2 jaar terug was het wel vaak zo ergquote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
en toch komt het de laatste tijd niet meer zo vaak voor, dacht ik zelf.
Tuurlijk welquote:Op maandag 23 januari 2006 11:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
wou ie niet schtarte ijsmeis
de honda!
"Aanrijding." Duidelijk weer een komplot der illuminati. Deze gebruiken de trein om nazi-goud en kunstschatten te vervoeren naar andere oorden.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:07 schreef Aurelianus het volgende:
Ik moest laatst voor de eerste keer weer in tijden met de trein. Dit keer voor een tentamen. Is er net een kwartier eerder ofzo een aanrijding geweest op mijn traject. Zuur.
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar gratis met het OV of 40 euro in de week. Mijn keuze is snel gemaakt.
Zal je altijd zien, zoiets.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:07 schreef Aurelianus het volgende:
Ik moest laatst voor de eerste keer weer in tijden met de trein. Dit keer voor een tentamen. Is er net een kwartier eerder ofzo een aanrijding geweest op mijn traject. Zuur.
Studeer je aan de HAN?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
Uiteindelijk na 40 minuten kwam dan eindelijk mijn trein er toch aan, maar wat deed ie daarna weer, stilstaan in Arnhem. (terwijl ik net één station verder moest zijn).
Klare taal.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga dan gewoon met de auto.
Hier rijdt geen Connexxion, maar Arriva. En daar heb ik zelden problemen mee.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:21 schreef Argento het volgende:
Zelden gezeik met NS. Connexxion is een grotere vijand.
Ik vermoed het, jij zegt het.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:11 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
"Aanrijding." Duidelijk weer een komplot der illuminati. Deze gebruiken de trein om nazi-goud en kunstschatten te vervoeren naar andere oorden.
Nou, tussen Nijmegen en Arnhem was er zelf eigenlijk niets. Maar daar ging het jammer genoeg ook verkeerd.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:06 schreef Wriker het volgende:
Tja, als er een defecte trein net op een lullig punt staat waardoor andere treinen er niet langs kunnen, dan doe je daar weinig aan. Kan gebeuren. Als je met de auto in een file terecht komt zit er ook niets anders op dan wachten.
Ik weet niet of je langs Velp bent gekomen, maar ik heb gezwaaid!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is de aller aller aller aller eerste keer dat ik ga klagen over treinen (dacht ik zo)
Maar wat is/was het vandaag kut!
Ik sta netjes op mijn trein te wachten totdat de fijne "Ding Dong!" weer kwam.
Great, hij reed niet vanwege een té erge vertraging.
Een andere trein zoeken dus, maar kut! Weer die fijne "Ding Dong!".
Geen enkele trein richting Arnhem/Zutphen reed!
Uiteindelijk na 40 minuten kwam dan eindelijk mijn trein er toch aan, maar wat deed ie daarna weer, stilstaan in Arnhem. (terwijl ik net één station verder moest zijn)
Ik heb 15 minuten gewacht en ben uiteindelijk maar uitgestapt en heb de bus gepakt.
Want die rijden tenminste wél fatsoenlijk.
En nou hopen dat dat gedoe over is, want ik moet zo weer richting huis.
Daar heb je eigenlijk wel een punt, ik heb nu een auto maar ook nog een OV en die gebruik haast nooit meer.....ik ga op rustige uren toch maar wat vaker met de trein indien ik ergens moet zijnquote:
Gladde wegen + auto + vrouw? Dan was er nu waarschijnlijk een vacature geweest voor een nieuwe PUB mod.quote:
Dat schijnt redelijk gewoon te zijn daar, omdat Arnhem-Duiven zo enorm druk is in de spits, komer er vertragingen omdat die mensen niet snel in/uit kunnen stappen omdat de gangpaden ook vol staan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb minimaal 4 keer per week vertraging op het stukje Aalten - Winterswijk (De laatste 2 stations van het Traject Arnhem - Doetinchem - Winterswijk). 10 minuten.
Vanmorgen was het ook weer raak, de trein kwam een kwartier te laat het station binnen rijden.
Een half uur te laat op school is niet zo erg. Maar de trein bleef vervolgens nog 20 minuten wachten op een trein uit Winterswijk die uiteraard ook te laat kwam.
Daardoor miste ik bijna de volgende trein die ik moet halen om de bus naar Enschede te nemen.
Dit keer dan toevallig geen uur te laat op school maar het gebeurd verder wel regelmatig.
De Syntus heeft er een zooitje van gemaakt![]()
Daar noem je ook een stad!quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:31 schreef Muck het volgende:
Het openbaar vervoer rond/in Arnhem is gewoon en chaos.![]()
constant vertragingen, treinen die uitvallen, machinisten die kwijt zijn...
Connexionquote:Op maandag 23 januari 2006 12:21 schreef Argento het volgende:
Zelden gezeik met NS. Connexxion is een grotere vijand.
K heb altijd de sneltrein, en die is altijd zo volquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik zit gewoon altijd in me eentje bij zon 4-stek. Heen en terug. Alleen jammer dat ie terug af en toe vertraging heb en ik mijn aansluiting mis.
Gaat er ook een sneltrein danquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:11 schreef Slicky het volgende:
[..]
K heb altijd de sneltrein, en die is altijd zo vol![]()
Nouja... Het is pas n sneltrein vanaf hoorn heen, en terug een sneltrein tot hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:13 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Gaat er ook een sneltrein dan
Smorgens vanaf enkhuizen zeker?
Ik moet naar Enkhuizen toe
Ik zit dan ook elke dag in de stoptreinquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Slicky het volgende:
[..]
Nouja... Het is pas n sneltrein vanaf hoorn heen, en terug een sneltrein tot hoors'ochtends reidt ie en s'middags om 16.25, 16.55, 17.25, en 17.55 d8 ik... Dan doet ie er precies n uur over
Wat moet je trouwens doen in Enkhuizen![]()
Ik weet het, ik woon alleen niet in Enkhuizen, maar in Warmenhuizen, 1.5 uur reizenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:59 schreef Slicky het volgende:
Aon AMsterdam, ff voorbij duivendrecht met de metro...
half enkhuizen werkt bij de draka man
Ook 1,5 uur heen en 1,75 uur terug?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:33 schreef Slicky het volgende:
1.5uur, same here
Ben je nog maar net begonnen dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:43 schreef Slicky het volgende:
soms wel is 2.00 terug
NS HÉ?
Moet nog tot juli
Dat komt vooral doordat Arnhem eigenlijk een perron te weinig heeft, en er constant gezeik is tussen ProRail, NS Stations en de gemeente over hoe en waar dat perron nou moet komen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:31 schreef Muck het volgende:
Het openbaar vervoer rond/in Arnhem is gewoon en chaos.![]()
constant vertragingen, treinen die uitvallen, machinisten die kwijt zijn...
geloof me.. in winschoten is er 1 gast bij die maar niet wil stoppen.. blijkbaar vind hij het leuk om tegelijk met de aankomst van de trein weg te gaan, zodat iedereen die naar de bus loopt, hem uit de remise ziet komen. Vervolgens moet hij weer voor het station langs, maar stoppen voor de extra passagiers, ho maar.. Okee, er staat officeel geen halte, maar als er 20 mensen langs de weg staan te zewaaien dat ze mee willen, kun je toch wel stoppen? Er zitten mensen bij die als ze die bus missen, een uur moeten wachten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
Met de bussen van Arriva heb ik nou (bijna) nooit problemen. Op gisteren na dan.
Lijn 10?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:22 schreef Bensel het volgende:
[..]
geloof me.. in winschoten is er 1 gast bij die maar niet wil stoppen.. blijkbaar vind hij het leuk om tegelijk met de aankomst van de trein weg te gaan, zodat iedereen die naar de bus loopt, hem uit de remise ziet komen. Vervolgens moet hij weer voor het station langs, maar stoppen voor de extra passagiers, ho maar.. Okee, er staat officeel geen halte, maar als er 20 mensen langs de weg staan te zewaaien dat ze mee willen, kun je toch wel stoppen? Er zitten mensen bij die als ze die bus missen, een uur moeten wachten.
nee, moet n heel schooljaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ben je nog maar net begonnen dan?
\En ik heb 1 keer 2,5 uur vertraging gehad op 1 dag, das pas erg
Updatequote:Op maandag 23 januari 2006 12:07 schreef Aurelianus het volgende:
Bush...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:08 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Update
Vandaag had ik mijn tweede tentamen en wederom is er een aanrijding gebeurd. Het is me duidelijk dat iets of iemand me probeert te dwarsbomen.
Ik zat meer te denken aan een samenzwering van Zionisten, maar Bush komt daar ook wel bij in de buurt.quote:
Je bedoelt in de kou staan lijden!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:23 schreef sugarnieuws het volgende:
wat nou als er geen treinen waren? Dan zou je met de benenwagen/fiets/auto/vliegtuig/helikopter/space shullte moeten. Zijn zijn er, maar je bent afhankelijk. Net zoals dat het niet altijd mooi weer zullen de treinen ook niet altijd op tijd rijden. Het is rot, maar je kan er net zoals het weer niets aan doen. Gewoon niet druk maken erom. Heb je ff lekker uit kunnen rusten toch hehe.
Niet als je naar nieuwe, of boven pekela moet.. dan kun je een uurtje wachtenquote:
Ohja, dat zal me een brakke verbinding zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
Niet als je naar nieuwe, of boven pekela moet.. dan kun je een uurtje wachten
Wegens het totaal onbereikbaar zijn van Eindhoven had omreizen niet erg veel zin.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohja, dat zal me een brakke verbinding zijn.![]()
Vandaag was weer lekker. 08.34 trein Utrecht CS - Eindhoven zou eerst niet naar Eindhoven gaan wegens een storing. Dus Tilburg dan maar.
Ik ben NS'er dus ik kan zo ergens anders heen gestuurd worden na contact met de planning.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:19 schreef MREn het volgende:
[..]
Wegens het totaal onbereikbaar zijn van Eindhoven had omreizen niet erg veel zin.
Ach, beter dan storingen in later toegevoegde kasten zodat ze onbekend zijn voor de brandweer en ook geen brandmelder hebben terwijl een experimentele techniek wordt gebruikt die voor het eerst -onterecht- ondergronds wordt toegepast met als resultaat dat er vier treinen twee uur stil staan in een lange tunnel zonder airco, met 550 man in een IRM-viertjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben NS'er dus ik kan zo ergens anders heen gestuurd worden na contact met de planning.Overigens was de stroomstoring bij vetrek "ineens" verholpen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |