Ik heb vrijdag ook Spaans, maar dat is best makkelijk oa paar werkwoordvormen en tot 1000 kunnen schrijven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Black_Tulip het volgende:
Dat had ik dus bij mijn tentamen Spaans receptief.. Gelukkig had ik toen nog niet zoveel geleerd, want het was vooral tekstverklaringVrijdag heb ik het tentamen productief en daar moet ik nog wel het een en ander voor leren. Dat ben ik dus nu aan het doen
![]()
... Jij hebt toch niet hetzelfde tentamen als ik he? Eerstejaars, van een tot vier in de Tennishal (waar is dat kreng eigenlijk, gewoon in ACLO?)?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag ook Spaans, maar dat is best makkelijk oa paar werkwoordvormen en tot 1000 kunnen schrijven.Gelukkig
GEEN woordjes meer die ik hoef te leren!! (niet veel iig).
Neuh.. ik heb het van 11:00 tot 12:00 in "de appel" (gedeelte van het Zernikecomplex).quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
... Jij hebt toch niet hetzelfde tentamen als ik he? Eerstejaars, van een tot vier in de Tennishal (waar is dat kreng eigenlijk, gewoon in ACLO?)?
Ik moet alle woordjes nog zien te leren. Ben benieuwd hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.
Noemen ze dat op andere scholen FSM (Financial services management). Nou ja, bij InHolland is dat in ieder geval een opleiding. En een vak, dat vorige week in een van mijn tentamens verwerkt zat. Bankwezen, verzekeringen enzo. Ik vond het in ieder geval best een interessant vak.quote:
tennishal is volgens mij rechts van je als je komt aanfietsen. Dus langs nask en nog vóór het bussenpleintjequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
... Jij hebt toch niet hetzelfde tentamen als ik he? Eerstejaars, van een tot vier in de Tennishal (waar is dat kreng eigenlijk, gewoon in ACLO?)?
Ik moet alle woordjes nog zien te leren. Ben benieuwd hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:08 schreef captain.lefteye het volgende:
Wel een ontzettend hoog gehalte Groningen hier trouwens
Nee is Financieel Management, boekhoudingquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Noemen ze dat op andere scholen FSM (Financial services management). Nou ja, bij InHolland is dat in ieder geval een opleiding. En een vak, dat vorige week in een van mijn tentamens verwerkt zat. Bankwezen, verzekeringen enzo. Ik vond het in ieder geval best een interessant vak.
Je was te laatquote:Op maandag 23 januari 2006 13:04 schreef Viking84 het volgende:
over een uurtje heb ik letterkunde vd vroegmoderne tijd
... Aha. Gewoon naar Zernike rijden en rondvragen dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tennishal is volgens mij rechts van je als je komt aanfietsen. Dus langs nask en nog vóór het bussenpleintjeik heb iig wel tentamens gehad in dat gebouw en ik ben ook vd RuG
Tennishal is bij de aclo. Gewoon het gebouw ingaan en dan linksaf, dan loop je recht op de hal af.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
... Aha. Gewoon naar Zernike rijden en rondvragen dus.
Dus toch in de ACLO. Tsjee, dan heb ik die plek al enkele malen mogen bewonderen. Wel een kutplek voor een tentamen zegquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tennishal is bij de aclo. Gewoon het gebouw ingaan en dan linksaf, dan loop je recht op de hal af.
De tentamenhal is de hal aan de rechterkant net voor het bussenplein.
ja, weet niet, daar kun je over twisten. Als je toch maar 1 keer in het half jaar tentamens hebt, kun je de rest van het jaar een beetje lopen lanterfanten en hoef je bij het maken van afspraken niet steeds rekening te houden met tentamens. Dat herinner ik me in ieder geval van de middelbare school. Er kon steeds weer een tentamen opduiken. Dan heb ik toch liever regelmatige perioden (en niet drie weken, das echt te snel achter elkaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:52 schreef Kirai het volgende:
Ik moet er iedere 3 weken aan gelovenDeze vrijdag weer woohoo. Toch is het beter om iedere 3 weken een tentamen te hebben dan in 5 achter elkaar denk ik zo. Tenminste ik ben er blij mee
* _Denker jaloers isquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* viking84 jaloers is
Die van mij zijn maandag om 10 uur voorbij
Ko_9 is ook jaloersquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef _Denker het volgende:
[..]
* _Denker jaloers is
Die van mij zijn woensdag om 1700 voorbij
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:03 schreef Ko_9 het volgende:
Morgen: Kansrekening&Statistiek
Dinsdag:River Engineering & Grondwatermechanica+Transport
Donderdag: Analyse2 & Dynamica
Vrijdag: Lineaire Algebra en Differentiaalvergelijkingen
Hopelijk haal ik 50% van deze tentamens, anders ga ik maar werk zoeken ofzo (heb al hbo-diploma op zak)
| 1 2 | 09:00-12:00 153031 Statistiek |
daar heb je een fotoboek voor he, voor antwoorden op deze vragenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef Sport_Life het volgende:
Feli!.
Waarom krijg je trouwens Fins op een "American studies" studie? Keuzevak ofzo?
Dankjequote:
Keuzevak inderdaadquote:Waarom krijg je trouwens Fins op een "American studies" studie? Keuzevak ofzo?
Goed ik krijg ook Chinees komende periode, maar da's een keuze vak hehe.
Open boek tentamens for the winquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:16 schreef SouthernSun het volgende:
krijg net een 8.5 terug voor mn laatste tentamen vorige weekheeft het toch nog nut gehad dat het open boek was, want had er het minst voor geleerd
Checkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:18 schreef Viking84 het volgende:
@ de mensen die denken dat een open boek tentamen per definitie een eitje is. Well, you're wrong. Je moet nog wel verdomd goed weten wat er in een artikel staat en waar je antwoorden op vragen kunt vinden, want alles ter plekke op zoeken, daar gaat doorgaans teveel tijd in zitten. Maar er kunnen natuurlijk uitzonderingen zijn
is idd niet altijd makkelijk. had vorige week 4 tentamens waarvan 3 open boek. nouja 1 daarvan ging dus goedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:18 schreef Viking84 het volgende:
@ de mensen die denken dat een open boek tentamen per definitie een eitje is. Well, you're wrong. Je moet nog wel verdomd goed weten wat er in een artikel staat en waar je antwoorden op vragen kunt vinden, want alles ter plekke op zoeken, daar gaat doorgaans teveel tijd in zitten. Maar er kunnen natuurlijk uitzonderingen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |