Ikke niet hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:58 schreef thefunny het volgende:
Iedereen fietst rond met verschrompelde piemeltjes van de kou!!
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:07 schreef beestjuh het volgende:
[..]
* weer terug is *
OK, toch wel erg fris.
juist!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:05 schreef Debs het volgende:
Stel je niet zo aan! Is het een keer winter, zit iedereen nog te zeiken! Wees blij dat het niet heel de dag regent! Koop gewoon een fatsoenlijke jas, sjaal, handschoenen en muts.![]()
Precies vin ik nu ook...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:05 schreef Debs het volgende:
Stel je niet zo aan! Is het een keer winter, zit iedereen nog te zeiken! Wees blij dat het niet heel de dag regent! Koop gewoon een fatsoenlijke jas, sjaal, handschoenen en muts.![]()
En een donzen of bontgevoerde bodywarmerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:05 schreef Debs het volgende:
Ja. Ergens in de Nieuwe IJstijd ofzo. Niet deze winter.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef B_BOY het volgende:
binnenkort elfstedentocht.
Je kan wel hendig sjiek slippen op al die bevroren plassen op de weg!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:42 schreef Maikuuul het volgende:
Vanmorgen was wel koud op de brommer :/ wel kut
een ijsbaan die "los gaat"?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:41 schreef tuut84 het volgende:
ik hoop dat de ijsbaan los gaat. mooi bier drinken. heujjj
Haha, het zal ook eens niet hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:41 schreef tuut84 het volgende:
ik hoop dat de ijsbaan los gaat. mooi bier drinken. heujjj
Had je maar een trui moeten aantrekkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:32 schreef -AnneX- het volgende:
fuck man, cooper test lopen op -9 in t-shirtje is toch niet echt lekker
Enkeltje Oostenrijk dan maar!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:30 schreef massy het volgende:
Kheb t koud![]()
Ik haat kou![]()
De kou is alleen leuk als het sneeuwt![]()
IK WIL SNEEUW![]()
Pas maar dat niet iemand drugs in je tas heeft gestop terwijl je dat ijsje betaalde.quote:Op woensdag 25 januari 2006 06:12 schreef Libris het volgende:
Hmmmz, net terug van lunch, ijsje op, lekker 28 graden
quote:Zonnig, temperatuur overdag rond het vriespunt en 's nachts lichte tot matige vorst. Vanaf zondag iets minder koud.
maar bij jou is de hoge vochtigheidsgraat een probleem met 28 graden...quote:Op woensdag 25 januari 2006 06:12 schreef Libris het volgende:
Hmmmz, net terug van lunch, ijsje op, lekker 28 graden
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vrijdag, zaterdag en zondag worden nog mooie koude zonnige dagen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:59 schreef Tigger-Style het volgende:
Ik heb vannacht met mijn skipak aangeslapen (heb boven in slaapkamer geen verwarming) alleen beneden gaskachels) Zo koud was het....en hier op mijn werk is het ook niet bepaald lekker warm
Weeknie, toen sliep ik nogquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:04 schreef Stansfield het volgende:
Het was wel fokking glad vanochtend.
ik slaap meestal naaktquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
![]()
Ik slaap ondanks de vorst nog steeds met een raam open......en slaap 's nachts met alleen een t'shirt aan
Heeft jouw kapsel invloed op het weer in Nederland?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:23 schreef iamredleader het volgende:
Het is nu kouder van vanochtend, maar misschien heeft dat wat met m'n korte kapsel te doen![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Heeft jouw kapsel invloed op het weer in Nederland?
Oorwarmers dan voel je de kou niet zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:23 schreef iamredleader het volgende:
Het is nu kouder van vanochtend, maar misschien heeft dat wat met m'n korte kapsel te doen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |