http://www.large.nlquote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waar kopen ze die rotzooi in godsnaam
Deliciousquote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waar kopen ze die rotzooi in godsnaam
quote:
Krijg je van die reacties: "En de andere 8 redenen? "quote:Op maandag 23 januari 2006 10:59 schreef SlaadjeBla het volgende:
[afbeelding]
Wel een beetje nerderig![]()
Die wil ikquote:Op maandag 23 januari 2006 11:02 schreef Aventura het volgende:
Ik vind sommige anders wel hilarisch hoor. Die van tshirthell bijvoorbeeld
[afbeelding]
Dat is nou weer eentje die je NIET zelf moet laten bedrukken.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vriend van me heeft een shirt laten druk met in het wit: MILFHUNTER erop.
Die is wel lachen, maar niet van die shirts die iedereen aan heeft, die sucken.
andere acht soortenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:03 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Krijg je van die reacties: "En de andere 8 redenen? "
Uhuh, het verschil met een gedrukt (goede kwaliteit) en een shirt uit de winkel wat precies hetzelfde kost is 10 euro...quote:Op maandag 23 januari 2006 11:05 schreef Mdk het volgende:
[..]
Dat is nou weer eentje die je NIET zelf moet laten bedrukken.
Staat zo sloeberiger als je dan zelf zo'n ding laat drukken, terwijl er ook echt vette shirts met MILFhunter erop worden gemaakt.
Zie gemiddelde kledingzaak 2004quote:Op maandag 23 januari 2006 11:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Uhuh, het verschil met een gedrukt (goede kwaliteit) en een shirt uit de winkel wat precies hetzelfde kost is 10 euro...
Mag jij me een site geven waar ze zulke shirts verkopen....
Idd, geloof dat ze die shirts overal verkochten. Zag ze op een gegeven moment zelfs bij de dump geloof ik.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zie gemiddelde kledingzaak 2004
een beetjequote:Op maandag 23 januari 2006 10:59 schreef SlaadjeBla het volgende:
[afbeelding]
Wel een beetje nerderig![]()
die ken ik als:quote:Op maandag 23 januari 2006 10:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik heb nog ergens een shirt liggen met de tekst.
"Je moet niet dronken dat ik denk ben"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |