardi het volgende:
[..]
het gaat er eigenlijk om dat jullie jezelf in de voet schieten.
is dat waar? die indruk krijg ik niet.quote:op maandag 23 januari 2006 16:30 schreef enderonline het volgende:
[..]
mwah er gaat ook allemaal blank vmbo uitschot weg omdat hier teveel buitenlanders zitten, dus het heft elkaar wel ongeveer op.
nouja ze zeggen allemaal dat ze weg gaan, de eerste moet de grens nog over worden gezet denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |