Dat klopt. Maar naar welke cd luister ik nu dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:34 schreef cafca het volgende:
Tja, die Anne Clark CD zal intussen wel afgelopen zijn....
Tja de titel van de CD staat op het plaatjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zo, jij komt ook even een punt wegkapen? PEACEMAN + 1
Dat wisten we vorige week allemaal niet, dus nu waarschijnlijk nog nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:55 schreef peaceman het volgende:
Deze stond nog:
Hoe heette de eerste band van Conor Oberst?? (hij was toen 14)
Die kans zit er dik in, maar misschien dat iemand die toen afwezig was het wel weet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat wisten we vorige week allemaal niet, dus nu waarschijnlijk nog niet
Z +1quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:00 schreef Z het volgende:
Commander Venus.
Ik heb alleen vragen die ik makkelijk vind, maar die blijken voor anderen vaak moeilijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in, maar misschien dat iemand die toen afwezig was het wel weet?
Of hebben jullie liever een makkelijkere vraag ?![]()
quote:A six-piece big-beat band with more of a rock'n'roll slant than the other acts on the big-beat boutique Skint Records,marry rumbling dub basslines with breakdown-organ riffs borrowed from soul tunes and a care-free attitute reminiscent of the Madchester glory days of Happy Mondays and Stone Roses.
Z ligt in bed, ergo:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:16 schreef bukgeit het volgende:
Lo-Fidelity Allstars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |