abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 januari 2006 @ 15:16:16 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34379144
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:13 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Als je niks zinnigs te zeggen hebt, blijf dan weg hier met je diba.
HIj maakte gisteren trouwens een erg mooi doelpunt, dat kun je inderdaad niet ontkennen. Was gewoon perfect, kun je me veel vertellen, maar voor zulke spelers kijk ik voetbal.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 23 januari 2006 @ 15:17:01 #27
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34379179
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Noem mij 1 betere rechtsbuiten in Nederland. Laten we eerlijk zijn, voor zulke spelers komen we naar het stadion, die gozer is niet alleen een technicus, hij speelt in dienst van het elftal, soms strooit hij ook weleens met Bergkamp achtige paasjes. Ik vind hem een speler voor Ajax.

²
Rot alsjeblieft op met die kut-Anouar Diba van je! Ajax moet weer omhoog kijken, moet (minimaal) één keer in twee jaar kampioen worden en daar hebben we bankzitters van NAC (om welke reden dan ook) echt niet bij nodig. Dus kappen nou!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34379259
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:07 schreef S-Two het volgende:
Ik vind Majstorovic nou niet echt een speler voor Ajax
Ajax mag ook wel is een brekend type achterin hebben, VDV zei het gister al dat Ajax gewoon teveel goedee voetballers heeft en niet veel bikkelaars.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:20:14 #29
13462 BansheeBoy
pi_34379315
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Rot alsjeblieft op met die kut-Anouar Diba van je! Ajax moet weer omhoog kijken, moet (minimaal) één keer in twee jaar kampioen worden en daar hebben we bankzitters van NAC (om welke reden dan ook) echt niet bij nodig.
Het is toch gebleken dat met spelers als Boukhari en Mitea het niet lukt, waarom dan weer een jaar weggooien? En we weten toch allemaal waarom hij bij NAC reserve stond, dat lag aan de trainer die mede dankzij de Diba-stuatie is ontslagen, de trainer is onkunde verweten door het niet opstellen van techniek en jonge veelzijdigheid.

Overigens hoef je niet te schelden, we kunnen toch een normale discussie houden zonder daarbij het niveau van hooligans te benaderen?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34379325
Die zweed lijkt me een uitstekende speler voor ons aller Ajax
Houd van een lijntje.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:22:28 #31
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_34379391
Ik weet niet of dit al gepost is in 1 van de vorige edities....

Bron: www.ajax.nl

Voorverkoop Feyenoord - Ajax uitgesteld

Ajax stelt de voorverkoop van kaarten voor de wedstrijd Feyenoord - Ajax d.d. 5 februari 2006 uit. Reden voor het uitstel is dat de onderhandelingen over het vervoer van Ajax-supporters met de NS nog niet zijn afgerond. Knelpunt in de onderhandeling is de verdeling van aansprakelijkheidsrisico's in verband met eventuele schades. Zodra de onderhandelingen tussen Ajax en de NS zijn afgerond zal de club hierover nader berichten.

De Rotterdamse overheid heeft, zoals te doen gebruikelijk, voor deze risicowedstrijd bepaald dat Ajax-supporters alleen met een verplichte trein-combi naar de Kuip kunnen reizen. Dat wil zeggen dat zij alleen een toegangskaart kunnen kopen in combinatie met een treinkaart en dat een andere manier van aanreizen niet is toegestaan.

GRRRRRRRR... !!!!

Ik wil gewoon live kijken hoe wij daar gaan winnen ! En nee.....niet in een of ander Feyenoord vak natuurlijk.
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_34379423
Goed nieuws van Sneijder.

Kan BSB kappen met het constant promoten van tweederangs Afrikaanse spelers? De enige die we eventueel zouden moeten halen spelen nu om de Africa Cup.
pi_34379486
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed nieuws van Sneijder.

Kan BSB kappen met het constant promoten van tweederangs Afrikaanse spelers? De enige die we eventueel zouden moeten halen spelen nu om de Africa Cup.
Gerucht: Drogba zou een breuk met Chelsea willen forceren om zo een transfer naar Ajax mogelijk te maken.

Ok, flauw.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:25:34 #34
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34379501
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is toch gebleken dat met spelers als Boukhari en Mitea het niet lukt, waarom dan weer een jaar weggooien? En we weten toch allemaal waarom hij bij NAC reserve stond, dat lag aan de trainer die mede dankzij de Diba-stuatie is ontslagen, de trainer is onkunde verweten door het niet opstellen van techniek en jonge veelzijdigheid.

Overigens hoef je niet te schelden, we kunnen toch een normale discussie houden zonder daarbij het niveau van hooligans te benaderen?

²
Je hebt het over een normale discussie? Kap dan eens met vragen of Anouar Diba wellicht iets voor Ajax is, die jongen staat nu niet in de belangstelling van Ajax en hoogstwaarschijnlijk ook de komende tien jaar niet. Als je nu eens met andere namen komt, zal er een normale discussie komen en met een andere naam, bedoel ik niet wéér een landgenoot van je.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34379505
Pssst BansheeBoy ik heb een topic voor je geopend --> Het grote Anouar Diba adoratietopic #1
pi_34379556
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:25 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Gerucht: Drogba zou een breuk met Chelsea willen forceren om zo een transfer naar Ajax mogelijk te maken.

Ok, flauw.
Nee man, Eto'o wordt na de finale gepresenteerd. Heb je dat nog niet gehoord?
pi_34379596
M0NTANA, hoe weet je dat AC Milan Stam voor weinig wegdoet? Als het waar is, lijkt het me goed nieuws.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:28:03 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34379597
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:25 schreef Robar het volgende:
Pssst BansheeBoy ik heb een topic voor je geopend --> Het grote Anouar Diba adoratietopic #1
Fuck! Ben ik net te laat met: [CENTRAAL] Anouar Diba in Oranje! (Part I)
pi_34379636
quote:
hahaha
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
  maandag 23 januari 2006 @ 15:28:54 #40
13462 BansheeBoy
pi_34379638
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:25 schreef M0NTANA het volgende:

Als je nu eens met andere namen komt, zal er een normale discussie komen en met een andere naam, bedoel ik niet wéér een landgenoot van je.
Jenner vind ik ook een goede speler, ik noem niet voor niks dit soort spelers, het zijn spelers met lef, het maakt niet uit tegen wie ze spelen, ze spelen altijd met durf en zoeken altijd de 1 tegen 1 stituatie, wat dat te gaat ben ik ook een groot van Jaouad Zaïri. Het zijn echt spelers die Ajax in één klap een stuk sterker maken.

²
pi_34379670
Mooi van Wes !! Denk dat majstorovic wel een versterking zou zijn, kerel gooit er nog wel eens de beuk dr in! Misschien dat die zich kan optrekken aan t niveau en uitgroeit tot een steunpilaar
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_34379691
Tsjah Majstorovic naar ajax?? Het is opzich wel een goeie verdediger en heeft scorend vermogen (dat hebben we wel weer gezien ijdens ajax - twente...
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
  maandag 23 januari 2006 @ 15:31:59 #43
13462 BansheeBoy
pi_34379742
quote:
Het gaat hier om spelers die mij geschikt lijken voor Ajax, ik ben zelf nl. een groot voetballiefhebber en ben altijd voor Ajax geweest, het doet me veel pijn aan het hart dat Ajax helemaal geen echte creativiteit meer laat zien, Ajax heeft dus spelers als Jenner/Diba/Zaïri/van Persie nodig, lopen er zulke spelers niet in de jeugd bij Ajax?

²
pi_34379753
Zairi ben ik het met je eens, net als het gerucht van die portugees, zou het een welkome aanwinst zijn, helaas zie ik ze niet komen. Diba en of Jenner zie ik niet als een aanwinst (ze zullen wel goedkoop zijn)
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34379857
Iemand wat info over die Zairi of die portugees??
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
  maandag 23 januari 2006 @ 15:36:50 #46
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34379905
quote:
Sunday Oliseh keert RC Genk de rug toe

23/1/2006 14:27

RC Genk en Sunday Oliseh gaan per direct uit elkaar. Persoonlijke redenen liggen ten grondslag aan de breuk.
Op verzoek van Oliseh heeft RC Genk het nog anderhalf jaar doorlopende contract ontbonden. Beide partijen willen geen commentaar over het afscheid. 'Na zestien seizoenen als beroepsvoetballer, is hij toe aan een nieuwe stap en wil hij andere doelstellingen bereiken in zijn privéleven', luidt de verklaring van de Belgische club.

Na omzwervingen langs onder meer 1. FC Köln, Ajax, Juventus en Borussia Dortmund kwam Oliseh afgelopen zomer terecht bij de Belgische club. De 31-jarige middenvelder kon niet uitgroeien tot een vaste waarde, hetgeen zal hebben meegespeeld in zijn besluit te vertrekken bij Genk.
Wat mij betreft geen optie om terug te halen, maar moest tijdens het lezen van dit bericht wel even terugdenken aan het enorme schot dat deze jongen in zijn benen had tijdens zijn periode bij Ajax...!
Tevens toch nog enigzins on-topic tvp
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 23 januari 2006 @ 15:37:39 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34379931
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:28 schreef Roeni3 het volgende:
M0NTANA, hoe weet je dat AC Milan Stam voor weinig wegdoet? Als het waar is, lijkt het me goed nieuws.
Eind oktober 2005 werd op Football Italia (Channel4.com) gemeld dat Jaap Stam bij AC Milan wilde vertrekken, om in NL meer tijd door te kunnen doorbrengen met zijn gezin. AC meldde toen dat het zou meewerken, ondanks een doorlopend contract: "Als Stam wil terugkeren naar Nederland, dan zullen wij hem helpen. Milan is niet een club die iemand in de weg wil staan, maar Stam verlaat ons niet voor juni. Hij heeft het goed naar zijn zin in Italië en is nog voor twee jaar aan de club verbonden. Maar Jaap wilt terug naar Nederland om meer tijd over te houden voor zijn familie."
pi_34380011
Tering nou, die schoten van Oliseh.. Of t was alles bij hem, wat een enorme pegel in het doel opleverde of van die afzwaaiers waar Seedorf nog trots op zou zijn..
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  maandag 23 januari 2006 @ 15:40:25 #49
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34380057
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het gaat hier om spelers die mij geschikt lijken voor Ajax, ik ben zelf nl. een groot voetballiefhebber en ben altijd voor Ajax geweest, het doet me veel pijn aan het hart dat Ajax helemaal geen echte creativiteit meer laat zien, Ajax heeft dus spelers als Jenner/Diba/Zaïri/van Persie nodig, lopen er zulke spelers niet in de jeugd bij Ajax?

²
Julian Jenner is haalbaar en wellicht al in onderhandeling met Ajax, Anouar Diba heeft een slechte mentaliteit en is geen versterking voor Ajax en Jaouad Zaïri, Robin van Persie en Sergio Conceiçao willen hogstwaarschijnlijk niet eens naar Ajax.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:41:00 #50
13462 BansheeBoy
pi_34380076
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:35 schreef YellowDog het volgende:
Iemand wat info over die Zairi of die portugees??
http://www.zairi.fr.st/

Topspeler!

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')