HIj maakte gisteren trouwens een erg mooi doelpunt, dat kun je inderdaad niet ontkennen. Was gewoon perfect, kun je me veel vertellen, maar voor zulke spelers kijk ik voetbal.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:13 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te zeggen hebt, blijf dan weg hier met je diba.![]()
Rot alsjeblieft op met die kut-Anouar Diba van je! Ajax moet weer omhoog kijken, moet (minimaal) één keer in twee jaar kampioen worden en daar hebben we bankzitters van NAC (om welke reden dan ook) echt niet bij nodig. Dus kappen nou!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Noem mij 1 betere rechtsbuiten in Nederland. Laten we eerlijk zijn, voor zulke spelers komen we naar het stadion, die gozer is niet alleen een technicus, hij speelt in dienst van het elftal, soms strooit hij ook weleens met Bergkamp achtige paasjes. Ik vind hem een speler voor Ajax.²
Ajax mag ook wel is een brekend type achterin hebben, VDV zei het gister al dat Ajax gewoon teveel goedee voetballers heeft en niet veel bikkelaars.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:07 schreef S-Two het volgende:
Ik vind Majstorovic nou niet echt een speler voor Ajax
Het is toch gebleken dat met spelers als Boukhari en Mitea het niet lukt, waarom dan weer een jaar weggooien? En we weten toch allemaal waarom hij bij NAC reserve stond, dat lag aan de trainer die mede dankzij de Diba-stuatie is ontslagen, de trainer is onkunde verweten door het niet opstellen van techniek en jonge veelzijdigheid.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft op met die kut-Anouar Diba van je! Ajax moet weer omhoog kijken, moet (minimaal) één keer in twee jaar kampioen worden en daar hebben we bankzitters van NAC (om welke reden dan ook) echt niet bij nodig.
Gerucht: Drogba zou een breuk met Chelsea willen forceren om zo een transfer naar Ajax mogelijk te maken.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed nieuws van Sneijder.
Kan BSB kappen met het constant promoten van tweederangs Afrikaanse spelers? De enige die we eventueel zouden moeten halen spelen nu om de Africa Cup.
Je hebt het over een normale discussie? Kap dan eens met vragen of Anouar Diba wellicht iets voor Ajax is, die jongen staat nu niet in de belangstelling van Ajax en hoogstwaarschijnlijk ook de komende tien jaar niet. Als je nu eens met andere namen komt, zal er een normale discussie komen en met een andere naam, bedoel ik niet wéér een landgenoot van je.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is toch gebleken dat met spelers als Boukhari en Mitea het niet lukt, waarom dan weer een jaar weggooien? En we weten toch allemaal waarom hij bij NAC reserve stond, dat lag aan de trainer die mede dankzij de Diba-stuatie is ontslagen, de trainer is onkunde verweten door het niet opstellen van techniek en jonge veelzijdigheid.
Overigens hoef je niet te schelden, we kunnen toch een normale discussie houden zonder daarbij het niveau van hooligans te benaderen?²
Nee man, Eto'o wordt na de finale gepresenteerd. Heb je dat nog niet gehoord?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Gerucht: Drogba zou een breuk met Chelsea willen forceren om zo een transfer naar Ajax mogelijk te maken.
Ok, flauw.
Fuck! Ben ik net te laat met: [CENTRAAL] Anouar Diba in Oranje! (Part I)quote:Op maandag 23 januari 2006 15:25 schreef Robar het volgende:
Pssst BansheeBoy ik heb een topic voor je geopend --> Het grote Anouar Diba adoratietopic #1
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:25 schreef Robar het volgende:
Pssst BansheeBoy ik heb een topic voor je geopend --> Het grote Anouar Diba adoratietopic #1
Jenner vind ik ook een goede speler, ik noem niet voor niks dit soort spelers, het zijn spelers met lef, het maakt niet uit tegen wie ze spelen, ze spelen altijd met durf en zoeken altijd de 1 tegen 1 stituatie, wat dat te gaat ben ik ook een groot van Jaouad Zaïri. Het zijn echt spelers die Ajax in één klap een stuk sterker maken.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:25 schreef M0NTANA het volgende:
Als je nu eens met andere namen komt, zal er een normale discussie komen en met een andere naam, bedoel ik niet wéér een landgenoot van je.
Het gaat hier om spelers die mij geschikt lijken voor Ajax, ik ben zelf nl. een groot voetballiefhebber en ben altijd voor Ajax geweest, het doet me veel pijn aan het hart dat Ajax helemaal geen echte creativiteit meer laat zien, Ajax heeft dus spelers als Jenner/Diba/Zaïri/van Persie nodig, lopen er zulke spelers niet in de jeugd bij Ajax?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:25 schreef Robar het volgende:
Wat mij betreft geen optie om terug te halen, maar moest tijdens het lezen van dit bericht wel even terugdenken aan het enorme schot dat deze jongen in zijn benen had tijdens zijn periode bij Ajax...!quote:Sunday Oliseh keert RC Genk de rug toe
23/1/2006 14:27
RC Genk en Sunday Oliseh gaan per direct uit elkaar. Persoonlijke redenen liggen ten grondslag aan de breuk.
Op verzoek van Oliseh heeft RC Genk het nog anderhalf jaar doorlopende contract ontbonden. Beide partijen willen geen commentaar over het afscheid. 'Na zestien seizoenen als beroepsvoetballer, is hij toe aan een nieuwe stap en wil hij andere doelstellingen bereiken in zijn privéleven', luidt de verklaring van de Belgische club.
Na omzwervingen langs onder meer 1. FC Köln, Ajax, Juventus en Borussia Dortmund kwam Oliseh afgelopen zomer terecht bij de Belgische club. De 31-jarige middenvelder kon niet uitgroeien tot een vaste waarde, hetgeen zal hebben meegespeeld in zijn besluit te vertrekken bij Genk.
Eind oktober 2005 werd op Football Italia (Channel4.com) gemeld dat Jaap Stam bij AC Milan wilde vertrekken, om in NL meer tijd door te kunnen doorbrengen met zijn gezin. AC meldde toen dat het zou meewerken, ondanks een doorlopend contract: "Als Stam wil terugkeren naar Nederland, dan zullen wij hem helpen. Milan is niet een club die iemand in de weg wil staan, maar Stam verlaat ons niet voor juni. Hij heeft het goed naar zijn zin in Italië en is nog voor twee jaar aan de club verbonden. Maar Jaap wilt terug naar Nederland om meer tijd over te houden voor zijn familie."quote:Op maandag 23 januari 2006 15:28 schreef Roeni3 het volgende:
M0NTANA, hoe weet je dat AC Milan Stam voor weinig wegdoet? Als het waar is, lijkt het me goed nieuws.
Julian Jenner is haalbaar en wellicht al in onderhandeling met Ajax, Anouar Diba heeft een slechte mentaliteit en is geen versterking voor Ajax en Jaouad Zaïri, Robin van Persie en Sergio Conceiçao willen hogstwaarschijnlijk niet eens naar Ajax.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het gaat hier om spelers die mij geschikt lijken voor Ajax, ik ben zelf nl. een groot voetballiefhebber en ben altijd voor Ajax geweest, het doet me veel pijn aan het hart dat Ajax helemaal geen echte creativiteit meer laat zien, Ajax heeft dus spelers als Jenner/Diba/Zaïri/van Persie nodig, lopen er zulke spelers niet in de jeugd bij Ajax?²
http://www.zairi.fr.st/quote:Op maandag 23 januari 2006 15:35 schreef YellowDog het volgende:
Iemand wat info over die Zairi of die portugees??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |