So what? Omdat het Silvie's ex is?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:21 schreef BennyNL het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=maarten+atmodikoro+sylvie&btnG=Zoeken&meta=
Wat een agressieveling!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:18 schreef Razor21 het volgende:
Van der Vaart zo :
"Hey had je wat moet je hierkomen dan timmer ik je op je bek"![]()
Of jaloezie natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:34 schreef Socratestikel het volgende:
Ja, ach, 'waar rook is is vuur' zeggen wij thuis altijd.
Wel zeiken op van der Vaart, maar bij het WK sta je vooraan om hem aan te juichen zeker?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:23 schreef BennyNL het volgende:
[..]
kijk je eigen posthistorie er even op na aap![]()
Ja filmpjes wil ik zien.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is er overigens geen link naar het in OP verwezen filmpje.
Ik kan er niks aan doen maar ik vind die Rafael (Raffiequote:
Tsja Silvie heeft een een absolute voorkeur voor spelers van de 1e klasse, kijk maar naar haar 3 exen.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
So what? Omdat het Silvie's ex is?
Dus als jij met een mokkel een relatie krijgt is zij dus ook maar een hoer als ze een vorig vriendje heeft gehad![]()
En filmpje.. bosje bloemen, bonbons, een lief woordje, leuk kettinkje, een gave CD.. vrouw raakt opgewonden... seks..quote:Op maandag 23 januari 2006 12:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tsja Silvie heeft een een absolute voorkeur voor spelers van de 1e klasse, kijk maar naar haar 3 exen.
Maar dat is haar keuze, maakt haar niet direct een hoer...
Z'n vader is een kamper en z'n moeder een Catalaanse als ik me niet vergis.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:54 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Is hij nou echt een kampjoekel?
en dat zijn verdomd aardige mensen, en ja, ik ken ze persoonlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 12:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Z'n vader is een kamper en z'n moeder een Catalaanse als ik me niet vergis.
Maar is die vader echt een kamper dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
en dat zijn verdomd aardige mensen, en ja, ik ken ze persoonlijk
ze komen inderdaad van een woonwagenkamp, alhoewel, woonwagens zijn het allang niet meer, maar het zijn geen sterotype kampers. Gewoon normale mensen waar je opeen normale manier mee om kunt gaan..quote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Maar is die vader echt een kamper dan?![]()
Dan kan ik ook es doen tegen m'n broertje of ik er wat vanaf weet, aangezien meneer een lopende encyclopedie is.
Volgens hun wel.... kijk maar naar de wieletjes...... maar mooi dat je ding nooit en te nimmer verplaatst krijgtquote:Op maandag 23 januari 2006 13:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze komen inderdaad van een woonwagenkamp, alhoewel, woonwagens zijn het allang niet meer.
Het lijkt mij op zich wel een aardig ventje, lang niet zo'n kwal als het merendeel van de voetballers hier.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze komen inderdaad van een woonwagenkamp, alhoewel, woonwagens zijn het allang niet meer.
Ik ken ook aardige kampers, maar ik gaf slechts antwoord op de vraag van iemandquote:Op maandag 23 ja, maarnuari 2006 13:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
en dat zijn verdomd aardige mensen, en ja, ik ken ze persoonlijk
jouw naamquote:Op maandag 23 januari 2006 12:41 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar ik vind die Rafael (Raffie) echt net Bas Muis waar al het leuke, spontane en aantrekkelijk uit is gesloopt. Silvie is ook wat... wat te gemaakt.
Dat wil echter niet zeggen dat ik haar niet in elk gat zou uitwonen tot ze niet meer kan, mocht ik haar per ongeluk in bed aantreffen.
Hij heeft ook niet het postuur mee om in z'n eentje tegen 3 van die Tukkers te gaan flippenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel cool hoe Van der Vaart reageert op die voorbijgangers, lekker relaxed zonder echt over de rooie gaan.
Tukkersquote:Op maandag 23 januari 2006 13:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet het postuur mee om in z'n eentje tegen 3 van die Tukkers te gaan flippen
Dankje.quote:
wat ook mooi was geweest, als hij heel relaxed had gevraagd "sorry, wat zeg je ?"quote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Dankje.
Alleen vind ik dat-ie wel wat soft reageert, hij had best wat harder mogen roepen.
Nee, ik had ook niet echt de indruk dat die lui het goed konden verstaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef Socratestikel het volgende:
Dankje.
Alleen vind ik dat-ie wel wat soft reageert, hij had best wat harder mogen roepen.
En dat die boeren het nog een keer konden herhalen.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat ook mooi was geweest, als hij heel relaxed had gevraagd "sorry, wat zeg je ?"
Ik had na aanleiding van de OP toch het idee dat-ie iets deed van: 'JA WAT MAFKEES, NOU HIERKOMEN EN DAN BEUK IK JE KOP DOOR JE GULP.'quote:Op maandag 23 januari 2006 13:36 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nee, ik had ook niet echt de indruk dat die lui het goed konden verstaan.
Waarom zouden ze die niet kunnen krijgen? Ze gaan gewoon met 50 euro naar de hoeren, daar zit vast wel wat vergelijkbaars tussen. In feite zijn ze dan slimmer dan VDV, want die is veel meer kwijt per beurt.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef Scandalous het volgende:
Die boerenkneusjes mochten willen dat ze ooit een mooi meisje als Silvie konden krijgenDaar is natuurlijk niemand het hier mee eens, want we moeten haar natuurlijk wel allemaal een lelijk wijf vinden
jij hebt het foutquote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef Scandalous het volgende:
Die boerenkneusjes mochten willen dat ze ooit een mooi meisje als Silvie konden krijgenDaar is natuurlijk niemand het hier mee eens, want we moeten haar natuurlijk wel allemaal een lelijk wijf vinden
Ik heb net al gezegd dat ik haar zo zou doen.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef Scandalous het volgende:
Als ik die TV reclame zie waarin ze in die lange jas door de stad loopt twijfel ik toch lichtelijk.quote:
hij werd op dat moment geinterviewd door TV Noord Holland ...dus doorlopen was niet echt een optiequote:Op maandag 23 januari 2006 13:50 schreef Vipers het volgende:
Van der Vaart moet voortaan gewoon doorlopen en net doen alsof hij niks hoort.
Hoezo niet? Het was hooguit onbeschoft, maar het kon wel. En dan nog hij moet niet reageren op dit sorrt dingen. Ze zullen het blijven doen zolang hij blijft reageren.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij werd op dat moment geinterviewd door TV Noord Holland ...dus doorlopen was niet echt een optie![]()
Hij had gewoon moeten roepen: "Ik kan het weten, jij kan alleen maar fantaseren"quote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef Vipers het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het was hooguit onbeschoft, maar het kon wel. En dan nog hij moet niet reageren op dit sorrt dingen. Ze zullen het blijven doen zolang hij blijft reageren.![]()
dus die mensen van RTVNH stoppen een camera voor zijn neus en een microfoon er onder, vragen wat hij van Ajax vond, er loopt een kneus langs die wat roept en dan moet hij doorlopen en die gasten van RTVNH laten staanquote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef Vipers het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het was hooguit onbeschoft, maar het kon wel. En dan nog hij moet niet reageren op dit sorrt dingen. Ze zullen het blijven doen zolang hij blijft reageren.![]()
Denk je soms ook dat je Napoleon bent?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:59 schreef Trancelocator het volgende:
Die supporters waren gewoon mensen van TV Noord Holland. In navolging van hun Engelse collega's, een sterk staaltje undercoverjournalistiek. Alhoewel, sterk, de reactie van VdV was dus een beetje soft.
Ben jij Atmodikoro?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik weet wat het probleem is van al die Sylvie haters.
Ze is de vriendin van een (ex) Ajax speler, en iedereen die aanpapt met Ajaxcieden is in hun ogen een hoer. Nu ben ik ook op zijn zachtst gezegd geen Ajax fan, maar dat gaat me toch te ver.
Sylvie is een lust voor het oog, ik kon het er wel op
Sacre coeur, oui!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:13 schreef cultheld het volgende:
Denk je soms ook dat je Napoleon bent?
Te lang.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij had gewoon moeten roepen: "Ik kan het weten, jij kan alleen maar fantaseren"
In de verste verte niet, maar mijn verhaal is gewoon waarquote:
n00bquote:Op maandag 23 januari 2006 18:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kan het bestand niet afspelen. Kan een of meer vereiste codecs voor het afspelen van het bestand niet vinden.
WTF. Hoe los ik dat op
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef Chanandler het volgende:
Sylvie heeft een broer in amsterdaaaaaam
(2x)
Sylvie Meis is familie van je?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:18 schreef Razor21 het volgende:
Tjeezzz dat is zo 2005.
Gisteravond op RTV Noord Holland interview met van der Vaart bij het FC Twente Stadion.
Lopen een paar van die kansloze boeren langs zij zo van :
'Heeeeey Silvieeeeeeeee is een HOEEEEEEEEEEEEEEEEEER"![]()
Van der Vaart zo :
"Hey had je wat moet je hierkomen dan timmer ik je op je bek"![]()
En weg waren die gasten.![]()
Laat lekker iedereen in zijn waarde zeg![]()
Waarom moeten er altijd familie leden bij betrokken worden zeg![]()
Zo dit wou ik ff kwijt
Hij zei t alleen zo zacht dat ze t nooit konden horen, laf hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:40 schreef kevin85 het volgende:
Ik had het ook gezien, goede actie van vdv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |