a la Braveheart?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:29 schreef Bijsmaak het volgende:
Wat ik mis bij deze serie, zijn grote veldslagen a la braveheart.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef Bijsmaak het volgende:
Komt er nog een seizoen/serie?
Vraag me wel af hoe ze Octavian in serie 2 zo snel aan de macht krijgen. In serie 1 heeft Ceasar Octavian niet tot zijn erfgenaam benoemdquote:HBO has renewed its epic drama series ROME for a second season, it was announced today by Carolyn Strauss, president, HBO Entertainment. Production of the 12-episode second season will begin next March, with the debut set for 2007.
Dat is ook pas in Ceasars testament gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:32 schreef Young_David het volgende:
[..]
[..]
Vraag me wel af hoe ze Octavian in serie 2 zo snel aan de macht krijgen. In serie 1 heeft Ceasar Octavian niet tot zijn erfgenaam benoemd
Octavian is helemaal niet zacht, wel rustig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:27 schreef SpaRood het volgende:
Aflevering 11 is erg bloedig. Ledematen en koppen worden gewoon afgehakt tijdens het gevecht van Titus met de gladiatoren...voor mensen die bloed willen zien is aflevering 11 de keus. Aflevering 12 smaakt naar meer. Ik vond het einde te gehaast en te snel. Octavian is nu een rustige jongen. Ik vraag me af hoe hij toch keihard wordt en veranderd van 'zacht' naar 'hard' wanneer hij Caesar opvolgt en hoe. Dit zullen we gaan zien bij de tweede series. Ik kijk er naar uit!
Je hebt gelijk....hij is een beetje sneaky en heeft geen moeite om iemand te vermoorden. Maar hij lijkt me meer beschaafd. Misschien dat Max Pirkis de rol van Octovian een beetje te soft vertolkt...of Pirkis ziet er gewoon een beetje 'soft' uit. Ik zie de Octovian in HBO Rome geen veldslagen leiden en weerloze concurrenten zoals Caesarion afslachten...maar hij gaat dus helemaal veranderen in de tweede series.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Octavian is helemaal niet zacht, wel rustig.
Zou toch zonde zijn als je die aflevering via sbs moet kijken, het ziet er allemaal erg gelikt uit jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:27 schreef SpaRood het volgende:
Aflevering 11 is erg bloedig. Ledematen en koppen worden gewoon afgehakt tijdens het gevecht van Titus met de gladiatoren...voor mensen die bloed willen zien is aflevering 11 de keus. !
quote:HBO has renewed its epic drama series ROME for a second season, it was announced today by Carolyn Strauss, president, HBO Entertainment. Production of the 12-episode second season will begin next March, with the debut set for 2007.
Zie nu pas dat ik er overheen heb gelezen.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:33 schreef Vassili_Z het volgende:
Maar goed dat ik de serie heb gevolgd op de BBC, SBS6 knipt er gewoon stukken uit!!!
Sbs6 heeft gewoon de echt bloederige scenes van het 'gladiatorengevecht' eruit gehaald![]()
zo zie ik t graagquote:Op maandag 6 maart 2006 00:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |