Zit er plutonium in jouw horloge voor die lichtgevende strepen?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:38 schreef Furious het volgende:
M'n pols is al onthaard door het horloge, ik heb dus nergens last meer van.
Hij doelt dus op dat er al zo vaak haartjes zijn verwijderd door zijn horloge, dat hij er nu geen last meer van heeft...quote:Op maandag 23 januari 2006 21:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zit er plutonium in jouw horloge voor die lichtgevende strepen?
Ja, en?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:08 schreef Meeg het volgende:
Ik heb gisteren een nieuw horloge gekregen, zo eentje van Fossil waarbij het horloge op het bandje zit zegmaar
Want? zegt het bandje iets over de staat van het horloge dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:28 schreef Agiath het volgende:
Ik heb nog een plastic bandje
Moet toch een keer een nieuw horloge gaan kopen denk ik
Meer over de volwassenheidquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want? zegt het bandje iets over de staat van het horloge dan?
ik ook, zo'n lorus, alleen ik heb daar geen haar meer over, lijkt haast alsof ik heb zitten spelen met het epileer apparaat van m'n zusjequote:Op woensdag 25 januari 2006 07:47 schreef DaMook het volgende:
Ik heb ook een stalen bandje (titanium) maar er zitten nog steeds haartjesen heb er nooit last van dat die er tussen gaan zitten
Ik een Seiko , maar er zit net zoveel haar als op mijn andere polsquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:07 schreef MrDrako het volgende:
[..]
ik ook, zo'n lorus, alleen ik heb daar geen haar meer over, lijkt haast alsof ik heb zitten spelen met het epileer apparaat van m'n zusje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |