geldverspilling. ik zeg het jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:58 schreef stevenp het volgende:
Hahah, tazman ook van de partij hierEhm ja, de havohoer zullen we maar zeggen he
maargoed, er is niks tegen macs, deze bak (een mac mini) heeft mij 600 euro gekost en is een prima bak, voor dat geld heb je ook een gewone windows dus eh[.. *het is btw mijn eerste mac en heb er dus hard voor geappi'd
Vraag ik ook meestal wel, maar bijvoorbeeld laatst werd ik gebeld, en toen zei ik van dat ik de hele woensdag gewerkt had "Ow, dat stond niet in de computer ik zal het even aanpassen" daar baal ik dan toch wel van, want hij zei tegen mij die woensdag dat hij het erin had gezet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik extra werk vraag ik meestal of het in de computer is gezet... En dat is het altijd... Heb niet echt het idee dat ik uren mis.. En om nou om 1 of 2 uren te gaan zeuren.
AH Voorburgquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:55 schreef tazman89 het volgende:
Tazman89
1109 Voorburg (H)
HB \o/ en soms een beetje magazijnen (yiha)
meestal wijn of frisdranken (frisdranken doe ik 75 collie per uur ja (H)
mgoed, ik zit dus op school bij Stevenp, ex-klasgenootje zelfs:')(stomme VWO'ers ook)
werk er nu bijna 1 jaar, wel leuke collega's enzo. werk 6 uur per week (6-9) en als ze me op frisdranken zetten met 150 collie ben ik na 1.5/2 uur tjes weer weg.
edit: en oohja. mac's zijn kut
Ik zal het morgen is bekijken. Ik kan zelf ook wel redelijk met Excel overweg dus ik kan zoiets altijd nog zelf makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:03 schreef blrrrt het volgende:
Ik heb ooit een excelbestandje in elkaar gedraaid voor salarisberekening.
Als je hem wil hebben kan je hem hier downloaden.
Je staat er bij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:55 schreef tazman89 het volgende:
Tazman89
1109 Voorburg (H)
HB \o/ en soms een beetje magazijnen (yiha)
meestal wijn of frisdranken (frisdranken doe ik 75 collie per uur ja (H)
mgoed, ik zit dus op school bij Stevenp, ex-klasgenootje zelfs:')(stomme VWO'ers ook)
werk er nu bijna 1 jaar, wel leuke collega's enzo. werk 6 uur per week (6-9) en als ze me op frisdranken zetten met 150 collie ben ik na 1.5/2 uur tjes weer weg.
edit: en oohja. mac's zijn kut
Ach manquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef tazman89 het volgende:
niks mis met voorburg ja?!
Mag ik die in de op zetten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:03 schreef blrrrt het volgende:
Ik heb ooit een excelbestandje in elkaar gedraaid voor salarisberekening.
Als je hem wil hebben kan je hem hier downloaden.
Wil eerst een laptop.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:58 schreef stevenp het volgende:
Hahah, tazman ook van de partij hierEhm ja, de havohoer zullen we maar zeggen he
maargoed, er is niks tegen macs, deze bak (een mac mini) heeft mij 600 euro gekost en is een prima bak, voor dat geld heb je ook een gewone windows dus eh.. *het is btw mijn eerste mac en heb er dus hard voor geappi'd
Mariahoeven en leidsquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ach man
Ik weet nu ook ineens waarom wij (Leidsenhage) zo goed draaien. Wat zit er in de omgeving aan AH's:
Voorburg
Mariahoeve
Leidschenveen
En de dichtsbijzijnde grote winkel is XL Rijswijk
Komen er een paar van Tweakers.net.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:11 schreef Meki het volgende:
de lijst met medewerkers groeit de laaste tijd wel
Gaan ze er eindelijk wat behoorlijks van maken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:12 schreef tazman89 het volgende:
[..]
Mariahoeven en leids![]()
wij doen het niet slecht!!! 800.000 met kersmis !
en we gaan verbouwen in week 10/11
edit: met leids bedoel ik veen(paupers daar ook)
ze gooien die kledingzaak eruit. ingang veranderd oid. maar voor de rest. in de laatste ronde van WK beaten we jullie wel jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:13 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gaan ze er eindelijk wat behoorlijks van maken?
Op winkelweb kan je netjes lezen wat de betaaldata zijn in 2006quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:13 schreef stevenp het volgende:
Maargoed, ik denk dat er een beetje over mijn vraag is heengelezen.. Heeft er iemand wat harde feiten op een rijtje voor mij die gaan over de blauwe voordeelpas? Want ik dacht het bij de laatste periode van '05 te krijgen maar dat ging dus niet werken...
zeer slimquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Komen er een paar van Tweakers.net.
Had daar een linkje gepost.
De topics gaan ook steeds snellerquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:11 schreef Meki het volgende:
de lijst met medewerkers groeit de laaste tijd wel
Goed dat die kledingzaak eindelijk weg gaat. Dan heb je een etalage over de hele breedte. Schitterend!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:14 schreef tazman89 het volgende:
[..]
ze gooien die kledingzaak eruit. ingang veranderd oid. maar voor de rest. in de laatste ronde van WK beaten we jullie wel ja
Data blijft exact het zelfde? Dan zet ik dat er morgen allemaal in.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Op winkelweb kan je netjes lezen wat de betaaldata zijn in 2006
En salarisdata voor in de OP kan je overnemen van vorig jaar.
Week 1-4 krijg je in week 7
Week 5-8 krijg je in week 11
Etc...
we hebben TPG al ingehaaldquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
De topics gaan ook steeds sneller.
Grote Marktstraat zat toch bij ons in de groep? Die heeft gewonnen in ieder geval.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:20 schreef tazman89 het volgende:
wie heeft die WK eigelijk gewonnen..ik weet dat er tussen ons 3 ronde zijn geweest, maar je gaat me niet vertellen dat Mariahoeven die heeft gewonnen !
omzetgroei: die hebben wij wel
Daar zat ik laatst ook al naar te kijken, hun liepen een paar dagen geleden nog een topic voorquote:
Maarja de TPG is traag, zoals we gewent zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Daar zat ik laatst ook al naar te kijken, hun liepen een paar dagen geleden nog een topic voor.
Dat is het voordeel van 4weekssalaris hèquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Data blijft exact het zelfde? Dan zet ik dat er morgen allemaal in.
Carpento leeft ook nog!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:39 schreef Carpento het volgende:
Als iedereen nou eens gewoon 1 post maakt IPV twee direct achter elkaar, dan gaan de topics ook niet zo snel
Zo moeilijk is het toch niet ? 'Eerste bericht quoten, reactie typen, geheel kopieren (CTRL+A, CTRL+C), terug naar het topic, tweede bericht quoten, reactie typen, eerste quote + reactie boven de tweede plakken (CTRL+V).'
Ik had hem eigenlijk willen editten, maar zag het te laat dat ik hem had gequotequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:26 schreef tazman89 het volgende:
haha, ben geen voorstander van opjezelf reageren, maar deze is leuk
Gewoon werken en je loon vanzelfquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:44 schreef tazman89 het volgende:
duhmaar echt mee concurreren hoeft niet echt, wij krijgen toch wel uitbetaald
C1000 is de grootste concurrent van AHquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:40 schreef tazman89 het volgende:
C1000 is toch Schuitema ? en daarom meteen ook weer Ahold ? zo'n concurrent is dat dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |