Ja dat is een nieuwe regeling hier. Geen idee waarom. Ben er niet heel erg blij mee.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]wij hebben pas in juni herkansingen van januari
nieuwquote:Op maandag 23 januari 2006 17:12 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ja dat is een nieuwe regeling hier. Geen idee waarom. Ben er niet heel erg blij mee.
Noh!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb mijn herkansing methodologie van gisteren gehaalden er is dus nog kans dat ik m'n bachelor dit jaar haal. Tot nu toe alles wel gehaald (geen lastige dingen meer). Hopelijk blijft dat aankomend semester zo
Vorig jaar al gehaald.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:55 schreef _Denker het volgende:
Nog meer mensen 411002 Finance & Accounting vandaag?
Nee 2e.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1e jaars zeker? Met het verschrijden der jaren heb ik steeds minder![]()
Dat hoorde ik inderdaad al. Maar jji moet 'm vanmiddag maken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:37 schreef _Denker het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Vergeer was 'ie makkelijker. Nu hebben we prof. dr. ir. Wouters
Nee, ik heb dit jaar (1e jaar) maar 1 tentamen, en die heb ik al gehad.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Moet jij er ook aan geloven?
Ik zit ook nog te wachten op de uitslag van een toets jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:17 schreef Dizzee het volgende:
ook zoiets ja, de uitslag die zo lang op zich laat wachten
Tenzij het onderzoeksrapport, wat we bij de presentatie moesten toelichten, niet goedgekeurd wordt. Dan kun je volgende week gewoon naar school om een nieuw rapport te fabriceren en het nog eens te presenteren.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog even 5 minuten presenteren en ben dan ook tot de 6e februari ofzo vrij.
Hier doen ze er soms 3 weken over...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een bliksemsnelle uitslagGisteren toets gemaakt, vanochtend om 9 uur cijfers al bekend. Maar de docent hoefde dan ook maar 10 tentamens ofzo na te kijken
Super
. Konden ze allemaal maar zo snel
8.6quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ik zit ook nog te wachten op de uitslag van een toets ja![]()
10 Tentamens in 1 week?!?quote:
Ik heb er twee moeten schrijven van allebei drie en een half kantje, ook in drie uur. Ging net goed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:27 schreef captain.lefteye het volgende:
Mijn 2e tentamen ging ook kut. Een essay van 4 kantjes schrijven binnen 3 uur is best wel lastig... Kwam dan ook niet echt aan mijn conclusie toe.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:44 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik heb er twee moeten schrijven van allebei drie en een half kantje, ook in drie uur. Ging net goed.
Kan je natuurlijk niet vertellen waar die van Black_Tulip over gaan, kan je wel vertellen waar ik 4 kantjes over vol moest schrijven, niet dat je daar ook maar iets hebtquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:14 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wtf waar moet dat over gaan dan?? Gelukkig hebben ze op het HBO niet van dat soort grapjes!
.
Vandaag Frans gehad, loop ik helemaal die werkwoordjes te leren blijkt 80% van het tentamen over andere dingen te gaan
Ik heb morgen ook ondernemingsrecht (herkansing). Vorige keer één punt te weinig gehaaldquote:Op maandag 23 januari 2006 13:31 schreef koentjuh18 het volgende:
Woendag belastingrecht II
Donderdag Ondernemings recht
Week erop Finacial Accountning II
Weer daarop B&ICT en Internal Control; Grondslagen
Druk dus de komende 3 weken
Nederlandsquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:03 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Wtf.. Wat voor tentamens zijn het dan?
CE?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:35 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Nederlands
Engels
Duits
MCV
Logistiek
Financieel Management
Commercieel
Sova
Bank en verzekeringswezen
ICT![]()
Het vak heet Cultuur, Kunst en Media en het is van American Studies. Het komt er dus op neer dat we tijdens de colleges onderdelen van de Amerikaanse geschiedenis/cultuur hebben behandeld door het 'bestuderen'quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:14 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wtf waar moet dat over gaan dan??
Dat had ik dus bij mijn tentamen Spaans receptief.. Gelukkig had ik toen nog niet zoveel geleerd, want het was vooral tekstverklaringquote:Vandaag Frans gehad, loop ik helemaal die werkwoordjes te leren blijkt 80% van het tentamen over andere dingen te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |