echte koude met sneeuw en ijs,quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:48 schreef popolon het volgende:
't Moet koud zijn, je leeft in Nederland.
Wat heb mensen liever?
Zo'n irritante, druilerige, slappe regenwinter of een echte koude winter met sneeuw en ijs?
Ik zou het wel weten.
-10 minimaal en een lekker zonnetje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
echte koude met sneeuw en ijs,
meer pret plus mijn werk gaat stukken beter dan met regen..
Geen verwarming ??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:26 schreef Orcaman1984 het volgende:
Zelfs hier binnen is het f*cking koud![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
inderdaad!
lekker koud, blauwe lucht en zon
Verdronkt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:34 schreef Sebasser het volgende:
het ijs is wel hard genoeg op de meeste plekken ondanks de jongen die er verdronkt en onderkoeld was enzo.. (kleine slootjes..)
Ik heb ook nooit van dat woord gehoordquote:
Dus dat is als je bezopen verzuipt? Verzopen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:39 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Kruising tussen:
Verdrinkt > verdronken
Drinken > verdronken
Ja, Rita Verdronkt, je weet toch.quote:
Juischt!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:44 schreef moemoe het volgende:
Ja! Het is TE koud! Zelfs met een dikke trui en de verwarming aan heb ik het koud. De winter mag nu echt wel eens voorbij zijn. Ik begin het nu een beetje zat te worden. 20 maart begint de lente eindelijk, maar dat lijkt nog zo ver vooruit. Het blijft in ieder geval steeds langer licht, dus het gaat er wel enigszins op lijken dat het goede weer eraan komt. De donkere dagen in combinatie met de kou zijn echt deprimerend.![]()
Hier ook, hier óók !!!! Hittegolf héééél lang heerlijk warmquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:07 schreef JapyDooge het volgende:
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
IK WIL ZOMER!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:28 schreef MaLo het volgende:
Mijn dochtertje had vandaag blauwe wangen van de kou en toen moest ze huilen
Kou
De hongerwinter meegemaakt? jij?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:20 schreef Djaser het volgende:
Stelletje aanstellers hier zeg. Ik herinner me de hongerwinter nog, dat was pas koud
Open je eigen Klaagbaak topique !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:28 schreef MaLo het volgende:
Mijn dochtertje had vandaag blauwe wangen van de kou en toen moest ze huilen
Kou
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |