Niet te veel,quote:
Heb je evenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
naar welk land zouden jullie echt nog eens wilen gaan?
Engeland, Ierland, Nieuw Zeeland, Australie, VS, Canada..quote:Op zondag 22 januari 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
he verdorie nu kijk ik ook dat travel gebeuren :p (waar ze de popcorn draaien dus dat is wel weer goed :p )
ow jij bent dus meer van de mannen tieten en billen en mannen in rokjesquote:
Nee, das het vervelendequote:Op zondag 22 januari 2006 23:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow jij bent dus meer van de mannen tieten en billen en mannen in rokjes
eentje kiezen!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:36 schreef GF het volgende:
[..]
Engeland, Ierland, Nieuw Zeeland, Australie, VS, Canada..
Genoeg
Dat ken ik maar al te goed. Soms zou ik willen dat ik iets sterker ertegen was geweest . . .quote:Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef liefie_ het volgende:
echte liefde is wel leuk, maar Liefde met een grote L loopt zelden goed af
en echte liefde is alleen echt als ie je overkomt hoe graag je je er ook tegen wil verzetten
Zie hier mijn probleem . . .quote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef petitlapin het volgende:
inderdaad, hoe langer je van iemand houdt, hoe beter je elkaar kent, en hoe moeilijker het is om uit elkaar te gaan. Je hebt zo een groot deel van je leven samen geleefd en zoveel meegemaakt, dat je elkaar zo goed begrijpt, dat je ECHT geen zin meer hebt om opnieuw te beginnen met iemand anders en om er weer jaaaaaaaaaaaaaaren over te doen om die mens duidelijk te maken hoe je exact in elkaar zit.
Geloof me, die is er en ook voor jou. Die van mij ben ik al tegen gekomen . . .quote:Op zondag 22 januari 2006 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, maar ik weiger te geloven dat er maar 1 iemand voor een persoon is op deze aarde.
In hun vel als ze niet gestroopt zijn . . .quote:
Mavo gymlessen,quote:
Canada, of dichter bij huis Engeland of Ierland. Oostenrijk of Zwitserland lijkt me ook wel wat . . .quote:Op zondag 22 januari 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
oeh waar in australie?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
Australie/Nieuw Zeeland ga ik hopelijk over een jaar heen
Argentinie/Zuid Pool over 3 jaar
Dan is dat wat jij geloven wil. Jouw keus, ik denk er anders over.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:38 schreef ThunderChild het volgende:
Geloof me, die is er en ook voor jou. Die van mij ben ik al tegen gekomen . . .![]()
![]()
Niet dollen hequote:In hun vel als ze niet gestroopt zijn . . .![]()
Bij Pheno op bezoek!quote:
eentje!! eentje kiezenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Canada, of dichter bij huis Engeland of Ierland. Oostenrijk of Zwitserland lijkt me ook wel wat . . .
Waar wil jij dan persé naar toe?quote:
Ik ga dit jaar iig naar Duitsland/Luxemburg en nog een landquote:
Wanneer gaan we? Naar de Sahara of de Gobi?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:42 schreef liefie_ het volgende:
woestijnen vind ik leuk
algerije lijkt me wel wat maja das niet zo safe
ze zijn groot en zandigquote:
Wat niet? En speciaal met dit gruwelijk eentonige albumquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we? Naar de Sahara of de Gobi?
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat niet? En speciaal met dit gruwelijk eentonige album.
Liefie met hoofddoekjequote:Op zondag 22 januari 2006 23:42 schreef liefie_ het volgende:
woestijnen vind ik leuk
algerije lijkt me wel wat maja das niet zo safe
haha liefie gaat in maart naar istanbulquote:
was dat met al dat schieten?quote:
Nee, niet te vaak gehoord. Eentonig. Waar RHCP t/m BSSM nog wel redelijk variatie in hun werk hadden heeft Californication (en By the way ook trouwens) grotendeels één sound. Als je de nummers niet kent loopt het allemaal in elkaar over. Dat én voor het livewerk (studio gaat nog wel) een keer een zanger inhuren zou ook geen kwaad kunnenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:45 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Ok, ik heb 'm ook te vaak gehoord. Maar dan nog
Niet gezien dusquote:Op zondag 22 januari 2006 23:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was dat met al dat schieten?
die hadden we wel in t vliegtuig de vorige vakantie maar ik zat onder de slaappillen haha en heb dus geen een hele film gezien
Kan je alvast oefenen voor in de woestijn zeker ??quote:Op zondag 22 januari 2006 23:45 schreef liefie_ het volgende:
haha liefie gaat in maart naar istanbul![]()
Mja, ik vind het toch 1 van de beste albums. BTW minder. Het oudere werk heb ik ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, niet te vaak gehoord. Eentonig. Waar RHCP t/m BSSM nog wel redelijk variatie in hun werk hadden heeft Californication (en By the way ook trouwens) grotendeels één sound. Als je de nummers niet kent loopt het allemaal in elkaar over. Dat én voor het livewerk (studio gaat nog wel) een keer een zanger inhuren zou ook geen kwaad kunnen.
nou het is eik een studiereisquote:Op zondag 22 januari 2006 23:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan je alvast oefenen voor in de woestijn zeker ??
Studiereis ?? Wat studeer je dan ??quote:Op zondag 22 januari 2006 23:51 schreef liefie_ het volgende:
nou het is eik een studiereis
maar heb al geoefend in egypte!
toen moest ik wel een klein hoofddoekje op de hele dag van mn papa
ergens in een comp staat nog een foto....
ik zal eens graven
Nou pas ?? Hoeveel gangen heb je wel niet achter je kiezen gepropt ??quote:
ik studeer maatschappijleerquote:Op zondag 22 januari 2006 23:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Studiereis ?? Wat studeer je dan ??
Tja, dat heb je als je daar op vakantie gaat. De broer en schoonzus van een maat van me zijn jaren terug een maand door die regio getrokken en hij kwam mooi bruin terug en zij was nog zo wit als daarvoor. Was geen gezicht . . .![]()
![]()
Oh ja!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik studeer maatschappijleer
ik word juf
jah ik vond het een super super super land
maar wel een beetje eng
Dus juffrouw Liefie straksquote:
Eng ?? Hoezo eng ??quote:jah ik vond het een super super super land
maar wel een beetje eng
Forum Opties | |
---|---|