quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:56 schreef Etcetera het volgende:
morgen eerste en enige tentamen van de periodeOrganisatiekunde
is een internetsite over het boek, heb wat vragen beantwoord. Van de eerste paar hoofdstukken toch wel meer goe dan fout... maar de laatste hoodstukken
Het mag gewoon niet tochquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef teletubbies het volgende:
mag een leraar een aantal oude vwo-examen opgaven letterlijk gebruiken voor een tentamen ook zonder de bron te vermelden? Dit is toch een vorm van plagiaaT?
hoiquote:
Feli, schijnt een lastig vak te zijn.quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik had een 8,2 voor mijn methodologie![]()
Nou hoef ik de her niet te doen eigenlijk, maar ik ga het toch wel doen. Even een 7,5 gemiddeld proberen te halen.
Kijken of ik dat vol houd in verband met onderzoeksmaster en zo
ik ben allergisch voor mensen met een goed punt voor methodologiequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik had echt maar een zes verwacht of zo hoor
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik had een 6,5 voor een van mijn tentamens. Niet echt een cijfer om over naar huis te schrijven, maar ik heb weer een paar studiepunten, dus een hertentamen zal het niet worden. Nu alleen nog even hopen dat ik het andere tentamen ook gehaald heb.
Ik ben zeeeeeer content met mijn 6 voor Privaatquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn met een 6,5
Hoewel ik erbij moet zeggen dat dat afhankelijk is van het vak. Voor sommige vakken (die in mijn ogen volstrekt onbelangrijk zijn en puur voor de statistieken en ECTS in het programma staan) vind ik een 5,6 prima. Voor andere vakken is een 6 ook acceptabel, maar dan heb ik vaak toch wel zoiets van: mwoah, dat had wel wat overtuigender gemogen.
Nou, na een heerlijk 1,5 uur slapen was ik weer wakker (insomnia#!##!@$!@), dus ik heb in ieder geval nog drie oude tentamens uit m'n kop kunnen leren...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:44 schreef soylent het volgende:
Donderdag fundamentele informatica 1, ik zie het totaal niet zitten eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:04 schreef Viking84 het volgende:Ik ben nooit content met een 6, dat vind ik eigenlijk onvoldoende. 7 is normaal, 8 is streefcijfer en 9 is een supergrote verrassing
Ik heb 1 keer een 9 gehaald (in het eerste jaar
), daarna vooral achten, alleen ik denk dat t dit semester alleen maar zevens worden verder
verklaar je naderquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:12 schreef Dementor het volgende:
Ik haal graag een 7 of hoger omdat dit pluspunten oplevert
Een 6 is een 6, een 6 is meer dan de helft van de 10punts schaal. Is dus meer dan zatquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:04 schreef Viking84 het volgende:Ik ben nooit content met een 6, dat vind ik eigenlijk onvoldoende. 7 is normaal, 8 is streefcijfer en 9 is een supergrote verrassing
Ik heb 1 keer een 9 gehaald (in het eerste jaar
), daarna vooral achten, alleen ik denk dat t dit semester alleen maar zevens worden verder
Ligt er maar net aan bij mij. Als ik voor een vak keihard heb lopen leren en ik haal een 5,5 ->5,9 ben ik absoluut niet tevreden. Maar voor een vak als Frans wat ik maar half heb lopen leren en toch nog een 6,5 eruit sleep vind ik wel netjes van mezelfquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een 6 is bij mij voldoende, lager dan een 6 (vanaf 5,5) vind ik niet mooi, maar wel voldoende. Een 7 vind ik netjes, een 8
![]()
en een 9 ongeloofwaardig (en ik heb zowaar een 9 gehaald dit jaar
kon het nauwelijks geloven, leverde een 8,3 op voor het vak int otaal
)
Dan nog heb je slechts iets minder dan de helft fout. Vind ik niet getuigen van een goede kennis van zakenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een 6 is een 6, een 6 is meer dan de helft van de 10punts schaal. Is dus meer dan zatZit je onder de helft heb je een onvoldoende
![]()
Het tentamen bestond uit 40 multiple choice vragen. Ik had vorige keer nog een 8,8 voor zo'n tentamen, terwijl ik dacht dat ik het heel beroerd gedaan had. Nu was ik redelijk tevreden en zit ik daar gewoon ruim 2 punten onder. Ik was niet zo tevreden, maar zoals ik zei, de studiepunten zijn binnen.quote:
Het leuke van mensen is dat de een een strebertje is, de andere een perfectionist en de andere gewoon onzettend serieus bezig is en niet tevreden is met een beetje maar toch net wat meer wilt hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan nog heb je slechts iets minder dan de helft fout. Vind ik niet getuigen van een goede kennis van zakenOok al is een tentamen maar een momentopname, het geeft vaak wel een goede indicatie van de kennis die studenten hebben opgedaan...
Mis ik iets?quote:
Dacht ik ook altijd, tot je het met stage in de praktijk moet brengen en dan denk je fuck dit "komt me bekend voor" hoe zat het ook alweerquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het leuke van mensen is dat de een een strebertje is, de andere een perfectionist en de andere gewoon onzettend serieus bezig is en niet tevreden is met een beetje maar toch net wat meer wilt hebben.
Ik ben iemand die dan gauw tevreden is![]()
Kom op hee... je noemt een 6,5 een cijfer om niet over naar huis te schrijven. Een 3 of een 4 is een cijfer dat te zeggen, maar een 6,5quote:
Bij ons mag ik wel de oude tentamens + antwoorden ernaast houdenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus over iets meer dan een uur, en ik snap er geen reet vanEn geen open boek
Dat wordt een her in mei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |