Als je een speler in een rollator wilt wel, ja.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
Doe mij de Nederlandse maar.
Ik heb helemaal niks van doen met Tong, ik heb al sinds het begin (2001) deze afsluiting en pas recent die "²" toegevoegd. Maar nu inhoudelijk, wat mij betreft heeft Anouar Diba alleen zijn lichaam tegen, dat heft hij dan weer op met zijn slimheid en techniek, maar hij is wel erg teer.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik word zo teneergeslagen van de manier waarop jij je posts steeds eindigt. Tongs afsluiting is leuk, bij jou wordt het vervelend en vooral deprimerend.![]()
Waarom niet? Ik ben ervan overtuigd dat dat ook de reden is dat daarom Huntelaar ook kwamquote:Op maandag 23 januari 2006 15:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
We gaan Majstorovic nu toch ook niet zo ophemelen, he?
Ik heb het ook niet over dat je het zou hebben nageaapt van Tong, wel dat het deprimerend is.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks van doen met Tong, ik heb al sinds het begin (2001) deze afsluiting en pas recent die "²" toegevoegd. Maar nu inhoudelijk, wat mij betreft heeft Anouar Diba alleen zijn lichaam tegen, dat heft hij dan weer op met zijn slimheid en techniek, maar hij is wel erg teer.²
just my 5 centsquote:Op maandag 23 januari 2006 15:02 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over dat je het zou hebben nageaapt van Tong, wel dat het deprimerend is.
En hoeveel zou Diba moeten kosten, naar jouw idee?
Als we maar niet de realiteit uit het oog verliezen: Majstorovic is een leuke aanwinst, geen toptransfer.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben ervan overtuigd dat dat ook de reden is dat daarom Huntelaar ook kwam![]()
Welk deel van mijn post?quote:
Fysiek kan Jaap Stam nog makkelijk mee, hij speelde dit seizoen al zestien wedstrijden in de Serie A en zal voor Ajax een versterking zijn, als Jaap Stam naar Ajax wilt komen, moet je die kans grijpen.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als je een speler in een rollator wilt wel, ja.
quote:Blessure Sneijder valt mee
Amsterdam, 23 januari 2006
De blessure waarmee Wesley Sneijder zondag in het door Ajax met 3-2 gewonnen duel met FC Twente uitviel, blijkt mee te vallen. De middenvelder is een tot twee weken niet inzetbaar.
Wesley Sneijder moest zich zondag in Enschede na 40 minuten laten vervangen. De Utrechtse Ajacied had last van zijn linker hamstring.
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat de blessure niet van ernstige aard is. Sneijder zal maximaal twee weken moeten ontbreken in de Ajax-selectie. Of hij op tijd fit is voor de wedstrijd tegen FC Utrecht van aanstaande zondag, is nog wel twijfelachtig.
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft al aangegeven loyaal te zijn tegenover Ajax
[afbeelding]
Ik hoef Diba trouwens absoluut niet bij Ajax te zien, is echt een vervelend ventje
Het gaat ook om de vraag hoe lang Stam nog mee kan. Als je een achterlijk hoog bedrag voor hem moet neerleggen (wat, gezien de opmerking dat Stam alleen haalbaar is voor Ajax of PSV, wel te verwachten is), moet je kijken of je dat bedrag kan verantwoorden afgezet tegen het rendement (moeilijke kut zin, maar het verwoord het goed). Kortweg gezegd, als je voor Stam 6 / 7 miljoen moet neerleggen, terwijl hij nog maar een of twee seizoenen mee kan, heb je een miskoop gedaan. Dan kan je beter kijken naar een wat jeugdigere speler, die misschien minder ervaring en capaciteiten heeft, maar wel goed kan doorgroeien.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Fysiek kan Jaap Stam nog makkelijk mee, hij speelde dit seizoen al zestien wedstrijden in de Serie A en zal voor Ajax een versterking zijn, als Jaap Stam naar Ajax wilt komen, moet je die kans grijpen.
Jaap Stam zal qua transfersom niet veel kosten, AC Milan zal hem transfervrij laten gaan of voor een laag bedrag. De opmerking dat alleen PSV of Ajax hem kan betalen, gaat over zijn salaris. En ik wil best twee jaar een topsalaris neerleggen voor uitstekende voetbalkwaliteiten, leidingevende kwaliteiten en de nodige routine die Jaap Stam ons heeft te bieden, om nog maar te zwijgen over zijn uitstraling.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:07 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Het gaat ook om de vraag hoe lang Stam nog mee kan. Als je een achterlijk hoog bedrag voor hem moet neerleggen (wat, gezien de opmerking dat Stam alleen haalbaar is voor Ajax of PSV, wel te verwachten is), moet je kijken of je dat bedrag kan verantwoorden afgezet tegen het rendement (moeilijke kut zin, maar het verwoord het goed). Kortweg gezegd, als je voor Stam 6 / 7 miljoen moet neerleggen, terwijl hij nog maar een of twee seizoenen mee kan, heb je een miskoop gedaan. Dan kan je beter kijken naar een wat jeugdigere speler, die misschien minder ervaring en capaciteiten heeft, maar wel goed kan doorgroeien.
Noem mij 1 betere rechtsbuiten in Nederland. Laten we eerlijk zijn, voor zulke spelers komen we naar het stadion, die gozer is niet alleen een technicus, hij speelt in dienst van het elftal, soms strooit hij ook weleens met Bergkamp achtige paasjes. Ik vind hem een speler voor Ajax.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:03 schreef Suijk het volgende:
Diba lijkt mij toch echt te wisselvallig. Zou in een goeddraaiend team zijn weg wel kunnen vinden denk ik.
Als je niks zinnigs te zeggen hebt, blijf dan weg hier met je diba.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Noem mij 1 betere rechtsbuiten in Nederland. Laten we eerlijk zijn, voor zulke spelers komen we naar het stadion, die gozer is niet alleen een technicus, hij speelt in dienst van het elftal, soms strooit hij ook weleens met Bergkamp achtige paasjes. Ik vind hem een speler voor Ajax.²
Als zijn transferbedrag inderdaad meevalt, doe ik met je meequote:Op maandag 23 januari 2006 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jaap Stam zal qua transfersom niet veel kosten, AC Milan zal hem transfervrij laten gaan of voor een laag bedrag. De opmerking dat alleen PSV of Ajax hem kan betalen, gaat over zijn salaris. En ik wil best twee jaar een topsalaris neerleggen voor uitstekende voetbalkwaliteiten, leidingevende kwaliteiten en de nodige routine die Jaap Stam ons heeft te bieden, om nog maar te zwijgen over zijn uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |