abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34366962
Sorry hoor... dit topic zal wel binnen no-time gedumped worden in TRU maar ik moet het toch even kwijt en dit lijkt me toch ECHT de juiste plek.

Om de TT een beetje kracht bij te zetten moet ik eerst een paar dingen over mezelf kwijt:
- Ik spreek vloeiend Engels (Amerikaans) doordat de meeste van mijn jeugd-vriendjes op een internationale school zaten dus het is niet dat ik ze niet begrijp qua taal;
- Ik ben in Amerika geweest en heb de mensen ervaren. Het is dus niet zo dat ik ze niet ken als volk zijnde;
- Gezien m'n vaders beroep (voor pensioen) was een groot deel van de vriendenkring (welvarend) Amerikaan. M'n vader was een hooggeplaatst persoon in een Amerikaans bedrijf (iets met olie).
- Als individu vind ik bijna elke Amerikaan top! Het gaat mij er juist om wanneer ze beslissingen als een groep maken en de druk die dollars op die beslissingen uitvoeren. Kort gezegd... Corruptie (barebear with me now).

Dan nu mijn volgende brainfarts (gedachtenflarden):
- Amerika heeft sinds WW2 geen oorlog verklaard aan een land maar zijn "preventief" gegaan;
- Geen van de landen die Amerika aanviel na WW2 heeft Amerika aangevallen;
- Amerika is de grootste vervuiler met slechts een fractie van de wereldbevolking;
- Amerika heeft z'n land afgepakt en preken democratie en vrijheid;
- Uit de naam van democratie en vrijheid geeft Amerika dagelijks meer aan wapens uit dan menig land in de EU in een jaar doet;
- Amerika gebruikt / maakt berdrijven uit / in de burgersector om het leger te ondersteunen (schone toiletten, gepoetste schoenen, menu a la carte, schone en gestreken kleding zijn niet meer de verantwoordelijkheid van de soldaat maar van een aangenomen bedrijf). Hierdoor kost bezuinigen op het defensie-budget veel banen en zal het defensie-budget dus alleen maar toenemen;
- Er duidelijke bewijzen zijn dat Amerika al minstens 40 jaar bezig is met het opzetten van "One super power that dominates the World". Het enge is dat in het verleden er altijd één aanwijsbare slechterik was. Hooguit 8 jaar en het beleid wordt door een andere marionet "geleid". Amerika heeft de koude oorlog gewonnen en is sindsdien niet meer gestopt... het levert veel teveel geld op om geen oorlog te voeren;
- Ze maken KUT-auto's;

Het fijne van Amerikanen:
- Nogmaals... Individueel zijn het echt toffe mensen;
- Ze zijn een natie zijn die gedreven is door individuele hebzucht. Wat ze ook proberen te bereiken; de geschiedenis heeft uitgewezen dat er altijd wel iemand is die meer wil. De attitude "Bigger, better, stronger" helpt hun gigantisch richting hun ondergang / wederopstand;
- Waren het niet Amerikanen met de meeste wapens dan waren het wel anderen dus mijn haat is niet gericht op het feit dat het Amerikanen zijn maar meer op de mens zelf.

Dat laatste is vooral hetgeen waar ik zo depressief van wordt... dat het feitelijk niet uit zou maken WIE er de meeste wapens heeft ... er wordt (net zoals in de strips) toch altijd wel gestreefd naar werelddominatie. Net zoals Hitler, Napoleon, de Ceasars, etc, etc... de Amerikanen hebben het alleen de 21ste eeuw ingetrokken. Resistance is Futile ... prepare to be assimilated (het feit dat ik dit zo zeg zegt wel wat over het Amerikaanse media-apparaat trouwens).

[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 23-01-2006 15:57:56 ]
Calm down, please!
  Moderator / Redactie FP maandag 23 januari 2006 @ 01:55:43 #2
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34367076
En nog snap ik niet waar je met je topic naartoe wilt...

Of had je gewoon ff zin om kansloos te klagen omdat het weekend alweer afgelopen is?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 23 januari 2006 @ 01:56:04 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_34367083
I'm so like, what's your problem?
It's like, there are more important things, like, how's business?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 23 januari 2006 @ 01:56:58 #4
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34367098
Maar ze hebben wel ESPN.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 23 januari 2006 @ 01:57:39 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34367110
USA op vakantie gaan is er wel puik
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator / Redactie FP maandag 23 januari 2006 @ 01:57:43 #6
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34367112
quote:
Op maandag 23 januari 2006 01:56 schreef popolon het volgende:
Maar ze hebben wel ESPN.
hoi popo
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 23 januari 2006 @ 01:58:13 #7
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34367118
quote:
Op maandag 23 januari 2006 01:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

hoi popo
Hoi.

Jammer van Colorado gisteren.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34367137
Nog zo'n ding wat ik haat aan de mens:

bezuinigen op denken... gewoon maar doen.

Sterker nog: Doen voordat je denkt.

Amerikanen spannen de kroon, zetten de trend. Jeugdigde Nederlandertjes volgen.
Nog even en iemand vermoorden is hier een grotere rage dan in Amerika ... hier is er immers geen doodstraf en de tijd dat je "moet zitten" valt doorgaans ook best mee. Gelukkig zou je nog kunnen Fokken.

Maar kommaar op met de reakties binnen 0.1 seconde ... laat het vooral niet op je inwerken... Daar hebben jullie Hollywood voor.

Heil Schwarzenegger! ... he went to the land of the promised!
Calm down, please!
  maandag 23 januari 2006 @ 02:00:35 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_34367147
Ik ben het overigens, like, helemaal met de TS eens.
En waarom praten ze altijd zo hard

Omdat hun ouders dat ook doen
De meeste Europeanen praten met lucht in hun stem, die vieze stink-Amerikanen raggen er alleen maar een soort luidruchtig 'wèèèh wèèèh wèèèh' uit.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 23 januari 2006 @ 02:01:15 #10
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34367154
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:00 schreef APK het volgende:
Ik ben het overigens, like, helemaal met de TS eens.
En waarom praten ze altijd zo hard

Omdat hun ouders dat ook doen
De meeste Europeanen praten met lucht in hun stem, die vieze stink-Amerikanen raggen er alleen maar een soort luidruchtig 'wèèèh wèèèh wèèèh' uit.
weeeh weeeh weeeh
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 23 januari 2006 @ 02:03:21 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_34367180
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:01 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

weeeh weeeh weeeh
Nee: 'wèèèh wèèèh wèèèh'
  maandag 23 januari 2006 @ 02:04:24 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34367198
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:03 schreef APK het volgende:

[..]

Naar de dierentuin geweest in de VS zeker?

Of Alabama?
pi_34367227
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:03 schreef APK het volgende:

[..]

Nigga ya jus know you gotta step back, son. I'll burst your bubble right in front of that little miss camel toe you got there hiding behind ya. You should reconsider, biatch... don't force me to aks you to point Iraq out on a map! I'll educate y'ass, homie!
Calm down, please!
pi_34367262
Mooi gemaakt filmpje in dat true topic ja.
  maandag 23 januari 2006 @ 02:12:33 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_34367284
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:04 schreef popolon het volgende:

[..]

Naar de dierentuin geweest in de VS zeker?

Of Alabama?
Nee op vakantie in Thailand.
Je hoort die kut-Amerikanen overal bovenuit blèren.
  maandag 23 januari 2006 @ 02:14:06 #16
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34367295
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:12 schreef APK het volgende:

[..]

Nee op vakantie in Thailand.
Je hoort die kut-Amerikanen overal bovenuit blèren.

Ga eens naar Lorett, wie hoor je daar dan.
  maandag 23 januari 2006 @ 02:15:06 #17
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_34367308
De USA is een hedendaagse versie van het Romeinse "divide et impera": een gigantisch groot land, en een volledig individualistische ideologie die het eigenbelang boven het collectieve belang stelt.

Met als gevolg dat je in Amerika amper het soort van massale demonstraties van het volk zal zien die je bv. in Europa wél ziet (zie de demonstraties tegen de Irak-oorlog, met bv. in Spanje en Italië miljoenen deelnemers, denk ook aan de indrukwekkende beelden van de ettelijke miljoenen mensen die in Spanje op straat kwamen na de terroristische aanslagen in Madrid... dat soort beelden zie ik nou eens nooit uit Amerika komen, en het verbaast me niks.)
---verdwijnt---
  maandag 23 januari 2006 @ 02:18:49 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_34367342
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:14 schreef popolon het volgende:

Ga eens naar Lorett, wie hoor je daar dan.
Waarschijnlijk Engelsen en Nederlanders

Maar die zijn bezopen en ze schreeuwen.
Die vieze hoeren-Amerikanen ontkom je niet aan als je gewoon nuchter aan je ontbijt zit.
Het interesseert mij, like, geen ene fuck dat zij , like, the most amazing, like, dive trip hebben gedaan om een paar, like, goudvissen te zien.

Bleuuuurgh.
pi_34367349
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:15 schreef Clourhide het volgende:
De USA is een hedendaagse versie van het Romeinse "divide et impera": een gigantisch groot land, en een volledig individualistische ideologie die het eigenbelang boven het collectieve belang stelt.

Met als gevolg dat je in Amerika amper het soort van massale demonstraties van het volk zal zien die je bv. in Europa wél ziet (zie de demonstraties tegen de Irak-oorlog, met bv. in Spanje en Italië miljoenen deelnemers, denk ook aan de indrukwekkende beelden van de ettelijke miljoenen mensen die in Spanje op straat kwamen na de terroristische aanslagen in Madrid... dat soort beelden zie ik nou eens nooit uit Amerika komen, en het verbaast me niks.)
Dat heeft dan ook van alles te maken met het fantastische media-apparaat waarover Amerika beschikt.
En nogmaals... al waren het de Russen, Chinezen, Duitsers of Nederlanders ... macht is kennelijk te aantrekkelijk voor elk mens.
Calm down, please!
  maandag 23 januari 2006 @ 02:30:27 #20
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_34367443
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:19 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Dat heeft dan ook van alles te maken met het fantastische media-apparaat waarover Amerika beschikt.
En nogmaals... al waren het de Russen, Chinezen, Duitsers of Nederlanders ... macht is kennelijk te aantrekkelijk voor elk mens.
Het punt is vooral dat de individuele Amerikaan amper beseft dat hij of zij geregeerd wordt door een klein groepje bankiers en toppolitici/bedrijfsleiders.

En als die individuele Amerikaan het al beseft, dan is er geen enkele mogelijkheid om dat collectief als burger aan de kaak te stellen. Als je in Los Angeles woont, dan kan je moeilijk even het vliegtuig nemen om in Washington te gaan demonstreren.

Rusland is op dit moment hetzelfde verhaal: er is gigantische armoede, maar de bevolking heeft niet de mogelijkheid om de leiders te laten voelen dat ze de verkeerde weg aan het bewandelen zijn. Iemand die in Vladivostok woont, zou er bijna drie dagreizen voor over moeten hebben om in Moskou een pamflet in de hoogte te houden. Dus ofwel krijg je daar separatistische tendenzen, ofwel zal Rusland een totalitaire staat blijven.
---verdwijnt---
  maandag 23 januari 2006 @ 02:34:01 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_34367474
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:30 schreef Clourhide het volgende:
Iemand die in Vladivostok woont, zou er bijna drie dagreizen voor over moeten hebben om in Moskou een pamflet in de hoogte te houden.
Mao had er ook een flinke wandeling voor over.
pi_34367515
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:30 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Het punt is vooral dat de individuele Amerikaan amper beseft dat hij of zij geregeerd wordt door een klein groepje bankiers en toppolitici/bedrijfsleiders.

En als die individuele Amerikaan het al beseft, dan is er geen enkele mogelijkheid om dat collectief als burger aan de kaak te stellen. Als je in Los Angeles woont, dan kan je moeilijk even het vliegtuig nemen om in Washington te gaan demonstreren.

Rusland is op dit moment hetzelfde verhaal: er is gigantische armoede, maar de bevolking heeft niet de mogelijkheid om de leiders te laten voelen dat ze de verkeerde weg aan het bewandelen zijn. Iemand die in Vladivostok woont, zou er bijna drie dagreizen voor over moeten hebben om in Moskou een pamflet in de hoogte te houden. Dus ofwel krijg je daar separatistische tendenzen, ofwel zal Rusland een totalitaire staat blijven.
Daarentegen heeft bijna iedere Amerikaan toegang tot internet (helaas). Met een beetje organisatie heb je zo een spreekpunt vanuit DC. Russische armoede staat to Amerikaanse armoede als Amerikaanse gevangenis staat tot Nederlandse gevangenis. Zelfs de armsten kunnen nog hun mening uiten via allerlei kanalen ... het probleem is alleen dat die kanalen gesmoord worden op het moment dat ze "the American way of war" kruizen.
Calm down, please!
  maandag 23 januari 2006 @ 02:50:04 #23
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_34367619
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:38 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Daarentegen heeft bijna iedere Amerikaan toegang tot internet (helaas). Met een beetje organisatie heb je zo een spreekpunt vanuit DC.
Ja, maar waar blijft de organisatie?

Dat was nu net wat ik bedoelde met die door en door "individualistische ideologie". OK, je hebt grote antiglobalistische betogingen gehad in Amerika, zoals bv. in Seattle. Maar dat antiglobalisme is dan ook bewust op een wereldwijde basis georganiseerd om dit soort problemen aan te pakken.

Het enige voorbeeld van een spontane en massale reactie tegen de Irak-oorlog in Amerika was, vreemd genoeg, in New York te vinden (de betoging die ik mij herinner als "Not in our name"). Voor de rest bleef het vanuit Amerika angstwekkend stil.

Als er dan al eens massaal oproer is ergens, dan gaat het vaak om rellen. Wat die individualistische levensstijl en denkwijze nog maar eens bevestigt, volgens mij. (Gaat namelijk meestal gepaard met plunderen en kleine criminaliteit etc. etc.)
quote:
Russische armoede staat to Amerikaanse armoede als Amerikaanse gevangenis staat tot Nederlandse gevangenis. Zelfs de armsten kunnen nog hun mening uiten via allerlei kanalen ... het probleem is alleen dat die kanalen gesmoord worden op het moment dat ze "the American way of war" kruizen.
Ja, natuurlijk. Het gaat me ook niet om ze letterlijk naast elkaar te leggen qua "armoedecijfers".

Mijn punt is dat de media in Rusland heus niet zo anders functioneren als die in Amerika. In Rusland worden alle kritische media domweg gecensureerd (en af en toe wordt een al te koppige journalist door zijn hoofd geschoten), maar in Amerika gebeurt dat net zo goed!

Het aantal politieke benoemingen en parallel daarmee politieke ontslagen bij de grote nieuwszenders en kranten in Amerika, dat is nauwelijks bij te houden.
---verdwijnt---
pi_34367713
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:50 schreef Clourhide het volgende:

[..]
Daar heb je dan ook helemaal gelijk in maar dat is echter in elk land zo. Zelfs in Nederland onderzoeken ze op kosten van de burger de sexuele geaardheid van een politicus. Ook hier demonstreert men op een schaal die coherent is aan de vooraf vastgestelde haalbaarheid (politie, ME, toiletten, omleidingen). Natuurlijk hebben we (Amerikanen en wijzelf) alle recht van demonstreren maar haalt het daadwerkelijk wat uit? Nope. Het enige wat je kan doen als burger is stemmen en dat systeem is -zoals de Amerikanen allang weten- zeer gerafineerd beïnvloedbaar. Democratie galore, zeg maar.

Amerika is een uitzonderlijk gevaar omdat:
- het zichzelf als een eiland beschouwd wat het feitelijk (militaire dominantie) ook is;
- het burgers in grote getallen laat werken voor het leger
- de grenzen tussen integriteit en corruptie compleet zijn vervaagd door systemen als "political endorcements" en "support fundings" (tax deductable).
- het z'n sterke media-apparaat gebruikt om DE WERELD te overtuigen van haar standpunt op ELK vlak (films, boeken maar -wat mij het meeste stoort- computerspellen waar jij de goede Amerikaan kan spelen ... gratis spel op niveau van menig spel in de winkels en er wordt een bepaald politiek beleid geforceerd op de CS generatie die het maar wat graag speelt... "America's Army").
- het bereid is mensenlevens om te zetten in geld // ruilmiddelen // doelen
Calm down, please!
  maandag 23 januari 2006 @ 03:07:20 #25
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_34367736
quote:
Op maandag 23 januari 2006 01:49 schreef Googolplexian het volgende:

Om de TT een beetje kracht bij te zetten moet ik eerst een paar dingen over mezelf kwijt:
- Ik spreek vloeiend Engels (Amerikaans).
Vanaf daar nam ik je al niet meer serieus. Amerikaans. Fockin' opstandig koloniebewonertje.

.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 23 januari 2006 @ 03:14:41 #26
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_34367786
Googol, ik reageer morgen OK?

Trusten.
---verdwijnt---
pi_34367817
quote:
Op maandag 23 januari 2006 03:07 schreef JAM het volgende:

[..]

Vanaf daar nam ik je al niet meer serieus. Amerikaans. Fockin' opstandig koloniebewonertje.

.
Narrow minded : Not being able to see beyond or outside his/her own narrow band of thinking and/or perceiving.

Ik spreek dus zowel Engels als Amerikaans.
Calm down, please!
pi_34367823
quote:
Op maandag 23 januari 2006 03:14 schreef Clourhide het volgende:
Googol, ik reageer morgen OK?

Trusten.
Truste
Calm down, please!
pi_34367875
Interessant topic, tvp.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_34368001
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:10 schreef Youssef het volgende:
Mooi gemaakt filmpje in dat true topic ja.
Lees de rest van het topic eens door
Calm down, please!
  maandag 23 januari 2006 @ 04:57:22 #31
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_34368095
quote:
Op maandag 23 januari 2006 03:18 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Narrow minded : Not being able to see beyond or outside his/her own narrow band of thinking and/or perceiving.

Ik spreek dus zowel Engels als Amerikaans.
Wat is schuin in 't Engels?
Of 't Amerikaans, van mijn part.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_34368535
quote:
Op maandag 23 januari 2006 04:57 schreef JAM het volgende:

[..]

Italics Amerikanen rulen, de topicstarter heeft gewoon TBS of zo nodig... Te zien in zijn starttopic: hij heeft wat Gollum achtige afwijkingen: "the Americans we like them.... nooo, no, we hate Americans..."

[ Bericht 13% gewijzigd door JoopK op 23-01-2006 07:33:20 (toevoeging) ]
pi_34368557
"I do not know the American gentleman, God forgive me for putting two such words together."
- Charles Dickens
pi_34368584
Wat klopt niet aan deze zin:
quote:
- Geen van de landen die Amerika aanviel na WW2 heeft Amerika aangevallen;
Dus van alle landen die Amerika aanviel na de WW2, heeft er geen één Amerika aangevallen?

Voor de rest laat Amerika lekker de supermacht zijn. Als ze erg fout gaan doen, dan krijgen ze echt wel oorlog met de hele wereld en die verliezen ze.
Amerika is tenminste daadkrachtiger dan hier dat gepeupel van J.P. Balkenende en consorten die alleen maar info op straat gooien (is tegenwoordig schering & inslag ofzo?).
Een kwestie Afghanistan brengt de hele regering in moeilijkheden en oeverloos gelul en getouwtrek tussen links en rechts.

Nee, geef mij dan maar Amerika.
JOHNNY HEITINGA
pi_34368608
quote:
Ik spreek vloeiend Engels (Amerikaans)
quote:
he went to the land of the promised!
pi_34369021
Amerika is een gouden appel met een ROT hard erin ..
  maandag 23 januari 2006 @ 08:54:03 #37
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_34369110
Ik ben het grotendeels met je eens, met een uitzondering. De Chrysler 300C is echt een mega-coole bak
  maandag 23 januari 2006 @ 09:01:38 #38
104871 remlof
Europees federalist
pi_34369192
quote:
...

- Ze maken KUT-auto's;

...
eens! en met de rest ook trouwens.
pi_34369197
Lord of war gezien en nu denken de wijsheid in pacht te hebben?
Amerikanen zijn primair gezien een dom volk, en te streng in de leer
  maandag 23 januari 2006 @ 09:11:47 #40
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_34369321
quote:
Dan nu mijn volgende brainfarts (gedachtenflarden):
Tot hier ging het goed...
Brainfarts, sneue kneus
Haters everywhere but I don't really care.
pi_34371276
quote:
Op maandag 23 januari 2006 04:57 schreef JAM het volgende:

[..]

slanted
Calm down, please!
pi_34371319
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:11 schreef matthijst het volgende:

[..]

Tot hier ging het goed...
Brainfarts, sneue kneus
leg uit. Is namelijk net zulk taalgebruik als "sneue kneus"
Calm down, please!
pi_34371496
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:02 schreef qo_ob het volgende:
Lord of war gezien en nu denken de wijsheid in pacht te hebben?
Amerikanen zijn primair gezien een dom volk, en te streng in de leer
Neuh ... ben hier nu zo'n 25 jaar mee bezig.
Da's m'n punt juist ... maakt niet zozeer uit wie in die positie zit. De mens als individu is verdomde slim maar hoe meer er van zijn des te dommer lijken ze te worden. Kijk maar hier op Fok. Als iemand een reaktie geeft die eruit springt dan is dat 99% van de keren iemand die iets anders zegt dan het gros van hersenloos meelullend puberland.
Calm down, please!
  maandag 23 januari 2006 @ 11:13:49 #44
28167 matthijst
pi_34371740
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:57 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

leg uit. Is namelijk net zulk taalgebruik als "sneue kneus"
Helemaal lopen zeiken op Amerikanen, er dan een Engelse term tegenaan gooien, maar wel helemaal de moeite nemen om de Nederlandse vertaling erbij te zetten riekt naar interessantdoenerij...
Sterker, is dit niet gewoon een oeh kijk mij eens stoer zijn met mijn Amerikaanse maatjes topic
  maandag 23 januari 2006 @ 11:17:27 #45
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_34371832
quote:
(bare bear with me now).
  maandag 23 januari 2006 @ 11:27:47 #46
28167 matthijst
pi_34372104
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:17 schreef sleepflower het volgende:
Kinky ventje, die TS
“Bare with me” would be an invitation to undress.
pi_34372156
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:17 schreef sleepflower het volgende:

[..]
http://www.phrases.org.uk/bulletin_board/38/messages/1967.html

"Freudian slip"
Calm down, please!
pi_34372250
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:13 schreef matthijst het volgende:

[..]

Helemaal lopen zeiken op Amerikanen, er dan een Engelse term tegenaan gooien, maar wel helemaal de moeite nemen om de Nederlandse vertaling erbij te zetten riekt naar interessantdoenerij...
Joh kruip terug achter je persoonlijke rekenaar... of moet ik personal computer zeggen? Of ben ik dan een interessantdoener?
quote:
Sterker, is dit niet gewoon een oeh kijk mij eens stoer zijn met mijn Amerikaanse maatjes topic
Sterker nog: gooi nog maar een tig aantal Boeings op dichtbevolkte gebieden aldaar, for all I care (slanted)
Calm down, please!
  maandag 23 januari 2006 @ 11:38:35 #49
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34372387
TS . Wat nou "je moet een paar dingetjes over jezelf kwijt". Het is compleet irrelevant, volgens mij is jouw onderliggende gedachte van dit topic het laten zien van je Engelse (oh, Amerikaanse ) taalkennis (die kennelijk niet eens zo goed is) en je vaders voormalige functie. Dit probeer je te verbloemen met een paar zogenaamde argumenten over de Amerikaanse cultuur, maar stiekem gaat het je om die eerste paar zinnetjes.
2000 light years from home
  maandag 23 januari 2006 @ 11:42:43 #50
28167 matthijst
pi_34372518
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:33 schreef Googolplexian het volgende:
Joh kruip terug achter je persoonlijke rekenaar... of moet ik personal computer zeggen? Of ben ik dan een interessantdoener?
Nee, dan ben je een nog grotere dombo.
Punt blijft: als je wilt zeggen: gedachtenflarden.
WTF is dan het nut van posten: brainfarts (gedachtenflarden)

Behalve natuurlijk als je het interessant vindt om met zulke termen te gooien en je denkt dat je ons hier nog iets kunt leren ofzo
Googolplexian, parttime leraar op Fok, gefeliciteerd, ik spijbel ff
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')