Thanks voor de info!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:54 schreef Ferdii het volgende:
eergister terug gekomen van chersonissos. echt super toffe week gehad.zat met 4 vrienden op star beach village.
NRG is idd dicht, of die nog open gaat weet ik niet (op de deur hangt een bord dat ze verhuist van naar vondutch, een coctail/lounge bar tegenover het hof van holland.)
copa cabanna was niet zoveel aan vond ik, erg rustig vergeleken met de rest van de tenten.
erg veel grote clubs waren er niet. grootste is denk ik amnesia, aan het begin van de boulevard.
taxi's van star beach village naar het centrum ( of andersom) kosten 5 euro.
als je een auto wilt huren, doe het dan niet bij het bedrijf tegenover star beach village, hebben we erg slechte ervaring mee gehad. (auto meegegeven in zeer slechte staat, halverwege klapband gehad doordat er een groot ei op zat vanaf het begin van de weg. (kwamen we pas halverwege achter).
andere leuke tenten zijn amnesia (dance/trance)
hof van holland (holland party muziek)
havanna (een scandinavische bar waar alle vrouwtjes bezopen zijn en tof personeel rondloopt binnen in de tent is geen zak aan, op het terras is het wel tof (doe de groetjes aan marleen (vraag of ze "als ik boven op de dom" kan meezingen dan weet ze wel wie ik ben) , een klein blond meisje wat het terras bedient, ze komt uit brabant
)
ik ben alleen nog op zoek naar een nummer wat vaak gedraait werd in het hof van holland.
de text was iets van "we gaan los los los, in chersonissos"
als iemand die heeft plz let me know
die tent tegenover star ebach is geen aanrader iddquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Thanks voor de info!Wij waren van plan om een autootje te huren, maar dat doen we dus niet daar!
klopt slim is vooraf een aantal foto's te maken van slechte plekken op de auto zodat je daar later geen gezeik kan mee krijgen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:39 schreef rameijer het volgende:
In Griekenland, als je een auto huurt, altijd VOOR het meenemen en VOOR het inleveren altijd SAMEN met de verhuurder een rondje om de auto maken...
En als ik dat zo hoor, mij teveel Nederland(er)s daar...Maar goed, smaken verschillen
wat is dat nou weer voor opmerkingquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef rameijer het volgende:
Je zal maar per ongeluk iemand invalide rijden en niet goed verzekerd zijn...![]()
![]()
Eensch!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:48 schreef keijz het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor opmerkingNet alsof het minder erg is als je wel verzekerd bent
quote:
Met welke maatschappij ga je?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:57 schreef Ace1 het volgende:
Ik over precies een week! Ik ga de 12e.. vliegtuig 18:15.
Sunweb vakanties,,, met transavia dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Met welke maatschappij ga je?
Wij gaan namelijk ook de 12de weg, maar ik hoop echt niet dat we om 18.15 gaan vliegen. Wat een kuttijd is dat![]()
ik vlieg de 10e om 19.45 weg, compleet kansloos dus. kom je daar om 1 uur in je hotel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:51 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Sunweb vakanties,,, met transavia dus.
18:15 is idd een kuttijd.... Terugweg vliegen we om 23:30... dat is wel beter
arke fly zeker?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vlieg de 10e om 19.45 weg, compleet kansloos dus. kom je daar om 1 uur in je hotel.
ff douchen en de stad in natuurlijk![]()
terug vliegen we ergens laat in de avond.
Relaxed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:26 schreef Anousie het volgende:
Vandaag over 2 weekjes!! Zon, Zee en Strand![]()
Wij gaan de 23e met zn zessen richting Hotel Eriquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hej
Vandaag wordt er als het goed is geboekt. We gaan met 10 of 11 man naar Chersonissos, Hotel Eri.
Iemand ervaringen met Hotel Eri? En is Hotel Eri hetzelfde als Hotel Eri Beach of Hotel Eri Village? Hotel Eri Palace is in ieder geval wat anders
Ik ga om 5:20 naar Irakleio, en ga om 23:55 weer wegquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:46 schreef Remzerrr het volgende:
Komende maandag 10 juli om 5:05 vlieg ik met nog 4 mensen naar Heraklion
Rond 07:00 vliegen er nog 3 vrienden heen
Een weekje later om 23:45 terug naar Amsterdam.
Ja tochquote:
Yep, ik ben er trots opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:43 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ja tochoptimaal genieten heet dat
Athlon heeft trouwens ook supervette vliegtijden
Ik zou vorige week donderdag om 23.55 uur van Iraklion naar Schiphol vliegen (met Arkefly), maar dat werd uiteindelijk 04.15 uur vrijdagmorgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ga om 5:20 naar Irakleio, en ga om 23:55 weer weg
Ben je in ieder geval op tijdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:58 schreef Kozzmic het volgende:
Overigens is de vertrektijd van het vliegtuig 0.45 uur. Op de officiële papieren maakt men daar om de een of andere reden 23.55 uur van.
ja ikquote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef Anousie het volgende:
19 juli tot 2 aug!!
nog meer mensen rond die tijd???
Het management van Star Beach heeft lopen kutten met het vrijgeven van appartement aan verschillende reisorganisatie, waardoor er tot 3x toe over het maximale aantal is geboekt. Iets meer dan dubbel dus, maar goed we kunnen alsnog naar chersonissos en hoeven godzijdank niet naar turkijequote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:06 schreef The_Yellowman het volgende:
dat in star-beach is niet echt goed geregeld hoorde ook al dat 4 kennisen paar dagen van te voren gehoren hebben gekregen dat er nogal wat dubbel geboekt was dus die moesten naar turkije ineens.. wordt je ook niet echt vrolijk van lijkt me.. maaaaaaar over 11 dagen gaan we los in sos!
ik zit vanaf morgen 11 dagen in Eri Palace. Tja, het hotel ligt op een heuvel ongeveer een kilometer uit de stad. Dit hotel was niet onze eerste keus, omdat het niet echt lekker bereikbaar is, maar ja, taxi's rijden er zat.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:53 schreef debofantastico het volgende:
Wel verdomme, krijgen we net bericht dat we niet terecht kunnen op starbeach (te veel boekingen) we hebben verdorie al in december geboekt en krijgen vier dagen voor vertrek bericht hierover.
Aangeboden wordt een verblijf in hotel Eri Palace, heeft iemand ervaring mee?
Daarnaast krijgen we per persoon ¤50 terug en toegang tot starbeach, ook mogen we dan gebruik maken van het all-inlusive arrangement. Is dit een goed aanbod? Of moeten we, zoals we zelf denken, proberen hier meer uit te slepen
je vliegt half 5?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:57 schreef cunoh het volgende:
Ik ga morgen naar Chersonissos tot en met 25 juli! heb er zin in!! om half 5 vertrekken we geloof ik, en dan komen we om 11 uur ongeveer aan in Chersonissos, gelijk stappen dus!!![]()
dit is echt complete onzin.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je vliegt half 5?
edit: is het trouwens gebruikelijk om 3/4 broeken aan te doen bij het uitgaan. ik ben het niet van plan, maar wil het toch ff weten
Geen idee waar het op slaat maar in Blanes mocht dat idd niet nee.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:28 schreef WL het volgende:
Waar slaat dat nou op... ik kan geen reden bedenken waarom 't niet zou mogen. En korte broeken maggen dan ook zkr niet?
Mag je met korte broek of 3/4 broek uit? Of moet dat per sé met een lange broek? Hoe moet je er sowieso uitzien bij het uitgaan?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben een paar keer naar Blanes geweest en daar werden er vaak lui geweigerd als ze 3/4 broeken aan hadden, dus zal dat hier ook wel zo zijn, denk ik.
kom je nooit buiten ofzo?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Mag je met korte broek of 3/4 broek uit? Of moet dat per sé met een lange broek? Hoe moet je er sowieso uitzien bij het uitgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |