quote:
Mooiquote:Op maandag 23 januari 2006 11:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Even een WIPje
[afbeelding]
Halen dan ehquote:
Neeeeeequote:Op maandag 23 januari 2006 12:02 schreef Hugster het volgende:
ik lig nog relaxed in bed te rotten, moet ik eerst weer 4 min lopen voor peuken
Yepquote:Op maandag 23 januari 2006 11:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mooi![]()
En wat een uren moeten daar in zitten![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:02 schreef Hugster het volgende:
ik lig nog relaxed in bed te rotten, moet ik eerst weer 4 min lopen voor peuken
quote:
ja ongekendquote:Op maandag 23 januari 2006 12:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best handig als het zo rustig is, kun je zelfs 1 keer per uur even overal op antwoorden
Van een kale kip kun je niet plukken ehquote:Op maandag 23 januari 2006 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga even een zooitje machtigingen laten intrekken, mijn geld krijgen ze niet meer mwoehaha!
Nou als ze me straks dubbel huur + internet afschrijven valt er inderdaad weinig meer te plukken.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Van een kale kip kun je niet plukken eh
Lampiesquote:Op maandag 23 januari 2006 12:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou als ze me straks dubbel huur + internet afschrijven valt er inderdaad weinig meer te plukken.
Maar wat een lampies op het postkantoor, volgens mij is dit formulier niet voor een incassomachtiging, maar goed, we horen het wel weer.
Wat heb je allemaal uitgevrotenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:25 schreef Hugster het volgende:
ik ga maar eens wat boetes betalen vandaag
karren drmeequote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
vanochtend om 10 uur wakker gebeld doro een vriend van me
"ER STAAN HIER WEL NEGEN VRACHTAUTO'S!!!!!"
"wuh? "
"BUITENLANDERS EN CONTAINERTRUCKS!!!!"
"Ik kom er zo aan"
zzzzzzzzzzzzzznet uit bed gekropen
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
"wuh? "
"Ik kom er zo aan"
Luie aap ben jequote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
"wuh? "
"Ik kom er zo aan"
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
"wuh? "
"Ik kom er zo aan"
De Tankeberg is erg artistiek verantwoord hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 13:49 schreef lipje het volgende:
ik zou eerder zeggen een artistiek verantwoorde omgeving
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb nog een deelnemer voor de dakar trip
Die gaat op de motor en meldt zichzelf nog aanquote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]die lift mee met jou informatie, of meld hij/zij zichzelf aan?
helemaal geweldigquote:Op maandag 23 januari 2006 14:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die gaat op de motor en meldt zichzelf nog aan
Ik heb wel een monteur + een navigator die met mij meerijden
motorprimeurquote:Op maandag 23 januari 2006 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
helemaal geweldigIk ben zelf nog niet er aan toe gekomen de reis te promoten op motorfora, dus hij is de eerste op een tweewieler als ik het goed heb
En meteen al een heel team
Dankjequote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dankje!
Mijn oudste broer heeft mijn auto ingepikt.
Hij had een lekke band en een tentamen en had dus gauw een auto nodig. Dus hebben ze die van mij maar gepakt.
En ik heb de auto ook nog, dus ik leen weer die van mijn jongste broer.
Volgens mij is die verkocht. Ik weet het niet zeker. Het is óf de bus die weg gaat óf de cabrio. Óf beidequote:
hoe krijg je het voor mekaarquote:
ik ook nietquote:Op maandag 23 januari 2006 14:27 schreef Klonk het volgende:
ik heb eigenlijk geen flauw idee waar het over gaat
hierover, maar wat er nou bijzonder is aan 9 vrachtwagensquote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
"wuh? "
"Ik kom er zo aan"
ook geen id..quote:Op maandag 23 januari 2006 14:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
hierover, maar wat er nou bijzonder is aan 9 vrachtwagens![]()
net een uurtje ofzo terug van een simpel ritje venlo-apeldoorn-venlo vanavond weer naar keulen en nu lekker vrijquote:
ze waren allemaal vies, wait saai, en verkeerd lichtquote:Op maandag 23 januari 2006 14:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
hierover, maar wat er nou bijzonder is aan 9 vrachtwagens![]()
je was er niet gisternachtquote:Op maandag 23 januari 2006 15:26 schreef M5 het volgende:
een vliegtuig in de OP en ik heb die niet eens gemaakt
Wel beetje magere foto's alexxxx
Werken, dat is zwaar...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:04 schreef Fwnk het volgende:
Zoooo vandaag een uberlang college gehad van de OVEC, ben echt gaar nu![]()
En opletten, aantekeningen maken etc in een keiwarm lokaal (we hebben nieuwe pc's die veel heter wordenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Werken, dat is zwaar...
Bietje in de banken hangen ken elke lul![]()
Ga jij maar eens een dagje met zakken van 50 kilo op je schouders sjouwenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
En opletten, aantekeningen maken etc in een keiwarm lokaal (we hebben nieuwe pc's die veel heter worden)
Ja ik vond school ook zwaar toen ik op school zatquote:Op maandag 23 januari 2006 18:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
En opletten, aantekeningen maken etc in een keiwarm lokaal (we hebben nieuwe pc's die veel heter worden)
Klagen dat het warm is in de winterquote:Op maandag 23 januari 2006 18:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
ik ben broodmager en ijskoudquote:Op maandag 23 januari 2006 18:33 schreef Fugie het volgende:
je kan ok proberen af te vallen, heb je ook niet zo snel warm
Das bullshit want ik was bij lange na niet de enige.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:33 schreef Fugie het volgende:
je kan ok proberen af te vallen, heb je ook niet zo snel warm
dat hebben we op je site gezien ja, dat je niet de enige Emmenaar bent die kampt met overgewichtquote:Op maandag 23 januari 2006 18:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Das bullshit want ik was bij lange na niet de enige.
School is ook niet zwaar maar mentaal zo een dag met nieuwe stof welquote:Op maandag 23 januari 2006 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik vond school ook zwaar toen ik op school zat
Toen had ik de harde wereld van werken nog niet gezien
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat hebben we op je site gezien ja, dat je niet de enige Emmenaar bent die kampt met overgewicht
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat hebben we op je site gezien ja, dat je niet de enige mongool Emmenaar bent die kampt met overgewicht
Ik heb er echt 30 ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je nog meer dozen nodig hebt: gratis af te halen
Die schrok zich de teringquote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het zal vast al verteld zijn maar even in het kort...
Hoe reageerde die huisgenoot nou?
whehehequote:Op maandag 23 januari 2006 19:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die schrok zich de tering[afbeelding]
Maar goed ookquote:Op maandag 23 januari 2006 19:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die schrok zich de tering[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |