Hier ook niet hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja, ze waren wel om 11 uur klaar met spiegelenBikkels!!
![]()
De mensen van mijn filiaal krijgen we niet zo gek
Oh ik ook, zeker. Zou het geweldig vinden om de winkel een keer zo te zien.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor.
Ik zou het er wel een keertje voorover hebben hoor.
Idd! Vind het wel leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:13 schreef blrrrt het volgende:
Wat een nachtelijke activiteit hier trouwens
EN dan zorgen dat het zo blijft dmv spiegelend vullen en klanten werenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor.
Ik zou het er wel een keertje voorover hebben hoor.
Wij gingen voor de BWW wel is door tot half 1 's nachtsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja, ze waren wel om 11 uur klaar met spiegelenBikkels!!
![]()
De mensen van mijn filiaal krijgen we niet zo gek
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh ik ook, zeker. Zou het geweldig vinden om de winkel een keer zo te zien.
20.00 tot 22.00.quote:Morgen weer werken van 5-9
"We moeten vandaag echt om half 10 klaar zijn, ik simpel weg de uren niet meer om langer door te gaan"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:13 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij gingen voor de BWW wel is door tot half 1 's nachts
Bij ons gaat er ook ineens 35 uur vanaf per weekquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
"We moeten vandaag echt om half 10 klaar zijn, ik simpel weg de uren niet meer om langer door te gaan"
Denk niet dat er ook maar één winkel is die het haalt om overdag níét te vullen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:15 schreef GotC het volgende:
Nou als het aan de klanten ligt, moeten de vakken 's nachts worden gevuld
Gaat al maanden zo, zoveel mogelijk uren besparen, maar dat gaan ze vanzelf nog wel merken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij ons gaat er ook ineens 35 uur vanaf per week. Nou, we zullen ze laten merken dat we die uren nodig hebben!
En de Konmar hierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:16 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Denk niet dat er ook maar één winkel is die het haalt om overdag níét te vullen...
Ja de Edah hier misschien.
ja hierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:14 schreef o-fiel het volgende:
Ik moet morgen 11-20, nog meer dinsdag-werkers hier?
Zit er ook aan te komen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:15 schreef GotC het volgende:
Nou als het aan de klanten ligt, moeten de vakken 's nachts worden gevuld
Laatste voor mij was kwart voor twaalf ofzo, wachten op de vrachtwagen, was toen met die sneeuw op vrijdagavond in november, met een groenteman gebleven tot ie kwam, vracht gelost en toen naar huis.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:17 schreef o-fiel het volgende:
Toen we een zuivel-koeling moesten laten verslepen heb ik 's nachts een keer lekker staan vullen. Tot 3.15 samen met een andere verkoper, m'n vm en sm. Dat is pas bikkelen.
Om 0.01: "Zetten we alles weg of gaan we nog even door?" Antwoord: "We gaan door tot het af is!"
Dat waren nog eens tijden...
Hier niet volgens mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:17 schreef GotC het volgende:
[..]
En de Konmar hierVullen die eigenlijk wel?
's avonds vullen ja... Maar ik wil niet heel lullig doen hoor... Maar als wij overdag niet vullen zit je 's middags met een lege winkel.quote:
Verbouwen is zwaar, maar wel leuk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Laatste voor mij was kwart voor twaalf ofzo, wachten op de vrachtwagen, was toen met die sneeuw op vrijdagavond in november, met een groenteman gebleven tot ie kwam, vracht gelost en toen naar huis.
Wij gaan ook nog verbouwen, zovel de diepvries als de zuivel word verplaatst en álle cellen. Word nog wat.
Grote winkels kunnen het best vullen wanneer er geen klant loopt. Nacht-vulploegen zegmaar. Hoewel de restanten en bulk-zooi ook overdag gevuld moet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
's avonds vullen ja... Maar ik wil niet heel lullig doen hoor... Maar als wij overdag niet vullen zit je 's middags met een lege winkel.
Het lijkt mij echt tof om zo laat door te gaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:22 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Verbouwen is zwaar, maar wel leuk.
Het mooie was dat we na 1 uur op de bier overgingen. Biertje in de koeling naast de melk, nootje en chips erbij. Ge-wel-dig. En hij was helemaal af. Su-per!
Doordeweeks zou je het toch wel moeten kunnen redden met de meeste artikelen van 's ochtends tot 's avonds?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
's avonds vullen ja... Maar ik wil niet heel lullig doen hoor... Maar als wij overdag niet vullen zit je 's middags met een lege winkel.
Lijkt me ook wel geinig, 's nachts vullen, al denk ik dat het een stuk moeilijker zal zijn om daar mensen voor te vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:23 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Grote winkels kunnen het best vullen wanneer er geen klant loopt. Nacht-vulploegen zegmaar. Hoewel de restanten en bulk-zooi ook overdag gevuld moet.
En dat hebben wij dus.quote:Kleinere winkels hebben een hogere druk per meter, waardoor je vak sneller leegloopt. Dan moet je overdag wel vullen.
Heerlijk gevoel inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:24 schreef Meki het volgende:
mooie winkel achter laten is het leukste
Hier niet hoor, als je kijkt dat soms 's middags om 4 uur de pan klaar want voor 50% al leeg is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Doordeweeks zou je het toch wel moeten kunnen redden met de meeste artikelen van 's ochtends tot 's avonds?
Dubbel betalen, veel pauzes en bier...need to say more...:P?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel geinig, 's nachts vullen, al denk ik dat het een stuk moeilijker zal zijn om daar mensen voor te vinden.
Qua smaak of wat anders?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Even wat anders, Zaanse Hoeven Vanille vla, iemand problemen mee?
Slecht leverbaar eigenlijk, laatste dagen vaak het idee dat we te kort komen maar de voorraad klopt.quote:
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:27 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Dubbel betalen, veel pauzes en bier...need to say more...:P?
Het zal wel van 8 tot 10 worden ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waar kan ik me inschrijven?
Alleen dat bier hoeft niet.![]()
Grote Marktstraat?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:30 schreef o-fiel het volgende:
Mijn winkel had vorig jaar nog de hoogste druk per meter. Dus: een hoog aantal verschillende producten per meter.
Wél 12 soorten koffie verkopen, maar op 1 plankje proppen ipv 5, dat idee zegmaar. In combinatie met een dubbel zo hoge omzet als verwacht bij het VVO dat we hadden was het vak zegmaar al leeg als je je omkeerde. Je moet in een kleine winkel dus gewoon de hele dag vullen.
Een grote winkel heeft per plank gewoon 1 soort koffie. Als daar 100 mensen langskomen staat er nog steeds koffie. The big difference zegmaar...daarom kan zo'n XL de hele dag strak gevuld zijn.
Wel herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:30 schreef o-fiel het volgende:
Mijn winkel had vorig jaar nog de hoogste druk per meter. Dus: een hoog aantal verschillende producten per meter.
Wél 12 soorten koffie verkopen, maar op 1 plankje proppen ipv 5, dat idee zegmaar. In combinatie met een dubbel zo hoge omzet als verwacht bij het VVO dat we hadden was het vak zegmaar al leeg als je je omkeerde. Je moet in een kleine winkel dus gewoon de hele dag vullen.
Een grote winkel heeft per plank gewoon 1 soort koffie. Als daar 100 mensen langskomen staat er nog steeds koffie. The big difference zegmaar...daarom kan zo'n XL de hele dag strak gevuld zijn.
Hier dus ook, zaterdagavond, croma voorraad stond op ik meen, 157 en ik had net 1 colli binnen gekregen die al bij was geboekt, schap was leeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:32 schreef o-fiel het volgende:
Vandaag ff wat geteld op vers. Gewoon met de handterminal willekeurig wat vakken afgegaan. Lege vakken bij vlees waarvan halve of zelfs hele colli misten. Koken en stomen die spoorloos waren, Ossenhaasjes gejat, Colli met Croma en Blue Band (a 50 en 500 stuks) gewoon weg...
Ge-wel-dig...dat het zover kan komen![]()
Was vorige week wel in de actie, Croma week er voor, heb het idee dat er toen wat mis is gegaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:37 schreef o-fiel het volgende:
Blue Band had 13 pakjes in vak, de voorraad stond op 356...dan ga je je toch afvragen waar die dan moeten staan. Ik heb de hele toko gezien, maar nergens Blue Band. Bagger is dat...
Hoek hem neer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:41 schreef o-fiel het volgende:
En de zwerver die mijn Ossenhaasjes heeft gejat mag nu stikken...grmpf, argh
Ik heb in m'n hele werkleven 2 keer de vraag gehad waar de kassa's warenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:44 schreef o-fiel het volgende:
Vandaag werd ik aangesproken door een mevrouw, midden op de groente-afdeling: "meneer, waar liggen de groenten hier?"
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |