a.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:13 schreef Bizznitch het volgende:
hoer
*spank* sletquote:Op maandag 23 januari 2006 01:13 schreef Bizznitch het volgende:
HOEREEEEER!!!!!!1111111onezwei
Wat is er mis met Fris en Fruitig?quote:
Mag ze wel es wat vaker postenquote:Op maandag 23 januari 2006 01:14 schreef Slarioux het volgende:
Nina mod, dat moet ik zien.
Zo iemand zoek ik ook nogquote:Op maandag 23 januari 2006 00:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het zijn allemaal vrienden, familie of kenissen, daar ga ik geen geld voor vragen. Als ik iets nodig heb is het andersom ook zo.
Ja dat zie je tegenwoordig ook in koplampen van auto's en fiets, zwaar irritant kkut licht!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 01:15 schreef The_Terminator het volgende:
Ff een vraag tussendoor, weet iemand hoe het komt dat een zaklampje met een blauw lampje geen blauwe kleur licht afgeeft? Heb het ding gekregen en vond het maar raar dat er een blauw lampje in zat, maar dat ding geeft dus gewoon normaal licht zie ik net![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stfu dan krijg je een koekjequote:Op maandag 23 januari 2006 01:14 schreef NJ het volgende:
Volgens mij heeft er iemand ge-edit.
Het is geen BeF-TT.quote:
Flikker op met je bende.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:15 schreef The_Terminator het volgende:
Ff een vraag tussendoor, weet iemand hoe het komt dat een zaklampje met een blauw lampje geen blauwe kleur licht afgeeft? Heb het ding gekregen en vond het maar raar dat er een blauw lampje in zat, maar dat ding geeft dus gewoon normaal licht zie ik net![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die kan je dan niet gebruiken als je wil spuiten, je ziet je aders dan niet meerquote:Op maandag 23 januari 2006 01:15 schreef The_Terminator het volgende:
Als ze nu mod wordt verslaat ze oldenzaaltje en flyingfox met het aantal dagen modschapquote:Op maandag 23 januari 2006 01:15 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Mag ze wel es wat vaker posten
Dat van auto's is Xenon, dat weet ik. Maar dat werkt op hoog voltage, en dat lijkt me nou niet echt geschikt voor zo'n klein lampjequote:Op maandag 23 januari 2006 01:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja dat zie je tegenwoordig ook in koplampen van auto's en fiets, zwaar irritant kkut licht!!!
Jezus, mag je hier al niet eens meer een vraag stellen ofzo?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is geen BeF-TT.
[..]
Flikker op met je bende.
Zou wel een mooie aktie zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als ze nu mod wordt verslaat ze oldenzaaltje en flyingfox met het aantal dagen modschap.
Ik ben geil. Ik wil helemaal geen koekje.quote:
Een Ruurlo forum.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Zou wel een mooie aktie zijn.
Maar wat zouden de redenen zijn om haar überhaupt aan te stellen als mod
Braaf modje.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:20 schreef The_Terminator het volgende:
Dan maar me vraag in WFL stellen, ben wel benieuwd hoe dat nou kan met dat gare klote blauwe licht![]()
Ik ben ook benieuwd!!quote:Op maandag 23 januari 2006 01:20 schreef The_Terminator het volgende:
Dan maar me vraag in WFL stellen, ben wel benieuwd hoe dat nou kan met dat gare klote blauwe licht![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
U got it!
[[url=http://images.nder.be/rumh/570]afbeelding][/url]
Niet dat je er nu wat aan hebt maar tochquote:Op maandag 23 januari 2006 01:25 schreef guitarist.nl het volgende:
Ah tnks weet ik ook gelijk wie n1n4 is
Blauw, maar toch 'normaal' lichtquote:
Neuj iddquote:Op maandag 23 januari 2006 01:27 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Niet dat je er nu wat aan hebt maar toch
Yep, het grootste gedeelte van de fora, ook uit de AT.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:28 schreef Donnie.Darko het volgende:
Block jij trouwens zoveel uit je index Slari?
Nope.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Neuj idd
vast een kloontje of niet?
Ik ook uit de AT, maar ik laat ze juist expres in de index staan voor als ik ze toch nog eens nodig hebquote:Op maandag 23 januari 2006 01:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep, het grootste gedeelte van de fora, ook uit de AT.
Hell no!quote:Op maandag 23 januari 2006 01:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Neuj idd
vast een kloontje of niet?
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik ook uit de AT, maar ik laat ze juist expres in de index staan voor als ik ze toch nog eens nodig heb
quote:[21:29:28] <Breuls|AFK> tering jij hebt veel uit je index en je AT gehaald
[21:31:09] <Slarioux> "kom ik weleens in die fora?"
[21:31:13] <Slarioux> klikklikklikklikklikklikklikklikklikklik
[21:31:14] <Slarioux>
Ik weet niet waar ik moet beginnen als ik daar aan ga denken.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:40 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Whehe blijk ik het al die tijd te zijn geweest
Doe ook maar niet inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik moet beginnen als ik daar aan ga denken.
Ja FOK! en reallife begint weer gevaarlijk te mixenquote:Op maandag 23 januari 2006 01:42 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Doe ook maar niet inderdaad.
Hoewel ik het alleen over het account n1n4 had he
Had je maar drie van zúlke tieten.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:43 schreef Donnie.Darko het volgende:
En het verklaart mijn narcisme.
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Had je maar drie van zúlke tieten.
Nog steeds problemen met mijn verbinding, vandaarquote:Op maandag 23 januari 2006 01:46 schreef Slarioux het volgende:
Doot.
Damnquote:Op maandag 23 januari 2006 01:48 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nog steeds problemen met mijn verbinding, vandaar
pff watjesquote:Op maandag 23 januari 2006 01:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Naarling. Maar de rest heeft het ookal opgegeven geloof ik, en ik ga met ze meedoen. Trustels mensen.
Whehe nicequote:Op maandag 23 januari 2006 01:49 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik heb er trouwens een fiets bij.
Ik fietste vanochtend naar huis en er lag een best aardige ATB op de weg met de ketting eraf en twee kapotte remkabeltjes.. dus die heb ik maar meegenomen om op te knappen
*politie beltquote:Op maandag 23 januari 2006 01:49 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik heb er trouwens een fiets bij.
Ik fietste vanochtend naar huis en er lag een best aardige ATB op de weg met de ketting eraf en twee kapotte remkabeltjes.. dus die heb ik maar meegenomen om op te knappen
#carequote:Op maandag 23 januari 2006 01:53 schreef RoosJaCee het volgende:
[..]
Brian, lees wie er gequote wordt mèn..
zitten jullie met z'n 2en op 1 pc?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:54 schreef RoosJaCee het volgende:
No shit sherlock!quote:Op maandag 23 januari 2006 01:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
zitten jullie met z'n 2en op 1 pc?
Niet eens een pc zelfs ende!quote:Op maandag 23 januari 2006 02:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah goh kon ook dat jullie allebij op een andere pc zaten!!
trek je nu bij haar in ofquote:Op maandag 23 januari 2006 02:04 schreef RoosJaCee het volgende:
[..]
Niet eens een pc zelfs ende!
1 laptop op onzere schoodt.
moet 'ie minstens nog 3,5 uur wachten, dan rijden de treinen weerquote:Op maandag 23 januari 2006 02:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, die pauper wacht tot-ie z'n OV weer kan gebruiken om het oord gratuit te verlaten
Mits eerst slaap dude.quote:Op maandag 23 januari 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
moet 'ie nog 3,5 uur wachten, dan rijden de treinen weer
nah zal ik hem maar ff voor zijn en beide zeggen danquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 02:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah zal ik hem maar ff voor zijn en beide zeggen dan![]()
(inkoppertje)
Die moeten er ook zijn hoorquote:
Je hebt je gemiddelde geen goed gedaan dit weekend zeker?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:04 schreef Janetje het volgende:
Goedenavond
Zowaar meer geslapen als in de complete vorige week..quote:Op maandag 23 januari 2006 12:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt je gemiddelde geen goed gedaan dit weekend zeker?
Van harte gefeliciteerd. Misschien maar op die slaapbank blijven liggen?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zowaar meer geslapen als in de complete vorige week..
Zenks..quote:Op maandag 23 januari 2006 12:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd. Misschien maar op die slaapbank blijven liggen?
Had het daar niet mee te maken dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zenks..Mwah.. ik kan het proberen...
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:34 schreef rompompom het volgende:
Douchen blijft één van mijn favoriete bezigheden
Damn... volgende keer eerder aangevenquote:
You said itquote:Op maandag 23 januari 2006 13:12 schreef Donnie.Darko het volgende:
Douchen is gei0l.
??quote:Op maandag 23 januari 2006 13:29 schreef Donnie.Darko het volgende:
guitarist.nl
We kunnen niet allemaal helderziend zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef Donnie.Darko het volgende:
Helaas, mijn voorspellende gaven laten me even mooi voor lul staan.
Ben ik niet genoeg ofzo???quote:Op maandag 23 januari 2006 13:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
En waar is iedereen op deze maandagmiddag?
Hebben ze wat te doen ofzo?
Ik zit achter mun computer en heb helemaal niks te doenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
En waar is iedereen op deze maandagmiddag?
Hebben ze wat te doen ofzo?
En zo hoort hetquote:Op maandag 23 januari 2006 13:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik zit achter mun computer en heb helemaal niks te doen![]()
Ik ga denk ik vandaag maar eens gebruik maken van mijn OV en met de trein op stap..quote:
Werk-ze DL.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:01 schreef DeLeider het volgende:
Zuruck an Arbeit!!@!@ SCHNEELLL!@
ik ben erquote:Op maandag 23 januari 2006 15:38 schreef Bizznitch het volgende:
ja waar is iedereeeeen dit is dus gewoon RUK
* Bizznitch heeft een zere voet![]()
Hier is ik.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:38 schreef Bizznitch het volgende:
ja waar is iedereeeeen dit is dus gewoon RUK
* Bizznitch heeft een zere voet
aahquote:Op maandag 23 januari 2006 15:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ben er
* kusje op voet geeft
Van welke provider heb je t ?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:44 schreef guitarist.nl het volgende:
ik zit nu in de trein, GPRS gaat echt tering langzaam
Flashbackquote:Op maandag 23 januari 2006 16:15 schreef Donnie.Darko het volgende:
De traagheid van Fok! beleeft hier weer een dieptepunt
Ik heb vandaag al gefiettst en gewandeldquote:Op maandag 23 januari 2006 16:19 schreef Janetje het volgende:
Wat gaat iedereen toch met de trein vandaag zeg..?
Ik niet hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 16:19 schreef Janetje het volgende:
Wat gaat iedereen toch met de trein vandaag zeg..?
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:15 schreef Donnie.Darko het volgende:
De traagheid van Fok! mijn provider beleeft hier weer een dieptepunt
Ja weet ik veel waar het aan ligt? Het enige dat ik merk is dat mijn verbinding met fok erg langzaam is.quote:
Ik heb er geen last van, eigenlijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:28 schreef Misstique het volgende:
Hier is Fok anders ook best traag.
Het ligt lekker niet alleen aan mijhijquote:Op maandag 23 januari 2006 16:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, eigenlijk.
Koop een brood en ga het vieren. Dan geniet ik ondertussen van fatsoenlijk internet, 14.zonnetquote:Op maandag 23 januari 2006 16:29 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Het ligt lekker niet alleen aan mijhij
Nu is het weer beterquote:Op maandag 23 januari 2006 16:48 schreef Sight_key het volgende:
Ik heb me een biertje gepakt, om ff af te schakelen van de dag.
En het werkt lekker relaxed
Fok is inderdaad ff aan het stuiteren
Hopelijk is dat geen slecht voorteken.
doorposten danquote:Op maandag 23 januari 2006 18:16 schreef Bizznitch het volgende:
het ligt aan de slechte TT ik weet het zeker
Ja leuk, aan jou hebben we ook niks dusquote:
BINNEN is het warm stomme bosjosti en snookeren word BINNEN gedaan...quote:
Dat begint er op te lijkenquote:
T-Mobile, maar GPRS is altijd traag, khoorde dat ze voor proef tussen denhaag en amsterdam wifi in de trein installen, maarja daar heb ik dan hier weer niks aanquote:Op maandag 23 januari 2006 15:45 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Van welke provider heb je t ?
Teamwork.quote:
Eendracht maakt machtquote:
Morgen m'n haar laten knippen(niet te veel eraf.quote:
Kijk eens naar z'n PI, lieverdquote:Op maandag 23 januari 2006 19:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
BINNEN is het warm stomme bosjosti en snookeren word BINNEN gedaan...
met een dikke pot bier dr bij ende...
Is het toevallig het examen "Maak van niets iets!" ?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Morgen m'n haar laten knippen(niet te veel eraf.)door iemand die kapstersschool doet voor haar examen. Waarom die mij als haarmodel heeft uitgekozen snap ik ook niet, maar het is gratis.
.
Ik heb wel een hoop haar.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is het toevallig het examen "Maak van niets iets!" ?
14.vogelnestjequote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb wel een hoop haar.. Misschien maakt ze er wel iets van.
.
Whehehehe.quote:
Die was homo, natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehehe.. Ben benieuwd wat ze ervan flikt. Die school is trouwens wel vol met lekkere wijven, keek er de vorige keer toen ik gekeurt moest worden m'n ogen uit. Oja, en nog gelachen om de ene gozer die er was.
Nogal heel duidelijk. Maar ze zei dat er 1 gozer een keer was waarvan ze dachten dat hij homo was had hij het ineens over een vriend. Als hetero ga je toch niet kappersschool doen.quote:
13.vooroordeelquote:
Ik wilde net zeggen, het is wél een paradijs op zichquote:Op maandag 23 januari 2006 19:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nogal heel duidelijk. Maar ze zei dat er 1 gozer een keer was waarvan ze dachten dat hij homo was had hij het ineens over een vriend. Als hetero ga je toch niet kappersschool doen.. Aan de andere kant, allemaal chicks in je klas en geen concurentie.
.
Zolang het bevestigd wordt, is het een terecht vooroordeel. En die situatie wordt in 80% van de gevallen bevestigd, schat ik zoquote:
fuck sinds wanneer gebruikt die josti PI'Squote:Op maandag 23 januari 2006 19:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kijk eens naar z'n PI, lieverd
[..]
Is het toevallig het examen "Maak van niets iets!" ?
Je hebt gelijk hoor, geldt ook voor mijn kapperquote:Op maandag 23 januari 2006 19:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zolang het bevestigd wordt, is het een terecht vooroordeel. En die situatie wordt in 80% van de gevallen bevestigd, schat ik zo
Echt weg!
ik moest ook teruglezenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
fuck sinds wanneer gebruikt die josti PI'S
Die leraar leek dan weer hetero. Ik was al bang toen een gozer mij moest keuren. Maar ik was snel klaar omdat hij m'n haar niet op hoefde te meten. 7cm moest het minimaal zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, geldt ook voor mijn kapper![]()
Have fun!
Nope sorry, alleen engels en frans.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Kent er iemand hier goed Duits, meisje in m'n lijst zit met een probleem. Waar is J. als je haar nodig hebt..
Met Engels hah ik haar ook kunnen helpen. Ik heb het niet op andere talen naast Engels en Nederlands.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope sorry, alleen engels en frans.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:12 schreef Donnie.Darko het volgende:
Duits is een kuttaal.
Nu staat er een andere in.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
pc-fr34k wanneer haal je die semi-grappige 'diss' nou eens uit je sig?
CAD-comic.quote:
quote:Hij is in elk geval leuker
Het viel tegen dit weekend idd.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:26 schreef JDude het volgende:
'navond!
Weekend weggeweest en maar drie delen gemist, valt mee!
Irritant als er spannendere dingen komen dat je dan moet wachten.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:28 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
dat was het ja
Die lees ik ook
Jaquote:Op maandag 23 januari 2006 20:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
Daar moet je voor betalen toch?
lamerquote:Op maandag 23 januari 2006 20:48 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dat heb ik er dan weer niet voor over
Dat is dus weer een van de weinige dingen waar ik wel het geld voor over heb. Uiteraard de eerste aflevering downloaden en als het even geniaal als de strip blijkt te zijn betaal ik gewoon. Dit is geen 1 mans werk maar ene heel team werkt hier aan via een ander bedrijf en die krijgen gewoon betaald.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:48 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dat heb ik er dan weer niet voor over
Maar jij bent dan toch ook geen nerd?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Misstique het volgende:
Ik vind ze niet eens grappig.
Mwah, ik vind die stripjes leuk maar ik ga geen geld uitgeven aan zoietsquote:Op maandag 23 januari 2006 20:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is dus weer een van de weinige dingen waar ik wel het geld voor over heb. Uiteraard de eerste aflevering downloaden en als het even geniaal als de strip blijkt te zijn betaal ik gewoon. Dit is geen 1 mans werk maar ene heel team werkt hier aan via een ander bedrijf en die krijgen gewoon betaald.
Exactquote:Op maandag 23 januari 2006 20:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar jij bent dan toch ook geen nerd?
23 euro ofzo per jaar, dna heb je 12 alveringen van 4 minuten. Die gozer stopt al hele dagen in z'n comic, art en het naar evenementen gaan om handtekeningen te zetten op boeken ed. Om dan 23 euro per jaar te betalen is het toch wel waard. Mits de episodes leuk zijn dan.quote:
jij ja... en je bent zwak... mijn vriend pakken terwijl ik jou blijkbaar op je pikkie heb getraptquote:
zeg dat tegen litsquote:Op maandag 23 januari 2006 21:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
23 euro ofzo per jaar, dna heb je 12 alveringen van 4 minuten. Die gozer stopt al hele dagen in z'n comic, art en het naar evenementen gaan om handtekeningen te zetten op boeken ed. Om dan 23 euro per jaar te betalen is het toch wel waard. Mits de episodes leuk zijn dan.
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
jij ja... en je bent zwak... mijn vriend pakken terwijl ik jou blijkbaar op je pikkie heb getrapt
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet op mijn pik getrapt maar volgens mij heb ik een zwakke plek geraakt
Eerlijk gezegt is het wel flauw om op iemands vriend af te gaan als je zit te flamen met die persoon zelf.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet op mijn pik getrapt maar volgens mij heb ik een zwakke plek geraakt
WPCZquote:Op maandag 23 januari 2006 21:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt is het wel flauw om op iemands vriend af te gaan als je zit te flamen met die persoon zelf.
Precies, het is inderdaad onnodig en doelloos.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt is het wel flauw om op iemands vriend af te gaan als je zit te flamen met die persoon zelf.
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, het is inderdaad onnodig en doelloos.
Amenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:13 schreef Misstique het volgende:
Maar hey, laten we niet vergeten dat Lits wel God's gift to women is en daarom recht van spreken heeft![]()
Tja, als ze houden van acne en oncontroleerbaar haar.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:13 schreef Misstique het volgende:
Maar hey, laten we niet vergeten dat lits wel God's gift to women is en daarom recht van spreken heeft![]()
Ik zat niet te flamen... ik neem aan dat Bizz niet serieus was toen ze me lamer noemde dus zeg ik gewoon dingen terug.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dago!!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef Dagonet het volgende:
Fris en Fruitig in de titel, hier ben ik al.
Op d'r spreekwoordelijke pik getrapt perhaps.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik zat niet te flamen... ik neem aan dat Bizz niet serieus was toen ze me lamer noemde dus zeg ik gewoon dingen terug.
Maar blijkbaar is dat in het verkeerde keelgat geschoten
Blijkbaarquote:Op maandag 23 januari 2006 21:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Op d'r spreekwoordelijke pik getrapt perhaps.
Zelfspot is het halve werk voor zelferkenning.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:22 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Blijkbaar
Als ik er mee zat dat men me lelijk vond dan had ik geen adje imitatiepics gepost
Dat zeggen alleen lelijke mensenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:23 schreef Misstique het volgende:
Beauty is in the eye of the beholder.
je weet niet beterquote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik zat niet te flamen... ik neem aan dat Bizz niet serieus was toen ze me lamer noemde dus zeg ik gewoon dingen terug.
Maar blijkbaar is dat in het verkeerde keelgat geschoten
quote:
Ik heb ooit nog een centraal [hier zet ik mezelf voor lul] topic geopend maar ik kan hem niet meer vindenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Zelfspot is het halve werk voor zelferkenning.
Nee lieverd, dat zeggen mensen die niet zo oppervlakkig zijn dat ze iemand alleen op uiterlijk beoordelen.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:23 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen lelijke mensen
No, orgasm is bliss.quote:
Vrijdag?quote:
Laat ik dan nog een gaatje hebbenquote:
En ook dat is een typisch iets dat lelijke mensen zeggenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee lieverd, dat zeggen mensen die niet zo oppervlakkig zijn dat ze iemand alleen op uiterlijk beoordelen.
Ze neemt je de woorden uit de mond.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
En ook dat is een typisch iets dat lelijke mensen zeggen
Mooi, pen mij maar in dan.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laat ik dan nog een gaatje hebben![]()
Amen.quote:
Was dit dialoog een metafoor?quote:
nogmaals: zelfspot is okay.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze neemt je de woorden uit de mond.
Heul nietquote:
Voor neuken? Hoe omslachtig.quote:
Ja wat?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Dago en ik gaan vrijdag![]()
![]()
Draag jij wit dan draag ik diepzwart, warm, tegen het paarse aan, bordeaux rood enzo.quote:
Open je eigen zwijmelreeks ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Draag jij wit dan draag ik diepzwart, warm, tegen het paarse aan, bordeaux rood enzo.
Ik regel de champagne wel.
Héhé, hij begrijpt het tenminste.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef Dagonet het volgende:
Tique, neuken? vrijdag?
Lamerhoer.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:35 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Open je eigen zwijmelreeks ofzo
Gebroken wit danquote:Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Draag jij wit dan draag ik diepzwart, warm, tegen het paarse aan, bordeaux rood enzo.
Ik regel de champagne wel.
Ik heb geen vrienden, die huur ik af en toe.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:36 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nee jouw vriendje ziet er lekker uit
hij kan het niet hebben dat iedereen wel liefde ontvangtquote:
Deal.quote:
En bloeit den vleeschlijke liefde op.quote:
Je moet ook geven he, het is géén 1-richtingsverkeer.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hij kan het niet hebben dat iedereen wel liefde ontvangt![]()
Donnie.Darko is de kloon van Geqxon?quote:dan gaat hij zichzelf maar belachelijk maken
Oh noez!!1 Bizznitch kan er niet tegen als mensen niet lief tegen haar doen dus gaat ze bij voorbaat al schelden. Gelukkig zijn we niet allemaal zo onzeker als jijquote:Op maandag 23 januari 2006 21:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hij kan het niet hebben dat iedereen wel liefde ontvangtdan gaat hij zichzelf maar belachelijk maken
Ik maak nooit ruzie met yvonnequote:Op maandag 23 januari 2006 21:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet ook geven he, het is géén 1-richtingsverkeer.
[..]
Donnie.Darko is de kloon van Geqxon?!
Zaterdag en zondag ook maar meteen reserveren?quote:
Neuh, je trapt nooit met een meute een scene nee.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:39 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie met yvonne
Wil je me dood hebben ofzo?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag ook maar meteen reserveren?
Mits pauzes valt dat heus wel mee hoor.quote:
Als zij boos op mij is wil dat niet zeggen dat het ook wederzijds isquote:Op maandag 23 januari 2006 21:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, je trapt nooit met een meute een scene nee.
Nachtelijke rookpauzesquote:Op maandag 23 januari 2006 21:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mits pauzes valt dat heus wel mee hoor.
Bijvoorbeeld.quote:
Altijd lekker na de sex.quote:
Mafia was te opzichtig.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:42 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mooie woordspeling trouwens.
Nee lul, we zetten de wekker om middenin de nacht te gaan roken!quote:
Mijn idee.quote:
Waarom in godsnaam!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:43 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag álle topics in BUG nog een keer gelezen.
Heb je nog bugs gevonden?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:43 schreef Slarioux het volgende:
Net zo geloofwaardig als Michiel Smit die een marokkaan z'n vriend noemt!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee lul, we zetten de wekker om middenin de nacht te gaan roken!
Seks
Als je nu overwerkt bent is het deels je eigen schuld.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:43 schreef Slarioux het volgende:
quote:
Een stuk of zeven die ik was vergeten / niet heb gelezen. En een stuk of wat gefixedquote:
Volle asbak.quote:
Ik had een scriptje waarmee het extra snel kon, maar het duurde nog heel lang.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je nu overwerkt bent is het deels je eigen schuld..
It's all good.quote:
Ja weet ik nog, kwam hem ook tegen in BUG. Er is er ook eentje met "geef de TS een andere kleur". Ik ben in favor voor die laatste met argument 'je herkent je eigen usericon toch wel?'.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:45 schreef Donnie.Darko het volgende:
Owja slari, anders ga je ff bruelsch schoppen ivm de zo'n kleurtje waar je jezelf aan kan herkennen. Waar we het toen over hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |