Niet te veel,quote:
Heb je evenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
naar welk land zouden jullie echt nog eens wilen gaan?
Engeland, Ierland, Nieuw Zeeland, Australie, VS, Canada..quote:Op zondag 22 januari 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
he verdorie nu kijk ik ook dat travel gebeuren :p (waar ze de popcorn draaien dus dat is wel weer goed :p )
ow jij bent dus meer van de mannen tieten en billen en mannen in rokjesquote:
Nee, das het vervelendequote:Op zondag 22 januari 2006 23:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow jij bent dus meer van de mannen tieten en billen en mannen in rokjes
eentje kiezen!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:36 schreef GF het volgende:
[..]
Engeland, Ierland, Nieuw Zeeland, Australie, VS, Canada..
Genoeg
Dat ken ik maar al te goed. Soms zou ik willen dat ik iets sterker ertegen was geweest . . .quote:Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef liefie_ het volgende:
echte liefde is wel leuk, maar Liefde met een grote L loopt zelden goed af
en echte liefde is alleen echt als ie je overkomt hoe graag je je er ook tegen wil verzetten
Zie hier mijn probleem . . .quote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef petitlapin het volgende:
inderdaad, hoe langer je van iemand houdt, hoe beter je elkaar kent, en hoe moeilijker het is om uit elkaar te gaan. Je hebt zo een groot deel van je leven samen geleefd en zoveel meegemaakt, dat je elkaar zo goed begrijpt, dat je ECHT geen zin meer hebt om opnieuw te beginnen met iemand anders en om er weer jaaaaaaaaaaaaaaren over te doen om die mens duidelijk te maken hoe je exact in elkaar zit.
Geloof me, die is er en ook voor jou. Die van mij ben ik al tegen gekomen . . .quote:Op zondag 22 januari 2006 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, maar ik weiger te geloven dat er maar 1 iemand voor een persoon is op deze aarde.
In hun vel als ze niet gestroopt zijn . . .quote:
Mavo gymlessen,quote:
Canada, of dichter bij huis Engeland of Ierland. Oostenrijk of Zwitserland lijkt me ook wel wat . . .quote:Op zondag 22 januari 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
oeh waar in australie?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
Australie/Nieuw Zeeland ga ik hopelijk over een jaar heen
Argentinie/Zuid Pool over 3 jaar
Dan is dat wat jij geloven wil. Jouw keus, ik denk er anders over.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:38 schreef ThunderChild het volgende:
Geloof me, die is er en ook voor jou. Die van mij ben ik al tegen gekomen . . .![]()
![]()
Niet dollen hequote:In hun vel als ze niet gestroopt zijn . . .![]()
Bij Pheno op bezoek!quote:
eentje!! eentje kiezenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Canada, of dichter bij huis Engeland of Ierland. Oostenrijk of Zwitserland lijkt me ook wel wat . . .
Waar wil jij dan persé naar toe?quote:
Ik ga dit jaar iig naar Duitsland/Luxemburg en nog een landquote:
Wanneer gaan we? Naar de Sahara of de Gobi?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:42 schreef liefie_ het volgende:
woestijnen vind ik leuk
algerije lijkt me wel wat maja das niet zo safe
ze zijn groot en zandigquote:
Wat niet? En speciaal met dit gruwelijk eentonige albumquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we? Naar de Sahara of de Gobi?
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat niet? En speciaal met dit gruwelijk eentonige album.
Liefie met hoofddoekjequote:Op zondag 22 januari 2006 23:42 schreef liefie_ het volgende:
woestijnen vind ik leuk
algerije lijkt me wel wat maja das niet zo safe
haha liefie gaat in maart naar istanbulquote:
was dat met al dat schieten?quote:
Nee, niet te vaak gehoord. Eentonig. Waar RHCP t/m BSSM nog wel redelijk variatie in hun werk hadden heeft Californication (en By the way ook trouwens) grotendeels één sound. Als je de nummers niet kent loopt het allemaal in elkaar over. Dat én voor het livewerk (studio gaat nog wel) een keer een zanger inhuren zou ook geen kwaad kunnenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:45 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Ok, ik heb 'm ook te vaak gehoord. Maar dan nog
Niet gezien dusquote:Op zondag 22 januari 2006 23:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was dat met al dat schieten?
die hadden we wel in t vliegtuig de vorige vakantie maar ik zat onder de slaappillen haha en heb dus geen een hele film gezien
Kan je alvast oefenen voor in de woestijn zeker ??quote:Op zondag 22 januari 2006 23:45 schreef liefie_ het volgende:
haha liefie gaat in maart naar istanbul![]()
Mja, ik vind het toch 1 van de beste albums. BTW minder. Het oudere werk heb ik ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, niet te vaak gehoord. Eentonig. Waar RHCP t/m BSSM nog wel redelijk variatie in hun werk hadden heeft Californication (en By the way ook trouwens) grotendeels één sound. Als je de nummers niet kent loopt het allemaal in elkaar over. Dat én voor het livewerk (studio gaat nog wel) een keer een zanger inhuren zou ook geen kwaad kunnen.
nou het is eik een studiereisquote:Op zondag 22 januari 2006 23:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan je alvast oefenen voor in de woestijn zeker ??
Studiereis ?? Wat studeer je dan ??quote:Op zondag 22 januari 2006 23:51 schreef liefie_ het volgende:
nou het is eik een studiereis
maar heb al geoefend in egypte!
toen moest ik wel een klein hoofddoekje op de hele dag van mn papa
ergens in een comp staat nog een foto....
ik zal eens graven
Nou pas ?? Hoeveel gangen heb je wel niet achter je kiezen gepropt ??quote:
ik studeer maatschappijleerquote:Op zondag 22 januari 2006 23:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Studiereis ?? Wat studeer je dan ??
Tja, dat heb je als je daar op vakantie gaat. De broer en schoonzus van een maat van me zijn jaren terug een maand door die regio getrokken en hij kwam mooi bruin terug en zij was nog zo wit als daarvoor. Was geen gezicht . . .![]()
![]()
Oh ja!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik studeer maatschappijleer
ik word juf
jah ik vond het een super super super land
maar wel een beetje eng
Dus juffrouw Liefie straksquote:
Eng ?? Hoezo eng ??quote:jah ik vond het een super super super land
maar wel een beetje eng
neej geen mailquote:
Gokje: middelbare school.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus juffrouw Liefie straks
Juf voor de basisschool of voor de kleuters ??
[..]
Eng ?? Hoezo eng ??
Bang dat de Mummy achter je aan zou komen ??
haha ja ergens anders kun je geen maatschappijleer geven!quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej geen mailja mail van klasgenoten over een werkstuk dat ik morgen af moet hebben en ik nog niet aan begonne ben
![]()
ja ik zag m!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Mail dat je een nieuwe reactie hebt![]()
Val je op vrouwen?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:10 schreef liefie_ het volgende:
oeh buffy
dat moet ik eik niet kijken want dan krijg ik nachtmerries maja de dames in buffy maken zooooo veel goed haha
alle mooie en lieve vrouwen?quote:
Trio?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
alle mooie en lieve vrouwen?
t gaat toch uit![]()
dank uquote:Op maandag 23 januari 2006 00:17 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Oei ik bekeek je fotoboek, en dacht meteen leuk koppie (en tieten)![]()
Das de goede insteekquote:Op maandag 23 januari 2006 00:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
alle mooie en lieve vrouwen?
t gaat toch uit![]()
Nee hoor, dat laten we wel aan jou overquote:Op maandag 23 januari 2006 00:21 schreef liefie_ het volgende:
en niet eng dromen!
Oiquote:Op maandag 23 januari 2006 00:28 schreef liefie_ het volgende:
neeeeej niet ammel gaan slapen!
wat moet ik dan doen met mn slapenloosheid?
gaan leren zeker!!!
Kennelijk hoef je de slapeloosheid niet meer te leren.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:28 schreef liefie_ het volgende:
wat moet ik dan doen met mn slapenloosheid?
gaan leren zeker!!!
slaap leren is verdomd moeilijk hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 00:34 schreef broer het volgende:
[..]
Kennelijk hoef je de slapeloosheid niet meer te leren.
Misschien kun je de tijd gebruiken om de slaap te leren?
euh ja?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:34 schreef Wojworshebn het volgende:
En daarom wil je iedereen maar uit z'n slaap houden?![]()
Dat zal vast helpenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh ja?
naja het valt toch te proberen?
*kijkt lief*
(ssst ja het was ook een beetje een trucquote:
Al had je de kans dan zou je toch met heel andere technieken moeten komen, waarvan ik trouwens zeker ben dat jij die wel onder de knie hebtquote:
hey ik heet liefie! geeeen idee over welke tactieken je het hebtquote:Op maandag 23 januari 2006 00:38 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Al had je de kans dan zou je toch met heel andere technieken moeten komen, waarvan ik trouwens zeker ben dat jij die wel onder de knie hebt![]()
Als je nu maar niet opeens zegt dat je gaat slapen, want dan is je slapeloosheid niet geloofwaardig...quote:
euh hoor je mij zeggen dat ik ga slapen?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:50 schreef broer het volgende:
[..]
Als je nu maar niet opeens zegt dat je gaat slapen, want dan is je slapeloosheid niet geloofwaardig...
JEP!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:50 schreef Wojworshebn het volgende:
Weet je wel dat dit manipulatief gedrag is? (dit is R&P toch)![]()
Het was enkel een waarschuwing...quote:Op maandag 23 januari 2006 00:50 schreef liefie_ het volgende:
euh hoor je mij zeggen dat ik ga slapen?
mijne ook niet echtquote:Op maandag 23 januari 2006 00:55 schreef Wojworshebn het volgende:
Jij haalt je genot uit de verkeerde dingen. de hele nacht inetten is nou niet echt de amarican dream
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoef je niet gelijk het hele topic te killen
kom maar geven :pquote:Op maandag 23 januari 2006 00:59 schreef Wojworshebn het volgende:
"themazepammetjes" ik niet weet.
Je zou eens moeten leeren relaxen, massages en seks zijn daarin heel belangrijke onderdelen vooral op jouw leeftijd![]()
wat braaf hahaquote:Op maandag 23 januari 2006 01:01 schreef Wojworshebn het volgende:
Als je om de hoek woonde, dan kreeg je een massage. Maar de eerste keer doe ik niet aan seks![]()
Ga je mond spoelen!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 01:05 schreef Wojworshebn het volgende:
Omdat ik een periode heb gehad waarvan ik mezelf achteraf ranzig bezig vond.
Ik probeer nu weer een normale christelijke relatie te hebben![]()
pfew... no offence richting de christenen hier maar tis niet echt mijn favo ding :Squote:Op maandag 23 januari 2006 01:09 schreef Wojworshebn het volgende:
Okay dat christelijke kun je doorstrepen trouwens. En seks meteen de eerste keer wil ik wel maar dan knap ik daarna op de vrouw in kwestie af omdat ik haar dan "sletterig" vind. Hypocriet he?![]()
daar is ook zeker wat voor te zeggenquote:Op maandag 23 januari 2006 01:16 schreef Wojworshebn het volgende:
En de spanning opbouwen is 10x zo geil.
uiteindelijk val ik wel in slaap hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 01:21 schreef Wojworshebn het volgende:
Wat moet ik nu zeggen: Euh jij een fijne nacht nog![]()
neej die is al slapenquote:Op maandag 23 januari 2006 01:37 schreef broer het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat Godt ook nog wel even welterusten komt zeggen.
Dat geeft niet. Dat had hij wel eens nodig.quote:
meestal val ik tussen 5 en 6 wel in slaap...quote:Op maandag 23 januari 2006 01:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Dat had hij wel eens nodig.
Maar het heeft jou niet uitgeput, merk ik? Wat moet je dan toch in hemelsnaam doen om in slaap te komen?
dan ben ik om 10 uur nog sufquote:Op maandag 23 januari 2006 01:53 schreef broer het volgende:
Ik zou gewoon een slaappilletje nemen als ik jou was.
Ja, maar ík niet!quote:Op maandag 23 januari 2006 01:56 schreef liefie_ het volgende:
dan ben ik om 10 uur nog suf
wel als je niet gaat slapen ben ik bangquote:
oeh stoerquote:Op maandag 23 januari 2006 02:16 schreef broer het volgende:
Zal wel meevallen, denk ik.
Ik ben al wel eens vaker laat opgebleven.
volgens mij word er zoiezo weinig onthouden van wat er gezegt is hahaquote:Op maandag 23 januari 2006 02:26 schreef broer het volgende:
Nee hoor. Er leest toch niemand terug.
Je kunt hier 's nachts werkelijk alles zeggen wat je wilt. Morgen is alles vergeten.
ow neej dat is gewoon mijn beperkte hersen capaciteit :pquote:Op maandag 23 januari 2006 02:37 schreef broer het volgende:
Je bent nu al begonnen met vergeten?
Of ligt dat aan die slaappillen?
Inderdaad ja. Gelukkig hoefde ik niet te blauwbekken bij de bushalte maar ben ik netje voor de deur afgezet op mijn werk!quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 08:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Gelukkig hoefde ik niet te blauwbekken bij de bushalte maar ben ik netje voor de deur afgezet op mijn werk!![]()
Mezelf zijn, meer niet!quote:
hmmmquote:
Ik doe mee! Maak jij ze zelf?quote:Op maandag 23 januari 2006 08:18 schreef Ynske het volgende:
kheb zin in warme wafels met warme kersen en warme chocomel
dat is helaas dit keer niet mogelijkquote:
Nou ja, pre-made is ook goed!quote:Op maandag 23 januari 2006 08:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is helaas dit keer niet mogelijk
heb geen ijzer in de buurt enzow
iig veel geld uitgegeven.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, pre-made is ook goed!
Leuk weekend gehad?
Dat klinkt bekend. Ik ben me eens flink te buiten gegaan met shoppen! Wat is jouw excuus?quote:Op maandag 23 januari 2006 08:29 schreef Ynske het volgende:
iig veel geld uitgegeven.
Ik ben echt braafquote:Op maandag 23 januari 2006 03:14 schreef liefie_ het volgende:
voor de mensen die morgen wel een tikje trug lezen een leuk testje om wat meer inzicht over jezelf te verkrijgen :p
http://www.okcupid.com/slut
fotozaak die opheffingsuitverkoop had en 40% korting op alle producten hadquote:Op maandag 23 januari 2006 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Ik ben me eens flink te buiten gegaan met shoppen! Wat is jouw excuus?![]()
Wat heb je allemaal buitgemaakt?quote:Op maandag 23 januari 2006 08:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
fotozaak die opheffingsuitverkoop had en 40% korting op alle producten had
60%, die test klopt echt van geen kanten...quote:
moest nog oplaadbare batterijen hebben setje van 2500 en 2200, plus een opladerquote:
Dan heb je je nog redelijk gedragen volgens mij. Bewust om de lenzen heen gelopen of heb je niks nodig op dit moment?quote:Op maandag 23 januari 2006 08:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
moest nog oplaadbare batterijen hebben setje van 2500 en 2200, plus een opladeris wel handig.
en een nieuwe tas waar mijn body met 70-300 lens netjes inpast, en nog plaats voor andere lenzen enzo.
nah dit was ookalweer 72 euroquote:Op maandag 23 januari 2006 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je je nog redelijk gedragen volgens mij. Bewust om de lenzen heen gelopen of heb je niks nodig op dit moment?
Wat ontzettend verstandig, mijn complimenten!quote:Op maandag 23 januari 2006 08:55 schreef Ynske het volgende:
lenzen zijn nooit weg. maar weet nu nog niet precies wat ik wil, dus dan ben ik van mening dat je het beter niet kunt doen
goed hequote:Op maandag 23 januari 2006 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ontzettend verstandig, mijn complimenten!![]()
De eindbalans:quote:Op maandag 23 januari 2006 08:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed he
wat heb jij allemaal uitgegeven?
quote:Op maandag 23 januari 2006 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eindbalans:Eén paar nette schoenen; Twee paar sportieve/vrijetijds schoenen; Twee broeken; Twee truien; Eén overhemd; Boxershorts; Witte T-shirts.
Bij elkaar goed voor zo'n ¤ 400...![]()
Tot het voorjaar, dan wordt het weer tijd om T-shirts, korte broeken etc. te kopen.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:04 schreef Ynske het volgende:
maar ik neem aan dat je er voor de komende tijd nu niet meer op uit hoeft
nou jah rollen doen ze niet meerquote:Op maandag 23 januari 2006 09:11 schreef Frezer het volgende:
Toe maar, laat die Euronen maar rollen!
morgens!
quote:
Tja, met al die vrouwen die alleen maar op geld uit zijn. Dan kun je maar het beste zorgen dat je het zelf opmaakt, voor zij het voor je doen...quote:Op maandag 23 januari 2006 09:11 schreef Frezer het volgende:
Toe maar, laat die Euronen maar rollen!
t waren briefjesquote:Op maandag 23 januari 2006 09:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn ze vierkant geworden?
Das mijn probleem, ik ben een arme sloeber. Dus geen vrouwen en wat je niet hebt kun je ook niet zelf opmaken.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, met al die vrouwen die alleen maar op geld uit zijn. Dan kun je maar het beste zorgen dat je het zelf opmaakt, voor zij het voor je doen...![]()
quote:
net of wij zo rijk waren toen we studeerdenquote:Op maandag 23 januari 2006 09:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das mijn probleem, ik ben een arme sloeber. Dus geen vrouwen en wat je niet hebt kun je ook niet zelf opmaken.![]()
Genoegen vrouwen die faken dus waarom fake jij niet dat je voldoende geld hebt!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das mijn probleem, ik ben een arme sloeber. Dus geen vrouwen en wat je niet hebt kun je ook niet zelf opmaken.![]()
Er zijn genoeg arme sloebers die wel ergens een vrouw hebben .. dus geld zal wel niet zo heel erg belangrijk zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 09:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik was om zes uur al op. Niet zo klagen jij!quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoegen vrouwen die faken dus waarom fake jij niet dat je voldoende geld hebt!![]()
ik sliep pas na vijven en was om 8 uur ookal wakkerquote:Op maandag 23 januari 2006 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was om zes uur al op. Niet zo klagen jij!![]()
Gewoon lekker op tijd naar bed gaan voortaan dan!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik sliep pas na vijven en was om 8 uur ookal wakker
zelfs dan is tquote:Op maandag 23 januari 2006 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon lekker op tijd naar bed gaan voortaan dan!![]()
heb een (groot) tikje last van slapeoosheid dus dat helpt niet zo...quote:Op maandag 23 januari 2006 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon lekker op tijd naar bed gaan voortaan dan!![]()
LOL2!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoegen vrouwen die faken dus waarom fake jij niet dat je voldoende geld hebt!![]()
En enig idee hoe dat komt?quote:Op maandag 23 januari 2006 09:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb een (groot) tikje last van slapeoosheid dus dat helpt niet zo...
Nou doordat ik niet kan slapenquote:
warme anijsmelk wil ook nogwel eens helpenquote:Op maandag 23 januari 2006 09:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou doordat ik niet kan slapen
nee geen idee maja ze zijn er mee bezig en tot die tijd moet ik het maar doen met warme melk en hete douches
idioten
Duh!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee geen idee maja ze zijn er mee bezig en tot die tijd moet ik het maar doen met warme melk en hete douches
idioten
Oeh, daar krijg ik nu ineens trek in! En ik ben niet eens ziekjes ofzo.quote:
kben onschuldigquote:Op maandag 23 januari 2006 09:41 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...
Wat doen jullie me aan? volgens mij hebben jullie er 7 topics doorgejaagd sinds vrijdagmiddag..
Ik wil nu eerst koffie..het is hier nog steeds vreselijk koud!
Haiquote:Op maandag 23 januari 2006 09:41 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...
Als je nu even mee had geholpen waren het er 8 geweest,quote:Wat doen jullie me aan? volgens mij hebben jullie er 7 topics doorgejaagd sinds vrijdagmiddag..
Ik wil nu eerst koffie..het is hier nog steeds vreselijk koud!
paar maandjes...quote:Op maandag 23 januari 2006 09:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Duh!
Maar das wel lastig dan, je hebt het nog niet lang?
Jezelf een regelmatig slaappatroon aanwennen wil ook nog wel eens helpen in zulke gevallen...quote:Op maandag 23 januari 2006 09:40 schreef Ynske het volgende:
maarjah dat zul je allemaal wel al geprobeerd hebben
jahquote:Op maandag 23 januari 2006 09:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
warme anijsmelk wil ook nogwel eens helpen
of bepaalde soorten thee
iig geen cola of koffie na t avondeten
ervoorzorgen dat er genoeg frisse lucht binnen is (raam open, ook nu het vriest)
maarjah dat zul je allemaal wel al geprobeerd hebben
avondwandeling daarna direct naar bed?quote:Op maandag 23 januari 2006 09:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jahallemaal al gehad
homeopatische slaapdrankjes en pilletjes ook
lavendel ook
Kan ik nog niet over oordelen.. ik heb nog nix teruggelezen.. komt nog.. straks..quote:
Tjah, wat AirwiN zegt... En hopen dat je er achter komt wat de oorzaak is.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
paar maandjes...
maja in t begin trek je t nog wel
maar het word ook steeds later...
maja als ik geen tentamen had was ik weer gaan slapen....
zit er heftig over te denken t tentamen maar te skippen omdat ik van dat vak toch niet een les heb bijgewoontmaja dan heb ik toch maar 2 uurtjes extra slaap want daarna weeeer een tentamen dus ook niet echt super nuttig
echt heel aardig bedoelt maar het helpt allemaal niet....quote:Op maandag 23 januari 2006 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
avondwandeling daarna direct naar bed?
idd een regelmaat in je leven brengen
veel sporten dan gaan slapen
goede sex wil ook goed helpen
heerlijk, zzzzz, slaapeh![]()
danku en danku!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tjah, wat AirwiN zegt... En hopen dat je er achter komt wat de oorzaak is.
Succes met je tentamens in elk geval!
Kom op Frezer, faken, FAKEN!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt heel aardig bedoelt maar het helpt allemaal niet....
wat wel helpt is als er iemand bij me slaapt
maja probeer maar eens iemand te strikken haha
ik ken t welquote:Op maandag 23 januari 2006 09:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt heel aardig bedoelt maar het helpt allemaal niet....
wat wel helpt is als er iemand bij me slaapt
maja probeer maar eens iemand te strikken haha
Shock! * Frezer valt achterover.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:46 schreef _Cara_ het volgende:
@ Frezer.. geloof het of niet. maar er is nog leven buiten fok!![]()
Sjaloomquote:
Ain't shopping fun? goed hoor..quote:Op maandag 23 januari 2006 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eindbalans:Eén paar nette schoenen; Twee paar sportieve/vrijetijds schoenen; Twee broeken; Twee truien; Eén overhemd; Boxershorts; Witte T-shirts.
Bij elkaar goed voor zo'n ¤ 400...![]()
en alweer bijna 2 uur aan t "werk"quote:
jah psies!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ken t wel
ik slaap erg gemakkelijk, en meestal slaap ik overal bij door
maar als ik stressig ben slaap ik veel slechter
en wanneer ik dan niet alleen in bed voel, richt ik me op de ademhaling van die ander, en slaap dan veel rustiger
Ik heb het drie weken lang gehad, net voor mijn tentamens. Ik heb werkelijk geen flauw idee waarom dat zo was, maar het was ook ineens over. En nu merk ik dat ik heel veel slaap ineens. Echt tips heb ik niet, maar je moet zeker niet op bed gaan liggen en dan maar blijven denken dat je moet slapen. Succes ermee in ieder gevalquote:Op maandag 23 januari 2006 09:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idioten
Absoluut! Erg verslavend!quote:
Liefie, wist je al dat ik rijk ben? Echt kei rijk!!quote:
oeh heb je ook macht?quote:Op maandag 23 januari 2006 09:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Liefie, wist je al dat ik rijk ben? Echt kei rijk!!![]()
Eindhovuh de bestuh/gekstuhquote:Op maandag 23 januari 2006 09:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze vraagt om een slaapvriendje, niet om geld...quote:Op maandag 23 januari 2006 09:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Met geld moet je ze niet hoeven te veroveren.. dat moet ook op een krakkemikkige fiets kunnen..quote:Op maandag 23 januari 2006 09:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat klinkt wanhopig.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jah psies!
maja al mn vriendjes hebben al vriendinnetjes
en dat ben ik niet
Niet iedereen is zoals jij!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Met geld moet je ze niet hoeven te veroveren.. dat moet ook op een krakkemikkige fiets kunnen..![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 09:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Met geld moet je ze niet hoeven te veroveren.. dat moet ook op een krakkemikkige fiets kunnen..![]()
Prima voor de singles hierquote:
Laat me raden, je hebt d'r net toegevoegd op MSN?quote:
zeg fix die typo eens in je TTquote:Op maandag 23 januari 2006 09:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat lijkt niks vreemds te zijn in deze reeks!
En waar wou jij dan je 100 paar schoenen/laarzen per jaar van kopenquote:Op maandag 23 januari 2006 09:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet gezienquote:Op maandag 23 januari 2006 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg fix die typo eens in je TT[TK] Portale DVD speler
dat zijn dus mensen die niet de moeite waard zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 09:55 schreef liefie_ het volgende:
haha eerlijk gezegt was het niet wanhopig bedoeld, maar vrij serieus
alle jongens met wie ik het afgelopen jaar serieus gedate heb en wel zag zitten, hadden een vriendin of woonde samen
maar volgens hen is dat wat, dat je snel vergeet
ze waren het mij dan ook vergeten te vertellen
Nee, dat doe ik nog nietquote:Op maandag 23 januari 2006 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt d'r net toegevoegd op MSN?![]()
beetje moeilijk inschatten als ze het vergeten te vertellenquote:Op maandag 23 januari 2006 09:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zijn dus mensen die niet de moeite waard zijn
Suc6quote:Op maandag 23 januari 2006 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nog niet.
Eerst een tentamen maken dus ik ga nu weg
quote:Op maandag 23 januari 2006 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waar wou jij dan je 100 paar schoenen/laarzen per jaar van kopen
verdorie ik moet gaan... maar als je tijd hebt maak ik er straks eentje voor je.. als ik er 1 maak kan ik er ook 2 maken..quote:Op maandag 23 januari 2006 09:56 schreef Pheno het volgende:
"How deep is your dip, how deep is your dipdipdipdip"
Ik wil een cup a soup
Welnee, caffeïne is aangepraatquote:Op maandag 23 januari 2006 09:40 schreef Ynske het volgende:
iig geen cola of koffie na t avondeten
Ja het zooitje hing ffquote:Op maandag 23 januari 2006 10:06 schreef melismay het volgende:![]()
Computers zijn leuk, heb vanmorgen anderhalf uur zitten wachten tot ik opgestart was
Ok ik kom er aan!quote:Op maandag 23 januari 2006 10:09 schreef PhaE het volgende:
Over moeilijk slapen;
Wierook branden, lavender, sandlewood zijn er erg goed voor.
Je kunt ook een olie brandertje doen ermee..
Of je komt langs voor een massage met olie waar lavendel, sandlewood en een beetje rose inzit;P
jep geprobeerd... ruikt lekker! maar daar is het dan ook we weer mee gezegt hahaquote:Op maandag 23 januari 2006 10:09 schreef PhaE het volgende:
Over moeilijk slapen;
ja en dan moet ik weer naar huis fietsen!quote:Of je komt langs voor een massage met olie waar lavendel, sandlewood en een beetje rose inzit;P
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:09 schreef PhaE het volgende:
Over moeilijk slapen;
Of je komt langs voor een massage met olie waar lavendel, sandlewood en een beetje rose inzit;P
Ben je alweer beter GF?quote:
Ik was de enige hier bij ons in de groep, de rest kon wel opstartenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja het zooitje hing ff![]()
Weet alleen ff niet, ik was er nog niet.
Collega´s zijn iets aan het fixen
Mooi zegquote:Op maandag 23 januari 2006 10:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik was de enige hier bij ons in de groep, de rest kon wel opstarten
Ja dat blijkt, en dan bel je de helpdesk, zeggen ze: "gewoon nog even blijven wachten"... Dat heb ik dus gedaan, anderhalf uur langquote:
altijd leuk begin van de weekquote:Op maandag 23 januari 2006 10:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat blijkt, en dan bel je de helpdesk, zeggen ze: "gewoon nog even blijven wachten"... Dat heb ik dus gedaan, anderhalf uur lang
Die gasten snappen niet zo veelquote:Op maandag 23 januari 2006 10:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat blijkt, en dan bel je de helpdesk, zeggen ze: "gewoon nog even blijven wachten"... Dat heb ik dus gedaan, anderhalf uur lang
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die gasten snappen niet zo veel![]()
Maar ja ik weet de oorzaak of het probleem niet
Want ik kom zelf ook het systeem niet op
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:27 schreef GF het volgende:
[..]
[..]
Gaat de betere kant opThanks for asking
![]()
Ah! Jij denkt ook: en ik maar denken dat ik speciaal was toen ik met diezelfde massage-olie gemasseerd werd?quote:
Jij ook al? Nu voel ik me pas echt gebruikt!quote:Op maandag 23 januari 2006 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah! Jij denkt ook: en ik maar denken dat ik speciaal was toen ik met diezelfde massage-olie gemasseerd werd?
jah idd...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah! Jij denkt ook: en ik maar denken dat ik speciaal was toen ik met diezelfde massage-olie gemasseerd werd?
Jullie zijn ook speciaalquote:Op maandag 23 januari 2006 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Primaquote:Op maandag 23 januari 2006 10:11 schreef liefie_ het volgende:
ja en dan moet ik weer naar huis fietsen!
dan ben ik weer wakker!
kom maar hier heen![]()
![]()
quote:
tss nu is t al jullie eerst was t nog jijquote:Op maandag 23 januari 2006 10:34 schreef PhaE het volgende:
[..]
Jullie zijn ook speciaal![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil gewoon veel oefenen zodat ik jullie de perfecte massage kan geven!
* Opportunity knocking *quote:Op maandag 23 januari 2006 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
tss nu is t al jullie eerst was t nog jij
lekker onder de wol, zou ik zeggen, buiten is het sowieso geen pretje nu (brrr) maar jij moet al helemaal niet naar buiten gaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:35 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Nog wel flink verkouden en keelpijn. Maar krijg weer energie![]()
Woopsquote:Op maandag 23 januari 2006 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
tss nu is t al jullie eerst was t nog jij
Energie =quote:Op maandag 23 januari 2006 10:35 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Nog wel flink verkouden en keelpijn. Maar krijg weer energie![]()
Misschien willen ze juist wel wat anders...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Opportunity knocking *
Ik ben anders dan al die andere mannen hoor, wanneer kom je langs voor een massage en echt niks anders...![]()
Een anonieme kroeg lijkt me lastig te vindenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:36 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ken je net. Ga ik je niet mijn adres geven.
Eerst maar een keer afspreken in een anonieme kroeg voor een drankje hoor.
Ben (volgens de test) geen slet..![]()
daar kan ik pas tijd voor maken wanneer mijn scriptprobleem opgelost is...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Opportunity knocking *
Ik ben anders dan al die andere mannen hoor, wanneer kom je langs voor een massage en echt niks anders...![]()
Een soort van AA sociëteit.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
Een anonieme kroeg lijkt me lastig te vinden![]()
Juustem.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een anonieme kroeg lijkt me lastig te vinden![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:38 schreef PhaE het volgende:
[..]Maar ben beter in doen dan erover praten
Niks anders? Beetje saai hoor...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Opportunity knocking *
Massage is voor mij een ontzettend breed begrip!quote:Op maandag 23 januari 2006 10:38 schreef PhaE het volgende:
[..]
Misschien willen ze juist wel wat anders...![]()
*ril* waarom krijg ik nu ineens weer beelden voor mijn ogen van een user die onder massages fullbody massages zag... met zijn behaardequote:Op maandag 23 januari 2006 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Massage is voor mij een ontzettend breed begrip!![]()
Dan kan ik je geruststellen. Ik heb achteraan gestaan in de rij bij het uitdelen van de lichaamsbeharing...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
*ril* waarom krijg ik nu ineens weer beelden voor mijn ogen van een user die onder massages fullbody massages zag... met zijn behaardeborst etc *ril*
OMGquote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
*ril* waarom krijg ik nu ineens weer beelden voor mijn ogen van een user die onder massages fullbody massages zag... met zijn behaardeborst etc *ril*
Dus geen aarshaar?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan ik je geruststellen. Ik heb achteraan gestaan in de rij bij het uitdelen van de lichaamsbeharing...![]()
k neem aan dat je de pic nog hebtquote:Op maandag 23 januari 2006 10:51 schreef PhaE het volgende:
[..]
OMG
Dat was ik alweer vergeten... thanks for the mental picture![]()
Hmmmm stuur es door?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
k neem aan dat je de pic nog hebt
hij moet hier nog ergens in mijn meelboxarchief hangen
maarjah daar hangt nog wel gekkere stuf in
welke? dat lekker kontje?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmmm stuur es door?
Behalve DE Pic/k
en ik neem natuurlijk aan dat je die ene foto allang verwijderd hebt?![]()
checkquote:Op maandag 23 januari 2006 10:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmmm stuur es door?
Behalve DE Pic/k
en ik neem natuurlijk aan dat je die ene foto allang verwijderd hebt?![]()
tuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 10:59 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
Dat had je beloofd..![]()
Nahja, zolang ie maar in de private folder zit
Ben gisteren ook al weer buiten geweest. En straks boodschappen doen. Moet ook gebeurenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:37 schreef Evel-in het volgende:
[..]
lekker onder de wol, zou ik zeggen, buiten is het sowieso geen pretje nu (brrr) maar jij moet al helemaal niet naar buiten gaan.beterschap nog he!!
weet ik dan welke je bedoeltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |