Volg je ook even je eigen advies op?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
ja, godverdomme leer nederlands of ga ergens anders schreeuwen ik ben hier bezig met me opdrachten zodat ik zodrekt naar huis kan![]()
![]()
Batavieren opleiding zeker (en ik maar denken dat die hutten van leem bouwden...quote:Op maandag 23 januari 2006 12:00 schreef Razor21 het volgende:
Een stal te maken? WTF volg jij voor opleiding??![]()
Wow, dus dat is net iets slimmer dan een kapster, geloof ik?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
@ NJ
stond ie in onz dan?![]()
@ nokill
mts, het zullen wel niveau 1 leerlingen zijn![]()
zelf ben ik uiteraard niveau 4![]()
dat is niveau 1/2quote:Op maandag 23 januari 2006 12:02 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Wow, dus dat is net iets slimmer dan een kapster, geloof ik?
thuis heb ik wel een pc, met de programma's die ik nodig heb, maar ik moet me uren op school ook vullen nietwaar?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:01 schreef EdwardSeepers het volgende:
Paupers die thuis geen PC hebben en daarom op school werken.
En dan gaan klagen over andere die schreeuwen, omdat hij naar 'huis' toe wilt zo snel mogelijk, maar ondertussen wel op Fok! zn tijd verdoet.
ja...quote:Op maandag 23 januari 2006 12:00 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Volg je ook even je eigen advies op?
ik werktuigbouwkunde, hun blijkbaar bouwkunde ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 12:00 schreef Razor21 het volgende:
Een stal te maken? WTF volg jij voor opleiding??![]()
ga jij ook nog maar hard nederlands leren...nederlands tikken kan je nog niet goedquote:Op maandag 23 januari 2006 12:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat is niveau 1/2
wat is jouw opleiding?
[..]
thuis heb ik wel een pc, met de programma's die ik nodig heb, maar ik moet me uren op school ook vullen nietwaar?
[..]
ja...
[..]
ik werktuigbouwkunde, hun blijkbaar bouwkunde ofzo![]()
als je het al weet, waarom vraag je het danquote:Op maandag 23 januari 2006 12:10 schreef melluk het volgende:
[..]
ga jij ook nog maar hard nederlands leren...nederlands tikken kan je nog niet goed
hun bouwkunde?? bezitten ze bouwkunde ofzo?
of bedoel je , zij bouwkunde ofzo
Als je anderen gaat afzeiken, gebruik dan ook hoofdletters aan het begin van een zin. En goed gebruik van leestekens zou ook mooi zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:10 schreef melluk het volgende:
[..]
ga jij ook nog maar hard nederlands leren...nederlands tikken kan je nog niet goed
hun bouwkunde?? bezitten ze bouwkunde ofzo?
of bedoel je , zij bouwkunde ofzo
dat heet een retorische vraag:Dquote:Op maandag 23 januari 2006 12:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als je het al weet, waarom vraag je het dan![]()
btw, de volgende keer zorg ik dat me post 100% faudfry is, goed?
*naar huis toe gaat
En voor jou geldt hetzelfde.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:19 schreef melluk het volgende:
van mij hoef je de volgende post niet 100% faudfry te maken....maar zeur dan niet over andermans taalgebruik als je het zelf ook niet altijd 100% onder de knie hebt...
*mompelt iets van: de pot verwijt de ketel dat......*
*mompelt nog iets van: haal eerst de balk uit je eigen oog....eer je de splinter ......*
met de slinger aan de zijkant, weet je toch?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:20 schreef N.icka het volgende:
Hoe start je een autocad dan op?
ik zat voor school te werkenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:22 schreef Skv het volgende:
Er zitten een paar boeren bij jou op werk een stal te bouwen?
Waar werk jij in godsnaam?
start>programma's>autocad>autocad2006quote:Op maandag 23 januari 2006 12:20 schreef N.icka het volgende:
Hoe start je een autocad dan op?
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:05 schreef kanovinnie het volgende:
ik werktuigbouwkunde, hun blijkbaar bouwkunde ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |