Buiten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:48 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik heb in m'n hele werkleven 2 keer de vraag gehad waar de kassa's waren
Dáár heb ik nou zo'n hekel aan he.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:52 schreef o-fiel het volgende:
Mensen die bij de kassa staan te mopperen: "Wat raar dat ze hier geen rundvlees, kip en vis verkopen"
Nog zo iets ja, alsof een ander het dan wel heeft ineens.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:58 schreef o-fiel het volgende:
Mensen die wat aan je vragen over jouw afdeling : hebben jullie nog .... ?
Gaan zoeken, en terugkomen : Sorry, dat is helaas niet binnengekomen.
En dan vragen die klanten het alsnog aan het parttimertje van 15... WTF weetje
Wanneer wordt dat eigenlijk precies bijgeboekt? Op de tijd dat de vrachtwagen aan moet komen volgens het spoorboekje ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier dus ook, zaterdagavond, croma voorraad stond op ik meen, 157 en ik had net 1 colli binnen gekregen die al bij was geboekt, schap was leeg.
Even voor de duidelijk, dat zijn dus 107 pakjes die gewoon weg zijn.![]()
Waar zit de jouwe dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:12 schreef x_smilegirl_x het volgende:
hahhaha, Tilburg?! hahahahha
*dat is voor x_smilegirl_x de andere kant van de wereld*
Whaha herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dáár heb ik nou zo'n hekel aan he.
Afdeling zuivel kassa 3 alstublieft, afdeling zuivel kassa 3.
- Hallo, wat is het probleem?
Deze klant zoekt "noem maar een product"
Waarom vragen ze dat gewoon niet in de winkel zelf, in plaats van aan de kassa?
Reistijdenlijstje naar Tilburg Centraal vanaf:quote:
Naar tilburg is het ook verquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Reistijdenlijstje naar Tilburg Centraal vanaf:Amsterdam Centraal: 1 uur 26 min Den Haag Centraal: 1 uur 12 min Utrecht Centraal: 50 minuten Rotterdam Centraal: 47 minuten Groningen: 3 uur 7 min
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:28 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat eigenlijk precies bijgeboekt? Op de tijd dat de vrachtwagen aan moet komen volgens het spoorboekje ofzo?
zo'n hekel aan he.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:20 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Whaha herkenbaar ja.
En dan houden ze verdorie de hele rij klanten op, omdat mevrouw zonodig om een product moet vragen aan de caissiere terwijl er tien medewerkers op de vloer lopen
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef Stew het volgende:
Als je naar een AH XL wilt moet je naar Purmerend, dat is de landelijke standaard XL winkel.
Als het druk is vraag ik netjes, als U het dan misschien zometeen wilt doen? Er staan 5 klanten in de rij als U het niet erg vind,quote:
Tja, kan er ook niks aan doen. Heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat het lekker dichtbij het HK is......quote:
Zal ik je is wat vertellen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:35 schreef Stew het volgende:
[..]
Tja, kan er ook niks aan doen. Heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat het lekker dichtbij het HK is......
Ben er één keertje geweest "on tour". Wat me het meest bij is gebleven zijn de half lege sfinxen. Met het overgrote deel van het assortiment krijg je die ook gewoon niet lekker gevuld. Verder wel een strakke winkel.
Qua (o.a.) meubelgebruik is Purmerend wel degelijk de standaard. Vlissingen kent relatief veel afwijkingen en voor een deel verouderde meubels. Tilburg en Hoofddorp (en ook NIjmegen en Leeuwarden) zijn ingericht aan de hand van Purmerend, hoewel dat niet in alle gevallen helemaal gelukt is. Alle XL's gebruiken wel dezelfde schetsen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Vlissingen en Purmerend zijn bijna tegelijk geopend. Die stonden samen voor de nieuwe XL. De daarop volgende (Hoofddorp, Tilburg etc.) zijn ook allemaal hetzelfde ingedeeld.
Artikelen uitsluiten in MOMO is idd niet slim als je niet nadenkt, zo gebeurt het regelmatig dat onze impulstafels vanaf vrijdag middag al leeg liggen omdat de vm houdbaar geen restanten wil over houden.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Is alleen niet altijd even slim als je niet nadenkt.
[..]
Tilburg zou wel tof zijn opzich.
Mijn avater!
Wij hebben van iedere soort tandpaste vaak maar 1 tube staan, omdat het anders gejat wordt. Dat is bij jullie dus blijkbaar niet het geval?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:46 schreef GotC het volgende:
Ik mag dr maar 1 online zetten. De rest is ook niet boeiend, maar dit is gewoon ziekelijk. Ze hebben ook van de coladingen die in de aanbieding zijn, heeelemaal opgestapeld en van de cola light een 1 erin gemaakt (in dat blok)
[afbeelding] Tsja..je moet wat als je nr 1 van Zuid-Holland bent.
De voorraad wordt aangepast als je EAB (Elektronische Aflever Bon) binnen is. Dat kan soms wel tot ruim een uur na je aflevermoment zijn. Je mag dan ook niets tellen zolang je EAB niet binnen is. Globaal mag je een uur voor en een uur na je aflevermoment niet tellen, maar volgens mij wordt daar maar bij weinig winkels echt rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:28 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat eigenlijk precies bijgeboekt? Op de tijd dat de vrachtwagen aan moet komen volgens het spoorboekje ofzo?
Of een artikel geminimaliseerd wordt is een landelijke instelling.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:23 schreef dodew83 het volgende:
Wij hebben van iedere soort tandpaste vaak maar 1 tube staan, omdat het anders gejat wordt. Dat is bij jullie dus blijkbaar niet het geval?
Wij zetten op de 2 bovenste planken altijd maar 6 tandpasta's ja, die zijn het duurste ofzo. Maar effe voor deze wedstrijd volgegooid denkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:23 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Artikelen uitsluiten in MOMO is idd niet slim als je niet nadenkt, zo gebeurt het regelmatig dat onze impulstafels vanaf vrijdag middag al leeg liggen omdat de vm houdbaar geen restanten wil over houden.
Bedankt voor het lenen van je avater trouwens![]()
[..]
Wij hebben van iedere soort tandpaste vaak maar 1 tube staan, omdat het anders gejat wordt. Dat is bij jullie dus blijkbaar niet het geval?
inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar zit de jouwe dan?
Oh, denhelder
VM was aan het spelen voor de milk en fruit van vorige week, gevolg, vrijdag bancarella leeg, en we waren te laat met bij bestellen voor de volgende dag.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:23 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Artikelen uitsluiten in MOMO is idd niet slim als je niet nadenkt, zo gebeurt het regelmatig dat onze impulstafels vanaf vrijdag middag al leeg liggen omdat de vm houdbaar geen restanten wil over houden.
Bedankt voor het lenen van je avater trouwens![]()
Beetje laat (maar hele topic dan ook nog maar net ontdekt); MOMO staat voor Manual Order Modification Outlet. MOMO kan verder zelf niets, het is maar een userinterface op een het grotere RE systeem.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:51 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe heet dat programma voor vers dan? Er was er nog eentje, en het was niet MoMo.
Wie iemand trouwens waar MoMo en Worp voor staan?
Dankje.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:57 schreef Stew het volgende:
[..]
Beetje laat (maar hele topic dan ook nog maar net ontdekt); MOMO staat voor Manual Order Modification Outlet. MOMO kan verder zelf niets, het is maar een userinterface op een het grotere RE systeem.
Kopietje van je gewerkte tijden en kopietje van je loonstrook inleveren en klaar. Niks moeilijks aan toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:17 schreef LasTeR het volgende:
Bij mij hebben ze het weer geflikt hoor. Kankerlijers hebben gewoon 7 uur niet uitbetaald, mag ik weer helemaal moeilijk gaan doen, en gaan zeiken om het TOCH te krijgen. PFff word er scheitziek van.
Ik word betaald door een ander bedrijf, krijg het loonstrookje per maand, wordt per week betaald. Hoe ik aan een kopietje van gewerkte tijden moet komen weet ik niet, omdat ik dit bijhoud in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kopietje van je gewerkte tijden en kopietje van je loonstrook inleveren en klaar. Niks moeilijks aan toch?
Ik doe het eigenlijk ook nooit, heb soms wel het idee dat ik iets te weinig uren heb.quote:
Niks op tegen, alleen de prijs.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:33 schreef stevenp het volgende:
SHERMAN, ik heb een mac ja, wat op tegen?
mwa, als je het ook wil doen kan je het gewoon met Sunbird of desnoods in de calender van Outlook, dat maakt verder geen drol uit!
Als ik extra werk vraag ik meestal of het in de computer is gezet... En dat is het altijd... Heb niet echt het idee dat ik uren mis.. En om nou om 1 of 2 uren te gaan zeuren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk ook nooit, heb soms wel het idee dat ik iets te weinig uren heb.
Mischien moet ik dat dan nog maar een keertje gaan doen, maar het komt er nooit van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |